LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Zo heeft iemand hier al eens de SkyJump (Stratosphere Tower) in Las Vegas gedaan. Je springt van de 108ste verdieping (260 meter) naar beneden en maakt dan een vrije val waarbij je snelheden haalt van 65 kilometer per uur. Lijkt me gaaf maar ook heel eng! Als ik zou springen zou ik dit 's avonds doen? Het is niet goedkoop $119 maar je hebt dan wel een onvergetelijke ervaring en wellicht een vieze onderbroek ) Bekijk de video! Het ziet er niet eng uit! https://youtu.be/aYp4wcgJbFA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VegasHighRoller Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Al 100.000 mensen gingen je in 2014 voor. Ik doe het voor geen goud. Heb al hoogtevrees al ik op een krant sta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 No deal, ik kom wel kijken als je het gaat doen Nic. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amethystje Posted April 7, 2015 Report Share Posted April 7, 2015 Lijkt me leuk, maar gaat voor mij net iets te ver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [Verwijderde Gebruiker] Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Zeker zou ik dit willen proberen en heb het ook al eens eerder gezien, alleen was het programma in Vegas al zo vol en had ik al genoeg uit gegeven aan de heli vlucht dat ik deze voor een volgende keer moest bewaren! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Nee, deze laat ik aan me voorbij gaan. Zou nog wel een keertje willen skydiven of de Zipline op Freemont Street https://youtu.be/3jOHdEQZsE8 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonvk Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Volgende keer als ik naar Las Vegas ga wil ik langer dan de 8 nachten die ik er laatst was en dan is dit wel iets wat ik graag probeer. Ben ook geen held qua hoogtes en zo maar dit lijkt me wel mooi om eens te doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 never nooit niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 F that shit! Wat zijn jullie allemaal een freaks wat dat betreft. Gokken tot het bloed uit je oren komt is wat mij betreft spannend zat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted April 12, 2015 Author Report Share Posted April 12, 2015 F that shit!Wat zijn jullie allemaal een freaks wat dat betreft. Gokken tot het bloed uit je oren komt is wat mij betreft spannend zat! Kunnen wij je overhalen door de SkyJump voor jou te betalen. Hebben de OneTimers graag voor jou over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts