Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ik probeer contact te krijgen met BetMGM. Op Livechat wordt niet gereageerd en telefonisch blijf je in de wacht staan omdat er niet wordt opgenomen.

Op Trustpilot melden meer mensen dit. Iemand ervaring hiermee?

 

Edit: Meer dan 30 minuten later werd de livechat beantwoordt. 

bewerkt door FreebetFreddie

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

BetMGM werkt op de livechat met een ''chatbot''. Je hebt een goede kans dat je toch een reactie krijgt (na acceptabele wachttijd) als je op de 'chatbot' intikt: "Mag ik een medewerker spreken".

Communicatie is inderdaad (nog) niet hun sterktste punt. Afgelopen weekend werden uitbetalingen geweigerd zonder enkele reden en binnen paar minuten weer terug op je account gezet. Ik heb toen via de live chat om medewerker gevraagd en die legde uit dat ze problemen hadden met hun betaalprovider en het instellen van de software i.v.m. de wijzigingen per 1 oktober. Het zou deze week worden opgepakt. Omdat het geld gewoon op mijn account stond toch weer een uitbetaling aangevraagd gisterenochtend en deze werd zoals ik gewend was wel direct op mijn bankrekening bijgeschreven. Overigens had ik BetMGM ook al een email gestuurd via support. Ik kreeg gisterenmiddag nog een antwoord: 'Wij ondervinden helaas wat problemen met de transacties en het inloggen momenteel. "Kunt u het later deze week nogmaals proberen aub?" "Ons excuses voor dit ongemak", "Ik snap dat dit vervelend is, dit is ook niet naar onze wens helaas".

Telefonisch is BetMGM zo goed als niet bereikbaar idd wat niet goed te praten valt tot nu toe voor zo'n professionele partij naar mijn mening😒

 

Geplaatst
53 minutes ago, Bellagiogast said:

BetMGM werkt op de livechat met een ''chatbot''. Je hebt een goede kans dat je toch een reactie krijgt (na acceptabele wachttijd) als je op de 'chatbot' intikt: "Mag ik een medewerker spreken".

Communicatie is inderdaad (nog) niet hun sterktste punt. Afgelopen weekend werden uitbetalingen geweigerd zonder enkele reden en binnen paar minuten weer terug op je account gezet. Ik heb toen via de live chat om medewerker gevraagd en die legde uit dat ze problemen hadden met hun betaalprovider en het instellen van de software i.v.m. de wijzigingen per 1 oktober. Het zou deze week worden opgepakt. Omdat het geld gewoon op mijn account stond toch weer een uitbetaling aangevraagd gisterenochtend en deze werd zoals ik gewend was wel direct op mijn bankrekening bijgeschreven. Overigens had ik BetMGM ook al een email gestuurd via support. Ik kreeg gisterenmiddag nog een antwoord: 'Wij ondervinden helaas wat problemen met de transacties en het inloggen momenteel. "Kunt u het later deze week nogmaals proberen aub?" "Ons excuses voor dit ongemak", "Ik snap dat dit vervelend is, dit is ook niet naar onze wens helaas".

Telefonisch is BetMGM zo goed als niet bereikbaar idd wat niet goed te praten valt tot nu toe voor zo'n professionele partij naar mijn mening😒

 

Ik werd door de chatbot direct doorverwezen, maar daarna duurde het dus nog ruim een halfuur. Telefonisch na 20 minuten wachtmuziek melden dat er geen medewerkers beschikbaar zijn en dat je later terug moet bellen, is heel slecht. 

 

Pro-tip: niet per ongeluk op "aanmelden" drukken ipv "inloggen" en daar je emailadres en wachtwoord invullen want dan krijg je blijkbaar een bonusban. :( Ook wel bijzonder dat het systeem dan geen melding geeft dat er al een account reregistreerd staat op dat emailadres.

  • Thanks 2
  • Sad 1
Geplaatst
10 minuten geleden zei FreebetFreddie:

Pro-tip: niet per ongeluk op "aanmelden" drukken ipv "inloggen" en daar je emailadres en wachtwoord invullen want dan krijg je blijkbaar een bonusban. :( Ook wel bijzonder dat het systeem dan geen melding geeft dat er al een account reregistreerd staat op dat emailadres.

wtf

Geplaatst
36 minuten geleden zei FreebetFreddie:

Ik werd door de chatbot direct doorverwezen, maar daarna duurde het dus nog ruim een halfuur. Telefonisch na 20 minuten wachtmuziek melden dat er geen medewerkers beschikbaar zijn en dat je later terug moet bellen, is heel slecht. 

