Spring naar bijdragen

Klantenservice niet bereikbaar


FreebetFreddie

Aanbevolen berichten

Ik probeer contact te krijgen met BetMGM. Op Livechat wordt niet gereageerd en telefonisch blijf je in de wacht staan omdat er niet wordt opgenomen.

Op Trustpilot melden meer mensen dit. Iemand ervaring hiermee?

 

Edit: Meer dan 30 minuten later werd de livechat beantwoordt. 

bewerkt door FreebetFreddie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

BetMGM werkt op de livechat met een ''chatbot''. Je hebt een goede kans dat je toch een reactie krijgt (na acceptabele wachttijd) als je op de 'chatbot' intikt: "Mag ik een medewerker spreken".

Communicatie is inderdaad (nog) niet hun sterktste punt. Afgelopen weekend werden uitbetalingen geweigerd zonder enkele reden en binnen paar minuten weer terug op je account gezet. Ik heb toen via de live chat om medewerker gevraagd en die legde uit dat ze problemen hadden met hun betaalprovider en het instellen van de software i.v.m. de wijzigingen per 1 oktober. Het zou deze week worden opgepakt. Omdat het geld gewoon op mijn account stond toch weer een uitbetaling aangevraagd gisterenochtend en deze werd zoals ik gewend was wel direct op mijn bankrekening bijgeschreven. Overigens had ik BetMGM ook al een email gestuurd via support. Ik kreeg gisterenmiddag nog een antwoord: 'Wij ondervinden helaas wat problemen met de transacties en het inloggen momenteel. "Kunt u het later deze week nogmaals proberen aub?" "Ons excuses voor dit ongemak", "Ik snap dat dit vervelend is, dit is ook niet naar onze wens helaas".

Telefonisch is BetMGM zo goed als niet bereikbaar idd wat niet goed te praten valt tot nu toe voor zo'n professionele partij naar mijn mening😒

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minutes ago, Bellagiogast said:

BetMGM werkt op de livechat met een ''chatbot''. Je hebt een goede kans dat je toch een reactie krijgt (na acceptabele wachttijd) als je op de 'chatbot' intikt: "Mag ik een medewerker spreken".

Communicatie is inderdaad (nog) niet hun sterktste punt. Afgelopen weekend werden uitbetalingen geweigerd zonder enkele reden en binnen paar minuten weer terug op je account gezet. Ik heb toen via de live chat om medewerker gevraagd en die legde uit dat ze problemen hadden met hun betaalprovider en het instellen van de software i.v.m. de wijzigingen per 1 oktober. Het zou deze week worden opgepakt. Omdat het geld gewoon op mijn account stond toch weer een uitbetaling aangevraagd gisterenochtend en deze werd zoals ik gewend was wel direct op mijn bankrekening bijgeschreven. Overigens had ik BetMGM ook al een email gestuurd via support. Ik kreeg gisterenmiddag nog een antwoord: 'Wij ondervinden helaas wat problemen met de transacties en het inloggen momenteel. "Kunt u het later deze week nogmaals proberen aub?" "Ons excuses voor dit ongemak", "Ik snap dat dit vervelend is, dit is ook niet naar onze wens helaas".

Telefonisch is BetMGM zo goed als niet bereikbaar idd wat niet goed te praten valt tot nu toe voor zo'n professionele partij naar mijn mening😒

 

Ik werd door de chatbot direct doorverwezen, maar daarna duurde het dus nog ruim een halfuur. Telefonisch na 20 minuten wachtmuziek melden dat er geen medewerkers beschikbaar zijn en dat je later terug moet bellen, is heel slecht. 

 

Pro-tip: niet per ongeluk op "aanmelden" drukken ipv "inloggen" en daar je emailadres en wachtwoord invullen want dan krijg je blijkbaar een bonusban. :( Ook wel bijzonder dat het systeem dan geen melding geeft dat er al een account reregistreerd staat op dat emailadres.

  • Thanks 2
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei FreebetFreddie:

Ik werd door de chatbot direct doorverwezen, maar daarna duurde het dus nog ruim een halfuur. Telefonisch na 20 minuten wachtmuziek melden dat er geen medewerkers beschikbaar zijn en dat je later terug moet bellen, is heel slecht. 

 

Pro-tip: niet per ongeluk op "aanmelden" drukken ipv "inloggen" en daar je emailadres en wachtwoord invullen want dan krijg je blijkbaar een bonusban. :( Ook wel bijzonder dat het systeem dan geen melding geeft dat er al een account reregistreerd staat op dat emailadres.

VInd het zo jammer deze ondermaatse (klanten)service,😒onterechte bonusbans en systeemfouten, vind namelijk het aanbod bij BetMGM wel concurrerend, meerdere Hacksaw spellen hebben nog een hoge RTP % en kreeg hier ook mijn ruime +3200 x hit op "Magic Piggy" (zie screenshots met grote online gokkast winsten elders hier op het forum).

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bellagiogast:

VInd het zo jammer deze ondermaatse (klanten)service,😒onterechte bonusbans en systeemfouten, vind namelijk het aanbod bij BetMGM wel concurrerend, meerdere Hacksaw spellen hebben nog een hoge RTP % en kreeg hier ook mijn ruime +3200 x hit op "Magic Piggy" (zie screenshots met grote online gokkast winsten elders hier op het forum).

Indeed erg jammer. Ik tikte hier voor het eerst ook de Blood & Shadow super bonus aan en heb er m'n sterkste sessie op Dork Unit ooit gehad. Limiet krijg ik er ook niet hoger omdat die lui gewoon niet reageren en 't laatste contact met de KS bestond uit iemand die niet snapte dat ik zelf wel snapte wat een promoban was en dat die een maand blijft staan, maar dat ik gewoon even proactief kwam melden dat alles oke was (dat werd namelijk letterlijk in een popup gevraagd).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei FreebetFreddie:

Pro-tip: niet per ongeluk op "aanmelden" drukken ipv "inloggen" en daar je emailadres en wachtwoord invullen want dan krijg je blijkbaar een bonusban. :( Ook wel bijzonder dat het systeem dan geen melding geeft dat er al een account reregistreerd staat op dat emailadres.

wtf, helemaal de weg kwijt die

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer uitgebreide enquête met goede vragen.

Wat mij betreft slechtste vraag was over je maandelijkse verlies met een stuk of 10 mogelijkheden met als topper meer  dan €1000 verlies en geen mogelijkheid om in te vullen dat je niet verliest.

De klacht over de verantwoord spelen popups tijdens live casino games heb ik doorgegeven, slechte klantenservice en het gebrek aan VIP programma.

bewerkt door Rudi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, 1299 said:

Het mooie is, dat zodra jouw account op slot staat je ook je geld niet kan opnemen.

Ik had gisteren bijna m'n volledige saldo er al afgehaald voor de zekerheid. Zonder reactie te krijgen op m'n email over het volledig sluiten van m'n account kan ik nu weer inloggen, maar er zit nog steeds een bonusban op m'n account. 

Ik heb eerdere negatieve ervaringen gehad bij Bet365 waar ik 3 maanden ben bezig geweest om door de extra verificatie te komen, voornamelijk omdat Bet365 niet reageerde na het blokkeren van m'n account en vragen om documentatie  (waarbij er ook een aanzienlijk bedrag bleef vast staan) of BetCity waar ik een verzoek kreeg om "herkomst gelden" waarna er na het opsturen van de documenten geen enkele reactie is gekomen (ook na meerdere keren contact met de klantenservice) een jaar later en m'n account nog steeds op slot zit (bij BetCity kun je dan weer wel je saldo opnemen zonder problemen).

Qua communicatie en consumentenbescherming is het 3 jaar na de legalisering nog steeds dramatisch bij de meeste onlien casino's. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minutes ago, BeukAoemToai said:

Precies hetzelfde gedaan gisteravond. Helaas zag ik je pro-tip te laat :( Klantenservice bevestigd dat het hierdoor komt?

Dat kunnen ze niet zien, maar ik ben er vrijwel zeker van. De klantenservice copy-paste een standaard tekst dat je niet meer in aanmerking komt voor bonussen en dat dit verschillende redenen kan hebben. 

Je heb waarschijnlijk ook een email gekregen waarin je wordt verwelkomd bij BetMGM. Het lijkt me toch niet zo moeilijk om dit aan te passen en ervoor te zorgen dat mensen zich niet opnieuw kunnen registreren met hetzelfde emailadres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei FreebetFreddie:

Dat kunnen ze niet zien, maar ik ben er vrijwel zeker van. De klantenservice copy-paste een standaard tekst dat je niet meer in aanmerking komt voor bonussen en dat dit verschillende redenen kan hebben. 

Je heb waarschijnlijk ook een email gekregen waarin je wordt verwelkomd bij BetMGM. Het lijkt me toch niet zo moeilijk om dit aan te passen en ervoor te zorgen dat mensen zich niet opnieuw kunnen registreren met hetzelfde emailadres.

Klopt, zelfde mail gekregen. Gezien ik precies hetzelfde heb snap ik je overtuiging :) Zou helpen als de klantenservice (als ze al reageren) de klant wat serieuzer zou nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, FreebetFreddie said:

Ik had gisteren bijna m'n volledige saldo er al afgehaald voor de zekerheid. Zonder reactie te krijgen op m'n email over het volledig sluiten van m'n account kan ik nu weer inloggen, maar er zit nog steeds een bonusban op m'n account. 

Ik heb eerdere negatieve ervaringen gehad bij Bet365 waar ik 3 maanden ben bezig geweest om door de extra verificatie te komen, voornamelijk omdat Bet365 niet reageerde na het blokkeren van m'n account en vragen om documentatie  (waarbij er ook een aanzienlijk bedrag bleef vast staan) of BetCity waar ik een verzoek kreeg om "herkomst gelden" waarna er na het opsturen van de documenten geen enkele reactie is gekomen (ook na meerdere keren contact met de klantenservice) een jaar later en m'n account nog steeds op slot zit (bij BetCity kun je dan weer wel je saldo opnemen zonder problemen).

Qua communicatie en consumentenbescherming is het 3 jaar na de legalisering nog steeds dramatisch bij de meeste onlien casino's. 

De KSA heeft alleen maar oog voor onzinregels en het uitbrengen van oninbare megaboetes.

bewerkt door 1299
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.