Spring naar bijdragen

screenshots met grote online gokkast winsten


SirDutchy

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Starlight Princess 1000
Basegame hit. Helaas was ik de slot aan het opwarmen, want daar geloof ik in, en was de betsize nog niet hoog. Toch een dikke hit en dus winst.
 
Wild West Duels
Dit was geen buy, maar de bonus is erin gespind.
 
Ik heb ook nog ergens een replay van Gates Of Olympus 1000, waar de x1000 viel. Kan hem zo snel niet vinden. Anders gooi ik hem ook nog eventjes hier.
  • Like 8
  • Thanks 2
  • Haha 1
  • Confused 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei donalducker:
Ik heb ook nog ergens een replay van Gates Of Olympus 1000, waar de x1000 viel. Kan hem zo snel niet vinden. Anders gooi ik hem ook nog eventjes hier.

Mooie wins :)

Was dit in de basegame of de bonus? Ben al een tijdje benieuwd of die 1000x symbolen uberhaupt wel kunnen vallen in base bij Gates/Starlight etc. Indruk wordt wel gewekt door Pragmatic in de game info nl, maar ik heb het nog nooit ergens zien gebeuren buiten de bonus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei devad:

Mooie wins :)

Was dit in de basegame of de bonus? Ben al een tijdje benieuwd of die 1000x symbolen uberhaupt wel kunnen vallen in base bij Gates/Starlight etc. Indruk wordt wel gewekt door Pragmatic in de game info nl, maar ik heb het nog nooit ergens zien gebeuren buiten de bonus.


Nee, die viel in een bonus. Ik heb ook nog nooit ergens die x1000 in een base hit gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-8-2024 om 13:23 zei devad:

Hij is idd iets levendiger, ik kan met geen bonus van boven 50x herinneren over de afgelopen maanden. Altijd 5x - 10x - 20x wins. 

https://fkivsk.hrqhregkxq.net/ITq6I2jz9X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei jantje:

Hij is idd iets levendiger, ik kan met geen bonus van boven 50x herinneren over de afgelopen maanden. Altijd 5x - 10x - 20x wins. 

https://fkivsk.hrqhregkxq.net/ITq6I2jz9X

Blijft een van de classic Pragmatic kasten waar ik nog met regelmaat bij terug kom, dus ook in de afgelopen maanden nog best veel gespeeld. Het is hit or miss met vlagen altijd, maar base game speelt overall best degelijk, sessies zijn vaak lang en soms uit 't niets ineens een mooie hit. Die zijn dan ook echt heel satisfying en daarom blijf ik terug komen, maar idd ook behoorlijk vaak magere sessies met dead spin na dead spin en geen bonus drops. Of je krijgt wel veel bonussen maar met allemaal een zeer slecht resultaat, dus herken dit verhaal wel. Je hebt die retriggers nodig wil 't een feestje worden! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei jantje:

3x meegemaakt, setup stond klaar voor max win, maar hij viel niet :( Beste win is geloof ik 1600x. 

Ergens vorig jaar een keer precies hetzelfde gehad, helaas is die replay weg. Die was boven de 2000x meen ik. Er is een scriptje waarbij de retriggers als een malloot blijven vallen in de bonus net als bij zo veel Pragmatic max wins. Gebeurde mij dit keer ook, dus ik dacht ja hoor dit is 'm. Maar hij stopte d'r halverwege mee, de bastard! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei jantje:

4 scatter bonussen werken alleen voor fake money streamers, zoals die roshstein:

https://replay.hacksawgaming.com/?roundid=1007062021580&partner=983&language=en

Haha ja die lui lopen 24/7 bonussen te grinden, dan wil 't ook wel. Is alsnog een mooi resultaat hoor, Densho bonussen scoren hier bar slecht over 't algemeen, vergelijkbaar met je 2e post op de 3 scatter. De kast an sich is wel relaxt en mooi gemaakt enzo en ze vallen meestal vrij snel in, das wel fijn. Ik weet alles is random, maar het is mij bij deze wel oprecht gelukt om meer dan eens letterlijk 0x op beide bonussen te halen over verschillende sessies. Wel eens vergelijkbaar op gehit ook, maar nog nooit een knaller op gehad ondanks best veel sessies sinds release, just so you know! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jantje:

4 scatter bonus, 4e base met 2 retriggers:

3 scatter bonus:

https://replay.hacksawgaming.com/?roundid=1007083080246&partner=983&language=en

4 scatter super bonus op Hacksaw is altijd extreem volatiel. Kans op een lage uitkomst is vele malen hoger dan bij de reguliere 3, maar daar staat tegenover dat de (alsnog mega zeldzame) potentie op een monster hit ook een tikkie hoger is. Heb bij deze en andere kasten hier ook meestal 4 scatters met nada, waarop een 3 scatter wel ineens leuk hit. Soms werkt ie overigens wel goed mee op een super, maar veruit de meeste keren is 't bagger of in ieder geval vele malen lager dan wat ik uit 3 scatters heb getrokken. Uitzondering is Dork Unit, waarbij ik veel meer mazzel heb gehad op de Clown superbonus dan de reguliere Gift Bonanza. Ook wel zuur als je zo'n buy doet en dan 2x terugkrijgt ofzo haha. Heb als ze vallen eigenlijk altijd zoiets van crap, weer een super met extreem lage winkansen, doe die reguliere dan gewoon! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Rudi:

Met een kladje speelde ik 80 cent spins op een nieuwe Hacksaw op Fairplay online: Donny Dough.

Behoorlijke free spin bonus op een 4-scatter trigger:
https://replay.hacksawgaming.com/?roundid=1007087972108&partner=1093&language=nl

Mooie win maar jammer dat Hacksaw zo diep de reskin game ingaat :( hopelijk geen prag 2.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei lord_cake:

Mooie win maar jammer dat Hacksaw zo diep de reskin game ingaat :( hopelijk geen prag 2.0

Nah, denk dat je daar (nog) niet heel erg bang voor hoeft te zijn. Er zijn wel duidelijk kasten geinspireerd door al bestaande slots in het nieuwere spul (met al bewezen game mechanics), maar dat hebben ze altijd al gehad (oplopende multipliers verzamelen ala Chaos Crew, sticky wilds laten vallen ala Dork Unit en/of transformerende symbolen nadat je eea opspaart ala Magic Piggy etc is kenmerkend voor Hacksaw). Toch zit er vaak nog wel iets van een genuanceerd verschil in hoe 't eea speelt en in welke bonus je wat voor effect krijgt. Alleen Ze Zeus was gewoon letterlijk een Le Bandit kloon, maar daar zinspeelden ze er zelf ook al op in door de naam. Aan de andere kant droppen ze ook kasten als Fist of Destruction, Rusty & Curly, Twisted Lab, SixSixSix en Dragon's Domain die net weer anders spelen dan de rest. Denk dat de creativiteit er nog wel in zit.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.