Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Zo heeft iemand hier al eens de SkyJump (Stratosphere Tower) in Las Vegas gedaan.

Je springt van de 108ste verdieping (260 meter) naar beneden en maakt dan een vrije val waarbij je snelheden haalt van 65 kilometer per uur.

Lijkt me gaaf maar ook heel eng! Als ik zou springen zou ik dit 's avonds doen?

Het is niet goedkoop $119 maar je hebt dan wel een onvergetelijke ervaring en wellicht een vieze onderbroek :))

Bekijk de video! Het ziet er niet eng uit!

https://youtu.be/aYp4wcgJbFA

• 4 weeks later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Guest [Verwijderde Gebruiker]
Posted

Zeker zou ik dit willen proberen en heb het ook al eens eerder gezien, alleen was het programma in Vegas al zo vol en had ik al genoeg uit gegeven aan de heli vlucht dat ik deze voor een volgende keer moest bewaren!

Posted

Volgende keer als ik naar Las Vegas ga wil ik langer dan de 8 nachten die ik er laatst was en dan is dit wel iets wat ik graag probeer. Ben ook geen held qua hoogtes en zo maar dit lijkt me wel mooi om eens te doen.

Posted
F that shit!

Wat zijn jullie allemaal een freaks wat dat betreft.

Gokken tot het bloed uit je oren komt is wat mij betreft spannend zat!

Kunnen wij je overhalen door de SkyJump voor jou te betalen. Hebben de OneTimers graag voor jou over.