Spring naar bijdragen

punto banco HC


against the odds

Aanbevolen berichten

Hallo

Vandaag was ik in HC rotterdam en was het weer eens druk om de baccarat tafel met tevens ook weer flinke inzetten

heb het zelf maar enkele keren gespeeld omdat €20 per hand voor mij een beetje hoog is speel ik het niet vaak live vaker op internet waar de inzetten een stuk lager zijn

kan iemand me meer vertellen over het spel baccarat en zijn ervaringen met dit spel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In HC Breda kan je punto banco spelen vanaf €10. Misschien in Rotterdam ook maar dat durf ik even niet met zekerheid te zeggen. Minimale inzet verschilt per tafel. 

Wel kan je in Rotterdam op sommige speelautomaten meespelen met de live punto-banco tafel (op de speelautomaten waarbij je mee kan spelen met de live roulette tafels). Ook dan is de minimale inzet €10 i.p.v. €20.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...
1 uur geleden zei mpmanager:

Bij Punto Banco kun je verschillende systemen en strategieën spelen 

Durf, discipline en spelen volgens een vast stramien leveren het hoogste resultaat op

naast het hier bovenstaande geldt ook weer de volgende FEIT : 

"GELD MAAKT GELD"

"MASSA IS KASSA"

 

Hoe meer geld je hebt hoe meer je ook kunt verliezen. Punto Banco blijft gokken en je loopt altijd achter op het huis ? Of heb ik dit volledig mis ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn excuses voor het late reageren op dit topic. Ik denk dat ik mezelf wel de puntobanco expert van OneTime mag noemen..(Toch[mention=4]TheGreatOne[/mention] ? )


Er zijn manieren waarop je je kansen kunt verbeteren bij punto banco, maar dat houd ik voor mezelf. Verder kun je niet in alle vestigingen PB meer spelen - check hiervoor de website.

Binnenkort een pb tour met@themikeyx waarbij hij alle tips blootgeeft.,,
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.