Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Pff ik typ ook me frustratie hier maar ff weg. Op 04-10 rond 00.31 een withdrawal gedaan van 600 euro. Bij Nomaspin (een casino dat onder dezelfde groep valt als b7 en Brunocasino) Account needed to be verified oké prima, documenten opgeload ID. Fotocheck. Waarna bankstatements werden gevraagd, gedaan en alles stond op groen account was verified. Klantenservice nog gevraagd wat ik kan verwachten qua tijd. Het zou niet lang duren within 24 hours since my account have been verified. Oké zondag morgen zal dat dus zijn. Nog niks, dus wederom maar gevraagd hoe en wat. Well that might be cause it is weekend and that the department niet beschikbaar was in het weekend. They will escalated my question blablabla. But ensured me I will get my withdrawal and they were busy working on it and their was no need to worry!

Tja toch maar onderzoek gaan doen, (wat ik natuurlijk vooraf had moeten doen, maar werd doorgelinked naar het casino vanuit een reclame van een betrouwbare site en stond er niet dusdanig bij stil)

Na de ervaringen te hebben gelezen, over mensen die hun geld niet kregen en aan het lijntje gehouden werden. Werd ik toch ongerust mede ook of mijn privé gegevens daar wel veilig zijn. Toch maar meer info gevraagd. Wederom antwoord just to have a little more patiënt, they were busy working on it. De afdeling had het erg druk daarom duurde het zolang. Vervolgens zou het worden doorgezet with the highest priority.  Waarna ik niks meer hoorde.

Nou als dat hun hoogste prioriteit is en na 24 uur nog niks gebeurd zie ik het somber in. Weer geïnformeerd en nu was er een technical issue.  De agent had een ticket gemaakt voor the department en within 24 hours zou ik antwoord hebben by email. Die is inmiddels bijna verstreken en still now answer. Iemand nog tips hoe hier mee om te gaan? 

Ik had best geduldiger kunnen wachten als ze zeiden dat me withdrawal 1 week zou duren. Maar het is vooral de manier waarop de klantenservice allerlei toezeggingen doet die ze niet waarmaken dat me het gevoel geeft er boven op te moeten zitten.

Ohja ik ben weer lekker kort van stof zie ik ...

bewerkt door Mario W.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Gwn niet naar kijken vaker bij die sites gespeelt eerste withdraw duurt altijd lang omdat veel mensen blijkbaar gaan cancellen en door spele. Laat het lekker staan. Check volgende week als het goedgekeurd is zo niet ga dan zeuren. Constante chatten helpt je zaak niet uit ervaring. Tis ook geen groot bedrag dus moet wel goed komen

Geplaatst
2 uur geleden zei exileeeee:

Gwn niet naar kijken vaker bij die sites gespeelt eerste withdraw duurt altijd lang omdat veel mensen blijkbaar gaan cancellen en door spele. Laat het lekker staan. Check volgende week als het goedgekeurd is zo niet ga dan zeuren. Constante chatten helpt je zaak niet uit ervaring. Tis ook geen groot bedrag dus moet wel goed komen

Dank voor je uitleg. Heb je ook ervaring met deze site dan?

Geplaatst

Ook voor je eigen gemoedsrust, trek er gewoon 2 weken vooruit zonder dat je elke keer ze gaat bestoken in de chat. Als je het dan nog niet hebt ontvangen is het tijd om harder aan de bel te trekken.

Geplaatst
17 minuten geleden zei 1299:

Ook voor je eigen gemoedsrust, trek er gewoon 2 weken vooruit zonder dat je elke keer ze gaat bestoken in de chat. Als je het dan nog niet hebt ontvangen is het tijd om harder aan de bel te trekken.

Mee eens, let the energy do the trick. Schrijf het af, laat het los en dan......magic starts to happen.

Geplaatst

Nog nooit van dit casino gehoord. Ik heb even gekeken: casino met een Costa Rica vergunning. Niet bepaalt betrouwbaar. 

Ik hoop dat ze jouw geld binnen een aantal weken uitkeren. Ik zou daarna illegale casino's met een Costa Rica vergunning links laten liggen 

 

Geplaatst
2 uur geleden zei MilanZLD:

Nog nooit van dit casino gehoord. Ik heb even gekeken: casino met een Costa Rica vergunning. Niet bepaalt betrouwbaar. 

Ik hoop dat ze jouw geld binnen een aantal weken uitkeren. Ik zou daarna illegale casino's met een Costa Rica vergunning links laten liggen 

 

@MilanZLD dankje, ik hoop het ook en inderdaad daarna maar mooi weer op kansino, LeoVegas, of Comeon altijd instant uitbetalingen van hun gehad. 

Geplaatst
2 minuten geleden zei Mario W.:

Wauwww.. nu ineens is de withdrawal canceled terwijl support steeds zei dat alles goed kwam en ze er mee bezig waren. 

Vervelend dit. Ben benieuwd wat ze als reden op gaan geven.

