Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Iedereen heeft wel een golden oldie. Een slot dat al jaren oud is maar waar je toch regelmatig op terugvalt. 

Bij mij is dat Elements: the awakening. Dit slot speelt traag, geeft geen grote hits, freespins geven bijna altijd ~€50,-. Toch speel ik deze nog regelmatig. Waarom? Ik heb geen flauw idee.

Hieronder een video van dit slot met een zeer zeldzame "big win".

Wat is jullie golden oldie?

• Like 2
  • Thanks 1

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted
22 minuten geleden zei D00PIE:

Wat is jullie golden oldie?

Denk dan toch gelijk aan slots als Book of Dead, Reactoonz, Wolf Gold, de originele Razor Shark (nog niet super oud maar wel een classic vind ik) etc. Zou graag Hall of Gods nog eens spelen (ook van NetEnt), daar begon het hier allemaal mee, maar die slot is inmiddels zo oud dat ie uit de running is gehaald volgens mij.

• Like 1
Posted
8 minutes ago, devad said:

Zou graag Hall of Gods nog eens spelen (ook van NetEnt), daar begon het hier allemaal mee, maar die slot is inmiddels zo oud dat ie uit de running is gehaald volgens mij.

Legio goede slots hebben met overgang van Flash naar HTML5 geen nieuwe versie gekregen.

Toppers en providers die ik vaak speel: 

PlaynGo Reactionz, Pimped, Moon Princess, Golden Ticket 2

Thunderkick Triple Royal Gold, Fruit Warp

ELK Bloopers Route 777, Ivanhoe 

• Like 2
Posted
3 minuten geleden zei Rudi:

Legio goede slots hebben met overgang van Flash naar HTML5 geen nieuwe versie gekregen.

Toppers en providers die ik vaak speel: 

PlaynGo Reactionz, Pimped, Moon Princess, Golden Ticket 2

Thunderkick Triple Royal Gold, Fruit Warp

ELK Bloopers Route 777, Ivanhoe 

Daar noem je een paar leuke slots.

Fruit Warp blijft ook classic. Eén van mijn favorieten. Pimped om op één lijn te spelen.

Moon princess (en soortgelijke slots) heb ik nooit begrepen, ook nooit iets leuks gehit misschien dat het daar door komt 😛

• Thanks 1
Posted

Vergeet ik m'n favo provider helemaal, wel relatief jong nog natuurlijk, maar zonder het kwartetje aan inmiddels klassiekers van Hot Nudge, Tombstone, Punk Rocker en Deadwood hadden we nooit 't hedendaagse NLC gehad, slots waar ik nog steeds jaren later met enige regelmaat bij terug kom. Deadwood is zelfs best wel een meesterwerkje te noemen vind ik.

• Thanks 1
Posted
2 uur geleden zei devad:

Vergeet ik m'n favo provider helemaal, wel relatief jong nog natuurlijk, maar zonder het kwartetje aan inmiddels klassiekers van Hot Nudge, Tombstone, Punk Rocker en Deadwood hadden we nooit 't hedendaagse NLC gehad, slots waar ik nog steeds jaren later met enige regelmaat bij terug kom. Deadwood is zelfs best wel een meesterwerkje te noemen vind ik.

Punk Rocker❤️

• Like 1
Posted
54 minuten geleden zei Rudi:

Ik zag hier een Pragmatic game.

Wat een ellendige kasten. 

De uitzondering is natuurlijk Tic Tac Take 

Sorry! Sugar Rush 1000 een van mijn favos op t moment.

Ik heb dat zelfde gevoel met de meeste HackSaw Gaming slots.

• Like 1
Posted
8 minuten geleden zei LuukFOD:

Sorry! Sugar Rush 1000 een van mijn favos op t moment.

Ik heb dat zelfde gevoel met de meeste HackSaw Gaming slots.

Hacksaw ain't nothing to mess with!

Chaos Crew, Stack 'em en Wanted zijn inmiddels ook wel classics. Vind ik.  😜  

En de nieuwe Sugar Rush Is in ieder geval beter dan het origineel! Pragmatic is wel een eindje gekomen 😅

• Haha 1
Posted
9 minuten geleden zei devad:

Hacksaw ain't nothing to mess with!

Chaos Crew, Stack 'em en Wanted zijn inmiddels ook wel classics. Vind ik.  😜  

En de nieuwe Sugar Rush Is in ieder geval beter dan het origineel! Pragmatic is wel een eindje gekomen 😅

RIP City en iets met Santa vind ik wel leuk. En die met dat regenboogje. Maar allemaal wat hetzelfde idee. En die metdie biggetjes!

• Like 1
Posted

Mijn favoriet kan helaas niet gespeeld worden in NL: Gold Rush van Pragmatic.

Ik vind alles fantastisch aan deze slot, de scatters, de muziek, de gameplay. Terwijl ik ondertussen ook besef dat het allemaal nogal matig is!

Posted

Chillen met Seasons, rocken met Motörhead.

Helaas zijn 2 andere (Yggdrasil) favorieten geruisloos verdwenen; Super Heroes en Reptoids. En Cazino Zeppelin is vernacheld met die update.

Nagel aan doodskist: Dead Canary.

Posted
1 uur geleden zei lord_cake:

Mijn favoriet kan helaas niet gespeeld worden in NL: Gold Rush van Pragmatic.

Ik vind alles fantastisch aan deze slot, de scatters, de muziek, de gameplay. Terwijl ik ondertussen ook besef dat het allemaal nogal matig is!

Heist for the Golden Nuggets is misschien een modern alternatief? Daar ben je ook op zoek naar goudklompen nl. ggpoker heeft ook nog een exclusive genaamd Old Gold Miner Megaways, ook zo'n thema, maar das een Madame Destiny reskin. Verder mss Mystery Mine van Atomic Slot Lab?

• Like 1
Posted (edited)
8 minuten geleden zei devad:

Heist for the Golden Nuggets is misschien een modern alternatief? Daar ben je ook op zoek naar goudklompen nl. ggpoker heeft ook nog een exclusive genaamd Old Gold Miner Megaways, ook zo'n thema, maar das een Madame Destiny reskin. Verder mss Mystery Mine van Atomic Slot Lab?

Jaa maar dat is allemaal te gelikt! Haha. Als ik de meer moderne prags meeneem ben ik tegenwoordig wel fan van Sugar Rush! Omdat hij in basegame niet zo volatiel is, wagered lekker en als Sugar Rush echt popt dan is het een genot om naar te kijken.

Geen oude game maar Dynamite Diggin' Doug vind ik dan wel weer een aardige! Het is tegenwoordig echt zoeken naar redelijke kasten bij de recente prag releases maar Doug was er 1!

Andere oude release die me te binnen schiet is Da Vinci van Prag. Blijf ik ook op terugkomen.

Edit: ik had even last van een enthousiaste fase met uitroeptekens! Ik laat ze lekker staan!

Edited by lord_cake
  • Like 1
Posted
1 minuut geleden zei lord_cake:

Geen oude game maar Dynamite Diggin' Doug vind ik dan wel weer een aardige! Het is tegenwoordig echt zoeken naar redelijke kasten bij de recente prag releases maar Doug was er 1!

Ik vond Gem Elevator ook cool, past er ook wel bij.

• Like 1