 

Pro-tip: niet per ongeluk op "aanmelden" drukken ipv "inloggen" en daar je emailadres en wachtwoord invullen want dan krijg je blijkbaar een bonusban. :( Ook wel bijzonder dat het systeem dan geen melding geeft dat er al een account reregistreerd staat op dat emailadres.

VInd het zo jammer deze ondermaatse (klanten)service,😒onterechte bonusbans en systeemfouten, vind namelijk het aanbod bij BetMGM wel concurrerend, meerdere Hacksaw spellen hebben nog een hoge RTP % en kreeg hier ook mijn ruime +3200 x hit op "Magic Piggy" (zie screenshots met grote online gokkast winsten elders hier op het forum).

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
8 minuten geleden zei Bellagiogast:

VInd het zo jammer deze ondermaatse (klanten)service,😒onterechte bonusbans en systeemfouten, vind namelijk het aanbod bij BetMGM wel concurrerend, meerdere Hacksaw spellen hebben nog een hoge RTP % en kreeg hier ook mijn ruime +3200 x hit op "Magic Piggy" (zie screenshots met grote online gokkast winsten elders hier op het forum).

Indeed erg jammer. Ik tikte hier voor het eerst ook de Blood & Shadow super bonus aan en heb er m'n sterkste sessie op Dork Unit ooit gehad. Limiet krijg ik er ook niet hoger omdat die lui gewoon niet reageren en 't laatste contact met de KS bestond uit iemand die niet snapte dat ik zelf wel snapte wat een promoban was en dat die een maand blijft staan, maar dat ik gewoon even proactief kwam melden dat alles oke was (dat werd namelijk letterlijk in een popup gevraagd).

Geplaatst
1 uur geleden zei FreebetFreddie:

Pro-tip: niet per ongeluk op "aanmelden" drukken ipv "inloggen" en daar je emailadres en wachtwoord invullen want dan krijg je blijkbaar een bonusban. :( Ook wel bijzonder dat het systeem dan geen melding geeft dat er al een account reregistreerd staat op dat emailadres.

wtf, helemaal de weg kwijt die

Geplaatst
5 hours ago, Rudi said:

Screenshot_20241022-170438.thumb.png.d8305bd51b3f7b3bf163b66d17c94a39.png

Alsof de duvel ermee speelt.. ik krijg net een enquête in de mail 

Probeer hem maar eens in te vullen (op je mobiel) 

Stap 1. Druk op het volgende knopje:

image.thumb.png.6f4e169c0ae7b6f8eb7b1286839fc289.png

Stap 2. Zonder een vraag direct dit:

image.png.6db8fa07334c30864bd7612daa9b725a.png

🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Geplaatst
4 minuten geleden zei 1299:

Probeer hem maar eens in te vullen (op je mobiel) 

Het kan nog erger hoor. Ik kreeg deze mail afgelopen zomer met een uiterste invuldatum die een dag in het verleden lag 😛

 

 

Geplaatst
3 minuten geleden zei FreebetFreddie:

Inmiddels hebben ze naast de bonusban m'n account helemaal op slot gezet. 

Lekker ergens anders gaan spelen dan, dit casino is in best veel opzichten al een tijdje (net als LeoVegas overigens) aan het falen hier in NL imo.

Geplaatst
9 hours ago, devad said:

Lekker ergens anders gaan spelen dan, dit casino is in best veel opzichten al een tijdje (net als LeoVegas overigens) aan het falen hier in NL imo.

Het mooie is, dat zodra jouw account op slot staat je ook je geld niet kan opnemen.

Geplaatst (bewerkt)

Zeer uitgebreide enquête met goede vragen.

Wat mij betreft slechtste vraag was over je maandelijkse verlies met een stuk of 10 mogelijkheden met als topper meer  dan €1000 verlies en geen mogelijkheid om in te vullen dat je niet verliest.

De klacht over de verantwoord spelen popups tijdens live casino games heb ik doorgegeven, slechte klantenservice en het gebrek aan VIP programma.

bewerkt door Rudi
Geplaatst
2 hours ago, 1299 said:

Het mooie is, dat zodra jouw account op slot staat je ook je geld niet kan opnemen.