Geplaatst
6 minuten geleden zei Mario W.:

Nou ze weten het niet laten ze weer onderzoeken zegt support en moet weer wachten op een email.. stelletje fuckers.

Als ze zo extreem moeilijk doen voor een uitbetaling van 600 euro dan is dat wel een teken aan de wand om er nooit meer te gaan spelen zoals Milan ook al zei. Wellicht helpt het om dat nog te benoemen richting support. Ik hoop dat je je geld uiteindelijk alsnog krijgt.

Geplaatst
19 minuten geleden zei Mario W.:

Nou ze weten het niet laten ze weer onderzoeken zegt support en moet weer wachten op een email.. stelletje fuckers.

Dit soort bedrijven gebruiken payment gateways, kan zijn dat je uitbetalingsverzoek naar een processor in de gateway is gegaan die m niet kan verwerken. Dus cancel. 

Gewoon opnieuw invoeren je verzoek, en daarna niet meer inloggen. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst

Vraag: Sturen of niet?

 

Subject: Urgent: Canceled Withdrawal – Immediate Explanation Required

Dear Support Team,

I am writing to express my extreme frustration regarding my withdrawal request, which has been pending for the last 13 days. Throughout this period, I have been given numerous assurances and excuses regarding technical issues, with repeated promises that my withdrawal would be processed as soon as possible.

 

Now, I am shocked to find that my withdrawal has been canceled without any explanation. This lack of communication and transparency is unacceptable. If there are valid reasons for this cancellation, I demand an immediate and detailed explanation. 

Your handling of this matter raises serious concerns about the integrity of your operations. I feel that I have been misled, and this situation is beginning to resemble a scam. If this issue is not resolved promptly, I will have no choice but to escalate this matter further and share my experience publicly, including on platforms like Trustpilot, to warn others about the potential risks of using your services.

I expect a response within the next 24 hours. Failure to provide a satisfactory explanation will only escalate my concerns and actions.

Sincerely,

 

---

### Klacht voor Trustpilot

Title: Warning: Potential Scam - Unreliable Withdrawal Process

 

I would like to share my experience with Nomaspin, which has raised significant concerns about its legitimacy. I have been waiting for a withdrawal for 13 days, during which I have received numerous promises and excuses regarding technical issues. Despite assurances that my withdrawal would be processed as soon as possible, it has now been canceled without any explanation.

 

This lack of communication and transparency is alarming. It feels as though I have been misled, and I suspect that this casino may be engaging in deceptive practices. I urge potential players to be cautious and consider the risks before using this platform.

Geplaatst

Ondanks dat ik het inhoudelijk volledig met je eens ben en je frustratie begrijp (goed verwoord ook) werkt dreigen richting een KS vaak averechts, maw je komt hiermee waarschijnlijk onderaan de stapel te liggen. Ik zou zoiets meer tussen neus en lippen benoemen, bijvoorbeeld in een vorm van dat het casino en de spelervaring je an sich goed bevallen is en je best meer zou willen spelen, maar dat als iedere uitbetalingstransactie bij hun zo moet verlopen dit de kans vrij klein maakt dat je in de toekomst überhaupt nog terug gaat komen om nog verder te spelen. Spiegelend zou mij dat als ik een medewerker was meer motiveren om een extra stapje voor je te zetten mits die mogelijkheid er is. Verder zou ik het advies van Jantje eerst opvolgen. 2 weken is te lang maar aan de andere kant ook nog niet heel extreem gezien andere voorbeelden die we hebben gezien van langzame uitbetalers waar het uiteindelijk alsnog goed kwam.

Geplaatst
47 minuten geleden zei Mario W.:

Nou wonder boven wonder... het is uitbetaald en staat er ook direct op!

Hoppa, kijk aan! Mooi man, nu in 't vervolg lekker ergens anders spelen waar je dit soort stress niet hebt.

Geplaatst (bewerkt)

Fijn dat ze over  de brug zijn gekomen. Het zou fijn zijn als er een plaats was waar mensen ervaringen konden delen over niet vergunde casino's om zo de kaf van het koren te kunnen scheiden.

bewerkt door 1299
Geplaatst
6 minuten geleden zei 1299:

Fijn dat ze over  de brug zijn gekomen. Het zou fijn zijn als er een plaats was waar mensen ervaringen konden delen over niet vergunde casino's om zo de kaf van het koren te kunnen scheiden.

Nee. Men zou gewoon bij legale aanbieders moeten spelen.

+ zou je als forum allerlei hande topics over illegale aanbieders toestaan dan kun je deals met legale casino's wel vergeten

Geplaatst
3 uur geleden zei LuukFOD:

Nee. Men zou gewoon bij legale aanbieders moeten spelen.

+ zou je als forum allerlei hande topics over illegale aanbieders toestaan dan kun je deals met legale casino's wel vergeten

Ben bang dat het hele online gebeuren binnen een aantal jaar volledig de nek omgedraaid is in Nederlands.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.