LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Na KPN en ABN Amro ligt nu ING onder vuur om de salarisverhoging voor hun topmannen lees ik in de Volkskrant. Het gaat heel hard gespeeld worden als ik FNV Finance moet geloven. De vakbond wil zelfs gebruik maken, indien noodzakelijk, van de onlangs in werking getreden bankierseed. Wat denken jullie, gaan de topmannen van ING net als die van de ABN-AMRO overstag en leveren ze in? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonvk Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Denk het wel anders gaan ze het zichzelf heel moeilijk maken. Leuke van bonussen vind ik altijd dat er super resultaat georiënteerd naar gekeken wordt. Het feit dat een bedrijf, bank of wat dan ook het goed doet hoeft helemaal niks te maken te hebben met de beslissingen die genomen zijn. Misschien had ING wel nóg betere resultaten gehad (of nog minder slechtere) als er anders gehandeld was dus is een bonus of salarisverhoging krom. Dat is vergelijkbaar met een presentator rond de WK-finale belonen omdat 'dankzij hem de kijkcijfers zo hoog waren'. Die vent heeft daar niks mee te maken, iedereen wil gewoon die wedstrijd zien ongeacht wie dat presenteert. Ik dwaal af... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Als het mannen met ballen zijn, dan zetten ze gewoon door. Zou ook volledig terecht zijn. Niemand heeft er ene reet mee te maken met wat de top zichzelf uitkeert. Van mij mogen ze zichzelf 15 miljoen de neus uitkeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts