Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
2 uur geleden zei LasVegasNic:

Hoeveel was de eindstand? Geniet lekker na van deze winst.

Dank! Heb uiteindelijk 25K uitbetaald, begon op 800. Alleen maar met dit spel gewonnen. Kreeg om de haverklap een bonus 😄

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Temple of  Tollan is een nieuwe PlaynGo.

Grid game.

Verzamel 5 specials effects door naastgelegen wins bij de tempeltjes te krijgen, de tempeltjes hebben 1 tot 3 setjes nodig, ok de spiegel compleet te krijgen en maar de bonus game te gaan.

Leuk spel, liep wel behoorlijk uit de hand.

Gespeeld op TOTO en 711

Beste win iets van 230x inclusief retrigger in de bonus.

Screenshot_20240620-180749.thumb.png.5fd951222a0f5315ef0fb60d14a6c477.png

Geplaatst
25 minuten geleden zei Rudi:

Nog een aardige win op Wild Swarm 2 op 711, getriggerd zonder bonus. Inzet €5.

Heeft meer gekost dan het opleverde, maar ik ben blij dat de Hive niet meer op max staat.

Hier

cruksregister.nl voor jou met al dat gegok

Geplaatst
51 minuten geleden zei Rudi:

Nog een aardige win op Wild Swarm 2 op 711, getriggerd zonder bonus. Inzet €5.

Heeft meer gekost dan het opleverde, maar ik ben blij dat de Hive niet meer op max staat.

Hier

Bij die multiplier keuze helemaal op 't eind van x50 dacht ik eerst even 't hele bonusresultaat wordt er zo doorheen getrokken en die man wint hier even 50k haha, nog steeds een lekkere!

Geplaatst
Op 23-6-2024 om 17:45 zei Rudi:

Screenshot_20240623-174258.thumb.png.a31a00b1ba5933e9ab1edfd4dd77d415.png

Zul je altijd zien, hogere win op lolly stakes dan op hogere inzet. Maar wel blij mee.

In de bonus met dubbele retrigger! ©

Ik vind dit een erg leuke kast moet ik zeggen. Een van de leukere Reactoonz-achtige slots met extra features die je kan vrijspelen. Wel erg moeilijk om dik op te hitten. 

Geplaatst
4 minuten geleden zei devad:

Prachtige hit! Gaat altijd mis op dat gamblen van die free spins bij mij :P

Dat klopt daarom ook de lage inzet (bonus buys) gaat rustig 10 tot 15 keer mis )  ben al een aantal maanden bezig bij 711 af en toe ff paar 100 op max bet. 3 keer een bonus gehad 3 keer niet verder dan 18 spins. Zelf met de bonus buys gaat het op lage inzet hard. 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.