Spring naar bijdragen

Salarisverhoging topmannen ING!


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Na KPN en ABN Amro ligt nu ING onder vuur om de salarisverhoging voor hun topmannen lees ik in de Volkskrant. Het gaat heel hard gespeeld worden als ik FNV Finance moet geloven. De vakbond wil zelfs gebruik maken, indien noodzakelijk, van de onlangs in werking getreden bankierseed.

Wat denken jullie, gaan de topmannen van ING net als die van de ABN-AMRO overstag en leveren ze in?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Denk het wel anders gaan ze het zichzelf heel moeilijk maken. Leuke van bonussen vind ik altijd dat er super resultaat georiënteerd naar gekeken wordt. Het feit dat een bedrijf, bank of wat dan ook het goed doet hoeft helemaal niks te maken te hebben met de beslissingen die genomen zijn. Misschien had ING wel nóg betere resultaten gehad (of nog minder slechtere) als er anders gehandeld was dus is een bonus of salarisverhoging krom. Dat is vergelijkbaar met een presentator rond de WK-finale belonen omdat 'dankzij hem de kijkcijfers zo hoog waren'. Die vent heeft daar niks mee te maken, iedereen wil gewoon die wedstrijd zien ongeacht wie dat presenteert. Ik dwaal af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.