Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

fan.nolimitcity.com/replay/zisobagakouzoditunukaberureizoesozuusa

Het is geen 66666x geworden...daar kwam ik iets van 66300x te kort.

Ik snap de winlijnen nooit bij No-Limit en dat vind ik eigenlijk wel het mooiste eraan.

Heb in denk ik 300 spins wel 5x de bonus gehad waarvan 3x met extra spins.

De laatste gaf een kijkje kwa potentie.

bewerkt door Rmnd78
  • Like 3
  • Thanks 1

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

denk dat mij eerste bericht niet aan komt maar vorige week woensdag 10k op big bamboo toen vrijdag 20k op big bamboo en nu vandaag eerst 4300 op mental en vervolgens 22500 op mental als dat geen streak is wel genoeg gestort hoor, maar toch 44k winst in amper 10 dgn.

alles op inzet 2.00 overigens

• Like 3
  • Thanks 2
Geplaatst
denk dat mij eerste bericht niet aan komt maar vorige week woensdag 10k op big bamboo toen vrijdag 20k op big bamboo en nu vandaag eerst 4300 op mental en vervolgens 22500 op mental als dat geen streak is wel genoeg gestort hoor, maar toch 44k winst in amper 10 dgn.
Probeer mijn antwoord eens met een sarcastische invalshoek

Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk

Geplaatst
2 uur geleden zei Henkey245:

Lekker Henkey, fijne kerst alvast! haha

Geplaatst
16 uur geleden zei Henkey245:

Wow!!! 44k in 10 dagen 😨 er zijn denk mensen hier die meer dan 10 dagen op het werk moeten verschijnen om deze bedragen te innen 😅

Bijoznder lekker hoor! 🏆

Geplaatst
Mooie! Book of Ra Magic kan enorm goed geven met meerdere retriggers!
Klopt! En de base game uitbetalingen zijn gelijk aan de normale versie. Niet zoals bv bij legacy of dead waar de base game uitbetalingen lager zijn dan bij Book of Dead. Ook 10 spins bij bonus is beter dan de 8 van legacy

Verstuurd vanaf mijn CPH2307 met Tapatalk

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.