Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste pokeraars,

Ik ben 39 en speel allang online poker en de laatste jaren ook soms live.

Met het gezeik een paar jaar geleden toen pokerars offline ging begon ik op gg te spelen. Vooral veel op zondag willen spelen en toen ging het mis. Bij GG heb ik een keer met het storten te snel op knoppen gekilkt waardoor de betaling blijft hangen. Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen zou je zeggen maar ik wel. Amper 1 maand later op een zondag precies hetzelfde.

Dubbel storen en die blijft weer hangen vanwege de eerste storing die dus is blijven hangen. Weer te snel geklikt tijdens het proces.

Klantenservice mailen. Reactie van niks. Je moet maar wachten.

Boos en geïrriteerd heb ik toen gemaild dat ik dan nooit meer op hun kutsite wilde spelen en dan maar zou wachten totdat ps online ging.

En ja. Een lifetime ban. Klachten ingediend en uitgelegd hoe het zat met die storingen en in een vlaag van woede om de Klantenservice reactie en het al niet normaal tijden kunnen pokeren online, kwam die uitspraak op de mail.

Helaas, we snappen het ergens maar zijn geboden aan strenge wetgeving bla bla bla. Geweldig... het antwoord is en blijft dat ik never nooit meer op gg kan.

-

Een tijd terug heeft een van mijn beste vrienden zijn account 'uitgeleend'. Tijdje niet heel bijzonder gegrind op de low Stokes. Kon ook moelijk vragen om telkens te storten. Na een paar keer paar honderd vond hij het al vervelend worden. 

Tot de winst in een 10€ wsop met 10k man voor 6500 en amper 4 weken later de 44 bounty Hunter 2e voor 13k. 

Tsjah, kan moelijk zo doorgaan en heb weinig aan tickets voor de pacific.

-

Heel klote alleen op hc online is het niet te doen. 

Nu denk ik eraan om gewoon in België over de grens een appartementje te huren ala Lex, maar zit ik dan nog steeds niet met hetzelfde probleem dat ik met de NL nationaliteit inmoet loggen op gg?

Dan heb ik wel weer pokerstars.

-

Zou ik echt een nieuwe nationaliteit moeten nemen om überhaupt nog te kunnen pokeren op gg? 

Ze verwijzen me door de naar de Europese commissie en willen niets voor me doen.

-

Vind het weel extreem voor een boos mailtje. 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
7 uur geleden zei bounty_hunter38:

Beste pokeraars,

Ik ben 39 en speel allang online poker en de laatste jaren ook soms live.

Met het gezeik een paar jaar geleden toen pokerars offline ging begon ik op gg te spelen. Vooral veel op zondag willen spelen en toen ging het mis. Bij GG heb ik een keer met het storten te snel op knoppen gekilkt waardoor de betaling blijft hangen. Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen zou je zeggen maar ik wel. Amper 1 maand later op een zondag precies hetzelfde.

Dubbel storen en die blijft weer hangen vanwege de eerste storing die dus is blijven hangen. Weer te snel geklikt tijdens het proces.

Klantenservice mailen. Reactie van niks. Je moet maar wachten.

Boos en geïrriteerd heb ik toen gemaild dat ik dan nooit meer op hun kutsite wilde spelen en dan maar zou wachten totdat ps online ging.

En ja. Een lifetime ban. Klachten ingediend en uitgelegd hoe het zat met die storingen en in een vlaag van woede om de Klantenservice reactie en het al niet normaal tijden kunnen pokeren online, kwam die uitspraak op de mail.

Helaas, we snappen het ergens maar zijn geboden aan strenge wetgeving bla bla bla. Geweldig... het antwoord is en blijft dat ik never nooit meer op gg kan.

-

Een tijd terug heeft een van mijn beste vrienden zijn account 'uitgeleend'. Tijdje niet heel bijzonder gegrind op de low Stokes. Kon ook moelijk vragen om telkens te storten. Na een paar keer paar honderd vond hij het al vervelend worden. 

Tot de winst in een 10€ wsop met 10k man voor 6500 en amper 4 weken later de 44 bounty Hunter 2e voor 13k. 

Tsjah, kan moelijk zo doorgaan en heb weinig aan tickets voor de pacific.

-

Heel klote alleen op hc online is het niet te doen. 

Nu denk ik eraan om gewoon in België over de grens een appartementje te huren ala Lex, maar zit ik dan nog steeds niet met hetzelfde probleem dat ik met de NL nationaliteit inmoet loggen op gg?

Dan heb ik wel weer pokerstars.

-

Zou ik echt een nieuwe nationaliteit moeten nemen om überhaupt nog te kunnen pokeren op gg? 

Ze verwijzen me door de naar de Europese commissie en willen niets voor me doen.

-

Vind het weel extreem voor een boos mailtje. 

Verhuis dan naar Malta. Heb je ook pokerstars maar ook veel meer keuze uit andere pokersites. Als je appartement huurt moet je het wel zo doen dat de internet connectie of gas water licht etc op jouw naam staan. ivm Proof off adddress.

Geplaatst

Jeetje, ik lees dat er op dit forum wel lui zitten met connecties bij GG

Best wreed, waar ik in een ander topic lees dat iemand toch eerst wordt geïnformeerd over de concequenties en wordt overgehaald, heb ik niet eens een kans gekregen.

Je roept ook wel eens dat je nooit meer wil gaan drinken of winkelen bij de Albert Heijn.

In mijn geval ging het totaal niet om verliezen of speelgedrag. 

Ik heb wel een dubbele nationaliteit maar dat werkt zeker niet met idin.

Echt ergens heel wreed

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.