Jump to content

Wedden bij Runnerz

Nomore

Recommended Posts

Een tijd geleden waren we behoorlijk actief met ons forum met betrekking tot het wedden op paarden. Elke week werd de V75 ingevuld door @The_Special_One maar die heeft helaas door tijdgebrek hiermee moeten stoppen.

Nu kregen we van Runnerz de mededeling dat je bij een storting van 10 euro, ook 10 euro gratis krijgt, en dus 20 euro om mee te spelen op het paarden wedden. 

Ik ga zelf ook weer aan de slag met deze mooie manier van wedden, met live beelden, en hoop dat jullie ons ook verblijden met je ervaringen bij RunnerzRunnerz

Mocht je nog geen account hebben kun je je hier aanmelden en profiteren van deze 10 euro gratis :)

Runnerz.gif

• Like 1

Eenmalig inzetten en klaar is @jordi22

Omdat wij jou als nieuwe klant zeer waarderen bieden we je graag €10 vrijspeltegoed aan. 
Deze bonus ontvang je direct  wanneer je €20 of meer stort en €10 van je eigen geld speelt.  
De volgende €10 zijn daarna voor onze  kosten. 
Na ontvangst is deze bonus nog 6 dagen geldig.

Als Onetimer heb ik natuurlijk gisteren ook 20 euro gestort. Het was erg fijn dat ik al wat termen kon van het paardenrennen, want anders moet je dit nog allemaal uitzoeken. Wat erg fijn was is het feit dat je de races ook allemaal live kunt volgen in HD. Ik besloot om met mijn 10 euro die ik cadeau heb gekregen enkele bets te plaatsen op plaats op de favorieten paarden. Wat mij opviel is dat regelmatig een paard won met een quotering van 30 + voor de wedstrijd. De paarden met quoteringen 2-6 eindigden redelijk vaak achter aan. Al bij al toch 10 euro winst kunnen maken en hierdoor heb ik Runnerz met winst verlaten. 

• Like 1

1 uur geleden zei jordi22:

Als Onetimer heb ik natuurlijk gisteren ook 20 euro gestort. Het was erg fijn dat ik al wat termen kon van het paardenrennen, want anders moet je dit nog allemaal uitzoeken. Wat erg fijn was is het feit dat je de races ook allemaal live kunt volgen in HD. Ik besloot om met mijn 10 euro die ik cadeau heb gekregen enkele bets te plaatsen op plaats op de favorieten paarden. Wat mij opviel is dat regelmatig een paard won met een quotering van 30 + voor de wedstrijd. De paarden met quoteringen 2-6 eindigden redelijk vaak achter aan. Al bij al toch 10 euro winst kunnen maken en hierdoor heb ik Runnerz met winst verlaten. 

Haha, wellplayed dit.