Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Beste pokeraars,

Had dit bij klachten gepost en probeer het hier ook. Aanvulling op onderstaande. Ik lees dat je bij zoiets toch ook op voorwaarden moet worden gewezen en hoe makkelijk andere sites je een maand aanbieden. 

-

Ik ben 39 en speel allang online poker en de laatste jaren ook soms live.

Met het gezeik een paar jaar geleden toen pokerars offline ging begon ik op gg te spelen. Vooral veel op zondag willen spelen en toen ging het mis. Bij GG heb ik een keer met het storten te snel op knoppen gekilkt waardoor de betaling blijft hangen. Een ezel stoot zich niet 2 keer aan dezelfde steen zou je zeggen maar ik wel. Amper 1 maand later op een zondag precies hetzelfde.

Dubbel storten en die blijft ook weer pending vanwege de eerste stortig die dus is blijven hangen. 2 grote storingen en lijstje niet kunnen spelen op zondag.

Klantenservice mailen. Reactie van niks. Je moet maar wachten. Terwijl het gewoon 2 muisklikken zouden moeten zijn met verstuurde bewijzen van betaling met ref codes.

Boos en geïrriteerd heb ik toen gemaild dat ik dan nooit meer op hun kutsite wilde spelen en dan maar zou wachten totdat ps online ging. Tsjah, schiet je 1 keer zo uit je slof door al het gezeik al met ps en licentieproblemen. De hele registratie periode ging al mis.

En ja. Een lifetime ban. Klachten ingediend en uitgelegd hoe het zat met die stortingen en in een vlaag van woede om de Klantenservice reactie en het al niet normaal tijden kunnen pokeren online, kwam deze uitspraak op de mail.

Helaas, we snappen het ergens maar zijn geboden aan strenge wetgeving bla bla bla. Geweldig... het antwoord is en blijft dat ik never nooit meer op gg kan. En je krijgt telkens die links naar verantwoord spelen en hulplijnen. Komop....

-

Een tijd terug heeft een van mijn beste vrienden zijn account 'uitgeleend'. Tijdje niet heel bijzonder gegrind op de low Stokes. Kon ook moelijk vragen om telkens te storten. Na een paar keer paar honderd euros vond hij het al vervelend worden. 

Tot de winst in een 10€ wsop met 10k man voor 6500 en amper 4 weken later de 44 bounty Hunter 2e voor 13k. 

Tsjah, kan moelijk zo doorgaan en heb weinig aan tickets voor de pacific.

-

Heel klote alleen op hc online is het niet te doen. 

Nu denk ik eraan om gewoon in België over de grens een appartementje te huren ala Lex, maar zit ik dan nog steeds niet met hetzelfde probleem dat ik met de NL nationaliteit inmoet loggen op gg? Heb trouwens wel een 2e nationaliteit maar zal dat wel werken met idin en wil gg dat wel omdat ik dezelfde persoon ben?

Dan heb ik wel weer pokerstars in België. Is er ook een skin die meedoet met hc online in NL? Heb online en live echt dikke cashes gehaald in het verleden en recent en nooit een euro aan de roulette tafel en online paar keer met wat bonusspins en kansloze eenmalige spins. Verslaafd aan poker en beter worden zeker maar volgens mij is het niet illegaal om verslaafd te zijn aan iets. 

Ben wel.eens gebeld door hc. Joh ik geef maandelijks.meer uit aan tabak drank en drugs bjj wijze van. Niemand van de gall en gall en tankstation die gaat bellen hoor als je je dagelijkse dosis haalt. Bjj wijze van he... gaat nergens over. 

-

Zou ik echt een nieuwe nationaliteit moeten nemen om überhaupt nog te kunnen pokeren op gg? Of zelfs dan helemaal niet?

Ze verwijzen me door de naar de Europese commissie en willen niets voor me doen. Ik lees dat er lui zijn die contacten hebben.

-

Vind het weel extreem voor een boos mailtje en zou natuurlijk met alle ratio 99.99% en op dat ene moment na 00.001%, als ze me even hadden gewezen van joh we kunnen dit interpreteren als lifetime ban. Wil je dat echt? Was natuurlijk never nooit de intentie en dat kan je ook gewoon heel duidelijk afleiden aan de mailwisseling en situatie. Heb m'n geld ook nooit teruggeekeregen dacht ik.

Bedankt. Vind NL sowieso te duur en en de weg kwijt met alle nieuwe wetten en regelgeving. Spoor bijster overal.

Belgie misschien een stuk relaxter. Bourgondische genieten?

Wil graag weer normaal.op gg kunnen spelen met.mijn eigen account als redelijk semi pro die huiswerk doet om beter te worden.

Wat kan ik het beste doen?

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.