Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

Bij het rondneuzen door het aanbod van Leo kwam ik iets nieuws tegen ; plinko.

Met een rtp van 97% nog misschien niet eens zo gek idee...

Na wat 'opwarmen' met enkele balletjes op lage inzet voorzichtig wat hoger gaan inzetten met meer rijtjes.

Daar scoorde ik al vrij snel de 1 na hoogste score ( 190x ) , maar ja... wat nou als die hoogste zou vallen he ? ...

Ter afsluiting deed ik nog 1 rondje op 2 euro , 10 ballen en max aantal rijtjes...   en hij valt gewoon in het hoogste vakje ! 😮

3200x !!  ( helaas geen replay :( )

 

plink.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei SCi:

Bij het rondneuzen door het aanbod van Leo kwam ik iets nieuws tegen ; plinko.

Met een rtp van 97% nog misschien niet eens zo gek idee...

Na wat 'opwarmen' met enkele balletjes op lage inzet voorzichtig wat hoger gaan inzetten met meer rijtjes.

Daar scoorde ik al vrij snel de 1 na hoogste score ( 190x ) , maar ja... wat nou als die hoogste zou vallen he ? ...

Ter afsluiting deed ik nog 1 rondje op 2 euro , 10 ballen en max aantal rijtjes...   en hij valt gewoon in het hoogste vakje ! 😮

3200x !!  ( helaas geen replay :( )

 

plink.jpg

Haha wauw dan heb je egt heeel veel geluk. De standaard plinko die je veel ziet op crypto sites gaat tot 1k max ook hoge rtp maar de max win pakken op plinko is een hele kleine kans laat staan 3200! Congratz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei SCi:

en het feestje gaat nog even door... :D

Ook deze bonus op jammin jars 2 maakte het erg spannend en ging nog even 'dunnetjes' over de vorige score heen ; 581x ! 😮

Haha lekker man! Geniet van je winsten, draai hier zelf ook bizar goed atm :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, devad said:

Ook wel bekend als de "hail mary" strategie :D

 

3 hours ago, lord_cake said:

Juist een aanrader! Hoger betten met het laatste deel van je saldo :)

Heeeeeul lekker

Niet om het een of ander maar als je met bonusgeld speelt is inzet verhogen met het restje een no-brainer. (t&c vwb max inzet inachtnemend)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer gaan spelen op een andere klassieker ; chaos crew

Deze liet me al een poosje vies in de steek maar nog niet eens zo lang nadat ik m'n inzet wat had opgehoogt viel er ineens een bonus.

In het verleden had ik het daar al aardig op de gedaan maar dit was een hele zeldzame.

Goed voor een ronduit krankzinnige 1483x !! 😮 

https://replay.hacksawgaming.com/?roundid=2000434087279&partner=2345&language=nl

ccmw.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.