Jump to content
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!


Logo betnation
OneCasino

Ontvang 10 euro!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Come on casino betaald niet uit


Recommended Posts

Dag leden,

Twee weken geleden heb ik een mooi bedrag gewonnen bij Comeon en dit verder laten oplopen tot 50.000 euro. Ik heb het bedrag opgenomen en alle gevraagde gegevens verstrekt, maar het duurt ontzettend lang voordat ik mijn geld ontvang. De klantenservice geeft steeds dezelfde reactie zonder update, en ik begin te twijfelen of ik het geld überhaupt wel krijg. Ik heb alles volgens de regels gedaan, dus ik begrijp niet waarom het zo lang duurt. Wat kan ik doen? 
alle tips zijn welkom😞

Link to comment
Share on other sites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

26 minuten geleden zei Gebruiker23:

Dag leden,

Twee weken geleden heb ik een mooi bedrag gewonnen bij Comeon en dit verder laten oplopen tot 50.000 euro. Ik heb het bedrag opgenomen en alle gevraagde gegevens verstrekt, maar het duurt ontzettend lang voordat ik mijn geld ontvang. De klantenservice geeft steeds dezelfde reactie zonder update, en ik begin te twijfelen of ik het geld überhaupt wel krijg. Ik heb alles volgens de regels gedaan, dus ik begrijp niet waarom het zo lang duurt. Wat kan ik doen? 
alle tips zijn welkom😞

Als je inderdaad alles volgens de regels hebt gedaan gaat dat geld er gewoon komen, Comeon is een legitiem casino. Twee weken is wel aan de lange kant, maar het is ook een behoorlijk bedrag, dus eea zal wel uitvoerig moeten worden gecontroleerd en ik kan me voorstellen dat ze nu ook druk zijn met allerlei interne wijzigingen (gezien de nieuwe regels van 1 oktober). Wat voor reactie krijg je vanuit de klantenservice vooralsnog?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

33 minuten geleden zei Gebruiker23:

Dag leden,

Twee weken geleden heb ik een mooi bedrag gewonnen bij Comeon en dit verder laten oplopen tot 50.000 euro. Ik heb het bedrag opgenomen en alle gevraagde gegevens verstrekt, maar het duurt ontzettend lang voordat ik mijn geld ontvang. De klantenservice geeft steeds dezelfde reactie zonder update, en ik begin te twijfelen of ik het geld überhaupt wel krijg. Ik heb alles volgens de regels gedaan, dus ik begrijp niet waarom het zo lang duurt. Wat kan ik doen? 
alle tips zijn welkom😞

Allereerst van harte gefeliciteerd met deze megawinst! Nieuwsgierig.... Speelde je bepaalde live games of je favoriete slotproviders? Mijn hoogste uitbetaling bij Comeon was 14 K in juni dit jaar, dit heb ik wel in 4 delen laten uitbetalen maar deze stonden alle 4 binnen 10 minuten op mijn rekening. Gezien de nieuwe regels zou het kunnen dat eea uitvoeriger wordt gecontroleerd omdat het een hoog bedrag is. Momenteel is o.a. Comeon ook zeer actief bezig om documenten op te vragen zoals loonstroken en bankafschriften. Als dit ook je 1e uitbetaling is kan het zijn dat alle opgevraagde documenten uitvoerig worden bekeken, m.a.w. had je al langer een account en/of heb je al vaker een uitbetaling aangevraagd. Als je geen regels hebt geschonden (volgens de algemene en/of bonusvoorwaarden) zie ik niet in waarom je zou gaan twijfelen of je het aangevraagde op te nemen bedrag wel ontvangt op je geregistreerde bankrekening. Weet niet of je dat al gedaan hebt maar ik zou gezien het bedrag en de langere behandeltijd ook zeker gaan bellen i.p.v. emailen of de livechat te gebruiken.  

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Dankjewel voor jullie reacties! 
 

Ik heb het gewonnen in de live casino Mega wheel. Inzet van 100 euro x 300☺️ 

echt mega blij mee alleen baal zo erg dat het zo lang duurt. Ik snap dat het tijd kost, alleen vind het jammer dat ik geen indicatie krijg hoe lang het gaat duren. Ik heb eerde opnames ingediend en dat stond binnen een half uur op mijn rekening. Nu vroegen ze al mijn gegevens en die heb ik tot 2 maal toe opgestuurd. En sindsdien niks meer gehoord. Telefonisch contact gehad en de status van de onderzoek gevraagd. Daar krijg ik steeds hetzelfde reactie op. Helaas nog geen update…..😮‍💨

is er iemand die dit ook heeft meegemaakt & weet hoe lang dit allemaal nog kan gaan duren. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.