


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Mario W.
Pff ik typ ook me frustratie hier maar ff weg. Op 04-10 rond 00.31 een withdrawal gedaan van 600 euro. Bij Nomaspin (een casino dat onder dezelfde groep valt als b7 en Brunocasino) Account needed to be verified oké prima, documenten opgeload ID. Fotocheck. Waarna bankstatements werden gevraagd, gedaan en alles stond op groen account was verified. Klantenservice nog gevraagd wat ik kan verwachten qua tijd. Het zou niet lang duren within 24 hours since my account have been verified. Oké zondag morgen zal dat dus zijn. Nog niks, dus wederom maar gevraagd hoe en wat. Well that might be cause it is weekend and that the department niet beschikbaar was in het weekend. They will escalated my question blablabla. But ensured me I will get my withdrawal and they were busy working on it and their was no need to worry!
Tja toch maar onderzoek gaan doen, (wat ik natuurlijk vooraf had moeten doen, maar werd doorgelinked naar het casino vanuit een reclame van een betrouwbare site en stond er niet dusdanig bij stil)
Na de ervaringen te hebben gelezen, over mensen die hun geld niet kregen en aan het lijntje gehouden werden. Werd ik toch ongerust mede ook of mijn privé gegevens daar wel veilig zijn. Toch maar meer info gevraagd. Wederom antwoord just to have a little more patiënt, they were busy working on it. De afdeling had het erg druk daarom duurde het zolang. Vervolgens zou het worden doorgezet with the highest priority. Waarna ik niks meer hoorde.
Nou als dat hun hoogste prioriteit is en na 24 uur nog niks gebeurd zie ik het somber in. Weer geïnformeerd en nu was er een technical issue. De agent had een ticket gemaakt voor the department en within 24 hours zou ik antwoord hebben by email. Die is inmiddels bijna verstreken en still now answer. Iemand nog tips hoe hier mee om te gaan?
Ik had best geduldiger kunnen wachten als ze zeiden dat me withdrawal 1 week zou duren. Maar het is vooral de manier waarop de klantenservice allerlei toezeggingen doet die ze niet waarmaken dat me het gevoel geeft er boven op te moeten zitten.
Ohja ik ben weer lekker kort van stof zie ik ...
bewerkt door Mario W.25 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.