Spring naar bijdragen

Casino Comeon betaald niet uit


Aanbevolen berichten

Hoi leden, 

Twee weken geleden heb ik een mooi bedrag gewonnen bij Comeon en dit verder laten oplopen tot 50.000 euro. Ik heb het bedrag opgenomen en alle gevraagde gegevens verstrekt, maar het duurt ontzettend lang voordat ik mijn geld ontvang. De klantenservice geeft steeds dezelfde reactie zonder update, en ik begin te twijfelen of ik het geld überhaupt wel krijg. Ik heb alles volgens de regels gedaan, dus ik begrijp niet waarom het zo lang duurt. Wat kan ik doen?

 

iemand tips😓

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Dat is een flink bedrag. Gefeliciteerd met deze mooie winst. Mochten ze snel gaan uitbetalen vergeet er niet iets heel leuks mee te doen.

 

Dat gezegd hebbende is het natuurlijk een heel groot bedrag en zullen ze zeker wat checks uitvoeren en je spel analyseren voordat ze gaan uitbetalen. Vaak worden er ook nog gegevens opgevraagd bij providers ter controle, dit kans soms een paar dagen duren (weet ik uit eigen ervaring).

 

Ik zou nog even geduld hebben en anders altijd netjes contact blijven houden met support.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Gebruiker23:

Hoi leden, 

Twee weken geleden heb ik een mooi bedrag gewonnen bij Comeon en dit verder laten oplopen tot 50.000 euro. Ik heb het bedrag opgenomen en alle gevraagde gegevens verstrekt, maar het duurt ontzettend lang voordat ik mijn geld ontvang. De klantenservice geeft steeds dezelfde reactie zonder update, en ik begin te twijfelen of ik het geld überhaupt wel krijg. Ik heb alles volgens de regels gedaan, dus ik begrijp niet waarom het zo lang duurt. Wat kan ik doen?

 

iemand tips😓

welke reactie geven zij dan? Vaak gaan ze wel kijken of er aan alle voorwaarden is gedaan, voordat ze een groot bedrag uit gaan betalen. Maar 2 weken is wel errug lang. Dus ben benieuwd naar hun reactie! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Gebruiker23:

Graag zelfs! Dit kreeg ik net van de klantenservice te horen. Zie bijlage. 

IMG_2743.jpeg

Je moet hier niet mee akkoord gaan. Storten kan ook snel. Ze hopen gewoon dat spelers machteloos geraken. Legale online Casino's in Nederland zijn net zo onbetrouwbaar en oneerlijk als het illegale aanbod. Je moet dreigen met een melding bij de Kansspelautoriteit, al is dit ook een organisatie zonder ballen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Jackpat:

Je moet hier niet mee akkoord gaan. Storten kan ook snel. Ze hopen gewoon dat spelers machteloos geraken. Legale online Casino's in Nederland zijn net zo onbetrouwbaar en oneerlijk als het illegale aanbod. Je moet dreigen met een melding bij de Kansspelautoriteit, al is dit ook een organisatie zonder ballen.

Kom op zeg, in alle tijd dat ik online speel bij de gelegaliseerde casino's is er nog nooit een uitbetaling niet op de rekening verschenen, en dat geldt ook voor Comeon. Dat deze casus inmiddels veel te lang voortsleept en op basis van wat we kunnen lezen absoluut niet oke is staat buiten kijf, dus er is hier of iets bijzonders gaande of er zit een of andere kink in de kabel bij 't casino zelf waar iets aan gedaan moet worden. Begrijpelijk dat TS er over in de piepzak zit, dus hopelijk komt er snel opheldering en/of kan TGO eventueel nog iets doen voor deze gebruiker om eea te bespoedigen of meer informatie in te winnen over waarom dit allemaal zo lang moet duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Jackpat said:

Je moet hier niet mee akkoord gaan. Storten kan ook snel. Ze hopen gewoon dat spelers machteloos geraken. Legale online Casino's in Nederland zijn net zo onbetrouwbaar en oneerlijk als het illegale aanbod. Je moet dreigen met een melding bij de Kansspelautoriteit, al is dit ook een organisatie zonder ballen.

dit is de grootste onzin die ik afgelopen tijd heb gelezen , zie je topics (op die van korenbloem) na dat een legaal casino niet uitbetaald?. Vergelijk dat even met de hoeveelheid ellende van alle topics die over illegale casino gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Apart verhaal, we zien op forums altijd maar 1 kant van het verhaal en ik weet niet zeker of dat we hier alle relevante gegevens wel te zien krijgen. *

Op zich is vanuit perspectief van een casino of game provider een win van EUR 100 * 300 = EUR 30.000 niets bijzonders.
Verificatie van die win, voor zover al benodigd, mag geen weken duren.

Als je nog op je account kan op Comeon casino, kan je de win terugkijken door hetzelfde spel te openen en in de game history te kijken.
Zo kan je het spel identificatienummer terugvinden.
Ook wordt Pragmatic Money Wheel getracked via de website https://casinoscores.com/ 
Mocht het nodig zijn, kan je de replay van jouw win nog wel terugvragen via het contactformulier.

Ik zou OP of lezers adviseren via mail te communiceren met een casino en niet via chat.
Zo heb je de beste kans op reacties van de meer competente medewerkers van het casino.

* Die 300x win op Money Wheel zal wel gevallen zijn met een inzet van EUR 100 op die spin.
Mocht het over een inzet gaan die niet geaccepteerd was, was dat al lang bekend geweest.
Een paar andere mogelijkheden voor trage uitbetaling zijn bonusmisbruik of twijfels over identiteit (zoals bij Korenbloem)
We zien in het screenshot van de chat daar niets over. 


 

bewerkt door Rudi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn account is al tijden definitief gesloten bij deze bloedzuigers.

Ging om een bedrag van  2100 euro deden ze 9 dagen over om te betalen.

Support komt telkens we doen ons uiterste best, nou 9 dagen slaat nergens op. Ze hebben me geen enkel document niks gevraagd gewoon lekker 9 dagen laten wachten en de KSA die doet helemaal niks.

Meteen afgestraft met account sluiting zouden meer mensen moeten doen.

Het is dan ook geen verassing dat die viespeuken je voor 50 k nog langer aan de lijn houden.

Ze hopen misschien dat je het weer verspeeld? Ik weet niet meer of anuleren er mogelijk was.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Rudi:

Apart verhaal, we zien op forums altijd maar 1 kant van het verhaal en ik weet niet zeker of dat we hier alle relevante gegevens wel te zien krijgen

@Gebruiker23 Heb je inmiddels betaald gekregen? Ben erg benieuwd. Als jouw verhaal transparant en eerlijk is en je niets hebt gedaan wat indruist op alle 'voorwaarden' van Come on lijkt mij het stug dat je niet betaald gaat worden. En als dit meer dan 10 werkdagen duurt moeten er wel addertjes onder het gras zijn. 

De kansspelautoriteit is daar helder in vind ik:

Uitzonderingen:

Er zijn uitzonderingen waardoor vertraging in het uitbetalen van de spelerstegoeden wel is toegestaan. Bijvoorbeeld als er een onderzoek naar de bron van de middelen wordt gedaan in het kader van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft). In de Leidraad Wwft van de Ksa(verwijst naar een andere website) wordt over deze uitzondering toegelicht dat een opschorting van een uitbetaling mogelijk is, maar dat deze van een zo kort mogelijke duur moet zijn.

Een ander voorbeeld waarin een vergunninghouder niet direct overgaat tot uitbetaling is wanneer er een redelijk vermoeden is dat er is fraude is gepleegd. Of wanneer de speler onjuiste gegevens heeft verstrekt bij zijn de inschrijving.

Tot slot: uitbetalingen door de vergunninghouder vinden dus altijd direct plaats als een speler daarom vraagt. Met uitzondering van een aantal situaties zoals hierboven beschreven. Dit betekent dat generieke voorwaarden stellen aan uitbetalingen verboden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Bellagiogast:

@Gebruiker23 Heb je inmiddels betaald gekregen? Ben erg benieuwd. Als jouw verhaal transparant en eerlijk is en je niets hebt gedaan wat indruist op alle 'voorwaarden' van Come on lijkt mij het stug dat je niet betaald gaat worden. En als dit meer dan 10 werkdagen duurt moeten er wel addertjes onder het gras zijn. 

De kansspelautoriteit is daar helder in vind ik:

Uitzonderingen:

Er zijn uitzonderingen waardoor vertraging in het uitbetalen van de spelerstegoeden wel is toegestaan. Bijvoorbeeld als er een onderzoek naar de bron van de middelen wordt gedaan in het kader van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft). In de Leidraad Wwft van de Ksa(verwijst naar een andere website) wordt over deze uitzondering toegelicht dat een opschorting van een uitbetaling mogelijk is, maar dat deze van een zo kort mogelijke duur moet zijn.

Een ander voorbeeld waarin een vergunninghouder niet direct overgaat tot uitbetaling is wanneer er een redelijk vermoeden is dat er is fraude is gepleegd. Of wanneer de speler onjuiste gegevens heeft verstrekt bij zijn de inschrijving.

Tot slot: uitbetalingen door de vergunninghouder vinden dus altijd direct plaats als een speler daarom vraagt. Met uitzondering van een aantal situaties zoals hierboven beschreven. Dit betekent dat generieke voorwaarden stellen aan uitbetalingen verboden zijn.

Ik ontving gisteren een mail waarin gevraagd werd naar de bankafschriften van de genoemde rekeningen en om uitleg over enkele grote transacties. Ik heb echter al uitgelegd – en het is terug te vinden in de documenten die ik eerder heb gestuurd – dat ik een mooi bedrag heb gewonnen. Dit geld heb ik vaak opgenomen en weer gestort om mee te spelen.

Ik ben zeker van mijn zaak en weet dat er niets verkeerd is gegaan, maar deze situatie begint me enorm te frustreren. Ik geef ze nog een paar dagen, en daarna ben ik er echt klaar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb al echt een hoop documenten opgestuurd. Alles is daarin terug te vinden, maar toch blijven ze extra documenten opvragen. Ze blijven maar verwijzen naar de KSA en dergelijke, maar ik snap niet waarom het zo lang moet duren. Als ze echt vragen hadden, waarom duurt het dan allemaal zo lang? In mijn ogen zijn ze het alleen maar aan het rekken. Ik ben benieuwd wat er nu gezegd gaat worden. Na dat ik een mailtje heb gestuurd niet meer documenten aan te leveren. 
 Mochten ze echt doordrammen of de documenten per se willen, dan zal ik ze wel opsturen. Maar pfff wat duurt dit lang😮‍💨😮‍💨

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.