Spring naar bijdragen

WinnItt - Bingo is live!


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

https://www.onetime.nl/go/winnitt/

 

Winnitt heeft het bingo stokje overgenomen van Tombola en zijn vanaf nu live met vele bingo kamers, chats en mogelijkheden.

 

Binnenkort een uitgebreide review over deze bingo bij WinnItt.

 

Tips, feedback, fouten, klachten, geef het door in dit topic en zorg ik dat het netjes wordt doorgegeven.

 

Let's make bingo great again.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Ik heb vorige week even een kijkje genomen bij WinnItt bingo. Gezien ik al een account heb bij TOTO hoef je je niet te registreren. Ik heb een rondje bingo 90 meegedaan en dat is prettig. Een bingo kaart kost € 0.01 en je kan er maar liefst maximaal 120 kopen😄 Ik won niets, maar heb een goede impressie gekregen. Het is wel van belang om "groot scherm" te kiezen, anders is het erg krap gekaderd.

Een tip is een verbetering van de user interface; het is jammer dat je zo weinig ziet van wat er gebeurd, dat kan groter. Rechtsonder staat een kader "populaire spellen". Dat is onnodig en zou mijn inziens weg kunnen. Dan heb je meer ruimte voor de chat wat bij Tombola een belangrijk aspect was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond vanaf 17:20 een eigen Nederlandse bingo kamer met alleen maar Hollanders en maximaal 2€ inleg (zoals vroegah) 🙂

 

Morgen vanaf 12:30 uur gaat deze Nederlandse kamer speciaal open en komen een dag later de oude Chat Moderators van Tombola hun ding doen bij WinnItt. Ben benieuwd of ze het oude gevoel terug kunnen krijgen.

52d9af32-3398-4e2e-a93a-00b9bc93423d.webp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

Vanavond vanaf 17:20 een eigen Nederlandse bingo kamer met alleen maar Hollanders en maximaal 2€ inleg (zoals vroegah) 🙂

 

Morgen vanaf 12:30 uur gaat deze Nederlandse kamer speciaal open en komen een dag later de oude Chat Moderators van Tombola hun ding doen bij WinnItt. Ben benieuwd of ze het oude gevoel terug kunnen krijgen.

52d9af32-3398-4e2e-a93a-00b9bc93423d.webp

Goed geregeld.  Zullen vele blij mee zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond een grote bingo bij WinnItt (15k€ prijzenpot) zie ik jullie daar? Er is ook een speciale Nederlandse bingokamer bij gekomen (bingo Feest) vanaf €0.02 kaartjes kopen (max 100) per ronde. Met Nederlandse Chat moderators (4 stuks van Tombola zijn over) en zie paar andere oa Daan en Rosa. Hier ook alleen maar Nederlandse spelers. In de andere kamers heb je ook internationale spelers maar wel alleen Nederlandse chat.

Schermafbeelding 2024-10-12 om 09.32.05.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.