Ik had gisteren bijna m'n volledige saldo er al afgehaald voor de zekerheid. Zonder reactie te krijgen op m'n email over het volledig sluiten van m'n account kan ik nu weer inloggen, maar er zit nog steeds een bonusban op m'n account. 

Ik heb eerdere negatieve ervaringen gehad bij Bet365 waar ik 3 maanden ben bezig geweest om door de extra verificatie te komen, voornamelijk omdat Bet365 niet reageerde na het blokkeren van m'n account en vragen om documentatie  (waarbij er ook een aanzienlijk bedrag bleef vast staan) of BetCity waar ik een verzoek kreeg om "herkomst gelden" waarna er na het opsturen van de documenten geen enkele reactie is gekomen (ook na meerdere keren contact met de klantenservice) een jaar later en m'n account nog steeds op slot zit (bij BetCity kun je dan weer wel je saldo opnemen zonder problemen).

Qua communicatie en consumentenbescherming is het 3 jaar na de legalisering nog steeds dramatisch bij de meeste onlien casino's. 

Geplaatst
3 minutes ago, BeukAoemToai said:

Precies hetzelfde gedaan gisteravond. Helaas zag ik je pro-tip te laat :( Klantenservice bevestigd dat het hierdoor komt?

Dat kunnen ze niet zien, maar ik ben er vrijwel zeker van. De klantenservice copy-paste een standaard tekst dat je niet meer in aanmerking komt voor bonussen en dat dit verschillende redenen kan hebben. 

Je heb waarschijnlijk ook een email gekregen waarin je wordt verwelkomd bij BetMGM. Het lijkt me toch niet zo moeilijk om dit aan te passen en ervoor te zorgen dat mensen zich niet opnieuw kunnen registreren met hetzelfde emailadres.

Geplaatst
8 minuten geleden zei FreebetFreddie:

Dat kunnen ze niet zien, maar ik ben er vrijwel zeker van. De klantenservice copy-paste een standaard tekst dat je niet meer in aanmerking komt voor bonussen en dat dit verschillende redenen kan hebben. 

Je heb waarschijnlijk ook een email gekregen waarin je wordt verwelkomd bij BetMGM. Het lijkt me toch niet zo moeilijk om dit aan te passen en ervoor te zorgen dat mensen zich niet opnieuw kunnen registreren met hetzelfde emailadres.

Klopt, zelfde mail gekregen. Gezien ik precies hetzelfde heb snap ik je overtuiging :) Zou helpen als de klantenservice (als ze al reageren) de klant wat serieuzer zou nemen.

Geplaatst (bewerkt)
2 hours ago, FreebetFreddie said:

Ik had gisteren bijna m'n volledige saldo er al afgehaald voor de zekerheid. Zonder reactie te krijgen op m'n email over het volledig sluiten van m'n account kan ik nu weer inloggen, maar er zit nog steeds een bonusban op m'n account. 

Ik heb eerdere negatieve ervaringen gehad bij Bet365 waar ik 3 maanden ben bezig geweest om door de extra verificatie te komen, voornamelijk omdat Bet365 niet reageerde na het blokkeren van m'n account en vragen om documentatie  (waarbij er ook een aanzienlijk bedrag bleef vast staan) of BetCity waar ik een verzoek kreeg om "herkomst gelden" waarna er na het opsturen van de documenten geen enkele reactie is gekomen (ook na meerdere keren contact met de klantenservice) een jaar later en m'n account nog steeds op slot zit (bij BetCity kun je dan weer wel je saldo opnemen zonder problemen).

Qua communicatie en consumentenbescherming is het 3 jaar na de legalisering nog steeds dramatisch bij de meeste onlien casino's. 

De KSA heeft alleen maar oog voor onzinregels en het uitbrengen van oninbare megaboetes.

bewerkt door 1299
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 5 weken later...
Geplaatst

Ik kan niet storten (zie ander draadje in dit forum), maar even contact leggen met de klantenservice is dan ook geen optie! Ik zit in de chat sinds 19:53 en nu, 14 minuten later, nog geen medewerker. In oktober heb ik ook ruim een half uur gewacht tot er iemand in de chat kwam. BETMGM ziet er veelbelovend uit, maar qua ervaring is het een bookie die je eigenlijk moet overslaan.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.