Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)

Een keer een andere, niet onaardig: https://replay.pragmaticplay.net/RvDkwBoOCi

Op 13-11-2023 om 19:43 zei SCi:

Als dit zo door gaat vandaag... :D

Ik spotte een nieuwe release ; spartacus collossal reels

Die kwam al vrij vlot met een bonus die ondanks een retrigger wat moeizaam los kwam maar tegen het einde ineens flink los ging :P

Goed voor een erg fraaie 321x !

scrb.jpg

Wat een zieke streak zeg! Wel flinke bedragen trouwens die je inzet, dus is het ook echt allemaal dikke winst?

bewerkt door luckylady
Geplaatst
6 hours ago, luckylady said:

Wat een zieke streak zeg! Wel flinke bedragen trouwens die je inzet, dus is het ook echt allemaal dikke winst?

In de loop van de tijd is m'n inzet per draai wel wat hoger geworden maar rond de 3,50 per draai houd ik het voor gezien hoor ;)

4 hours ago, Hollander said:

Neem je altijd het gegeven aantal spins of gok je het aantal spins ook wel eens door?

Ik pak ze altijd ; als ik in demo's al zie dat het te vaak mis gaat en het meestal flink wat spins kost om een bonus te pakken..

Daarbij ; ik heb meerdere hele dikke vangsten gedaan zonder de gamble functie te gebruiken ;)

Geplaatst
Ik pak ze altijd ; als ik in demo's al zie dat het te vaak mis gaat en het meestal flink wat spins kost om een bonus te pakken..
Daarbij ; ik heb meerdere hele dikke vangsten gedaan zonder de gamble functie te gebruiken
Door het toch proberen te gokken heb ik nog geen 1x de bonus op Razor Shark2 geopend
En ik heb hem al meerdere malen gehad maar bij de eerste de beste gamble ️.
Wellicht is het op safe spelen dus ook wel beter......maar ja het blijft toch gokken he

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk

Geplaatst
31 minuten geleden zei Rmnd78:

Door het toch proberen te gokken heb ik nog geen 1x de bonus op Razor Shark2 geopend emoji15.pngemoji85.pngemoji15.png
En ik heb hem al meerdere malen gehad maar bij de eerste de beste gamble emoji777.pngemoji777.pngemoji777.png️.
Wellicht is het op safe spelen dus ook wel beter......maar ja het blijft toch gokken he emoji43.pngemoji94.pngemoji1787.pngemoji43.pngemoji94.png

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk

De echte klappers kan je toch echt pas maken bij bv de 50 of 100 x multi en net wat je zegt het blijft gokken….

Geplaatst

Een heel ander soort roulette dit keer ; xxxtreme lightning roulette.

Lang geleden al eens een kleine multi gepakt maar dit maal was het goed raak...

Een van mijn nummers kreeg een 100x multi en daarna een double strike naar 600x ...

Groot was dan ook de verassing toen die ook viel ! :o

2 euro op de 36 was op deze manier goed voor 1200 euro ! 🤯

xlr.jpg

Geplaatst
Een heel ander soort roulette dit keer ; xxxtreme lightning roulette.
Lang geleden al eens een kleine multi gepakt maar dit maal was het goed raak...
Een van mijn nummers kreeg een 100x multi en daarna een double strike naar 600x ...
Groot was dan ook de verassing toen die ook viel !
2 euro op de 36 was op deze manier goed voor 1200 euro !
xlr.jpg.f48c5f60d56894ebeb3b20f965a3d3e7.jpg
Ik vraag me af,aangezien er 5 berichten per dag van jou komen ( krijg een melding )
Moet jij niet gewoon werken ofzo hahahaha

Verstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk

Geplaatst

Tijd voor iets totaal anders ; dead mans trail.

Ik had hier een aantal streamers enorm op zien knallen dus ik was erg benieuwd naar de bonus.

Die viel al vlot en deze maakte het heel erg spannend !

Toch bleef deze lang lopen om vervolgens te eindigen op een zeer fraaie 511x ! :)

dmtb.jpg

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst

Lekker man!

1 uur geleden zei SCi:

Ik had hier een aantal streamers enorm op zien knallen dus ik was erg benieuwd naar de bonus.

Toch bleef deze lang lopen om vervolgens te eindigen op een zeer fraaie 511x ! :)

dmtb.jpg

Geplaatst
11 uur geleden zei SCi:

dmtb.jpg

Ja...deze staat ook nog op mijn lijstje inderdaad....

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.