Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi Ik heb een vraagje, wellicht dat ik antwoorden kan krijgen, want LeoVegas weigert haar fouten toe te geven. ik heb bij alle online casino's waar ik een account heb gebruik gemaakt van de speler beperking tool, daarin kan jij jezelf uitsluiten van een bepaald onderdeel van de casino dus casino / live casino / sportsbook.  Ik heb mij bij alle casino's uitgeschreven voor de onderdelen live casino/casino, omdat ik van mezelf weet dat ik mezelf hierin kan verliezen, dus preventief block ik melzef altijd van die onderdelen zodat ik slechts gebruik kan maken van de sportsbook. bij LeoVegas kwam ik tot mijn grote schrik achter dat je de speler beperking gewoon op de seconde zelf kan verwijderen en vrolijk verder kan gokken. dit heeft ervoor gezorgt dat ik 6000 euro verloor. ik wou LeoVegas om opheldering vragen, waarom werkt jullie tool niet zoals ie hoort te werken. zei zeggen dat het prima zo werkt, en dat ik zelfcontrole moet hebben , moet je het maar niet verwijderen. Ik dacht dat die tools er waren voor mensen die geen zelfcontrole hebben?  Hun zijn ook de enige aanbieder die het gewoon toelaten dat jij beperkingen voortijdig kan beindigen. Ik vroeg om een vergoeding voor de schade , omdat hun tools niet werken, waarin zei zeggen nope, wij doen alles volgende ksa richtlijnen fijen dag.

Iemand connecties binnen LeoVegas die wellicht mij hierin kan helpen?

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)
12 minuten geleden zei nousernameclue22:

omdat ik van mezelf weet dat ik mezelf hierin kan verliezen, dus preventief block ik melzef altijd van die onderdelen zodat ik slechts gebruik kan maken van de sportsbook. bij LeoVegas kwam ik tot mijn grote schrik achter dat je de speler beperking gewoon op de seconde zelf kan verwijderen en vrolijk verder kan gokken. dit heeft ervoor gezorgt dat ik 6000 euro verloor.

Nee, correctie, jij hebt er voor gezorgd dat je 6000 euro verloor. Als je dit weet van jezelf, waarom klik je het dan open? Waarom de grens opzoeken? Ik snap gewoonweg niet dat je bewust in het hol van de leeuw gaat lopen chillen als je al van jezelf weet dat dit een plek is waar je risico loopt. Desalniettemin vind ik het wel vreemd en ook dat het onderdeel dan weinig toevoegt als je het gewoon per direct open en dicht kan klikken, terwijl Leo op andere gebieden qua responsible gaming (pop-ups, gamebreakers, moeilijk doen over limieten etc) anderzijds imo volledig de bocht uit vliegt. Enfin, ik weet niet wat de specifieke regels hieromtrent zijn, maar het leest in ieder geval wel als de basis voor een klacht die ik dan persoonlijk in zou dienen per mail (in tegenstelling tot personeel rechtstreeks benaderen via chat). Dit leidt vast tot een wat professioneler antwoord en dan moet je maar kijken waar het schip strandt.

bewerkt door devad
Geplaatst (bewerkt)

RG tools met uitsluiting van bepaalde onderdelen zijn lang niet overal beschikbaar.

Als ze er zijn, zou reactivatie van een onderdeel dat je hebt uitgesloten dezelfde cool-off periode moeten hebben als die gelden voor verhogen speellimieten. 

Deze zijn ergens in beleidsregels vastgelegd. ( een week?)

Je zou wel een klacht kunnen indienen bij KSA en dan krijgt Leo hier wel een tik voor op de vingers, als je dat enige bevrediging geeft.

Terugbetaling door Leo aan jou mag geen sprake van zijn. Overduidelijke angle-shoot, zelf vergokt, click the mouse lose the house.

Bekend probleem overigens sinds 1995 bij pokerspelers.

bewerkt door Rudi
Geplaatst

bedankt voor de reactie ik ben al bijna 7 maanden bezig met LeoVegas, ik heb ze ook gewaarschuwt na 7 maanden mail contact dat ik het dan maar zo zou doen. het feit dat ze niet eens willen toegeven dat het wellicht niet zo hoort vind ik zo arrogant, had op ze minst excuses aangeboden en gezegt we gaan het direct aanpassen zodat dit geen enkel ander speler meer treft. en ja eigen schuld dikken bult, maja ik sluit mezelf wel preventief uit! dus in hoeverre ben ik de schuldige als ze een tool aanbied dat letterlijk zegt van welke periode tot en met welk periode will jij uitgesloten zijn? en vervolgens kan jij dit weer direct verwijderen? LOL?

is er iemand die wellicht binnen LeoVegas connecties hebt zodat we dit kunnen oplossen?

 

Geplaatst (bewerkt)
10 minuten geleden zei nousernameclue22:

en ja eigen schuld dikken bult, maja ik sluit mezelf wel preventief uit!

Vooropgesteld, ik ben het met je eens dat die tool dan niet naar behoren werkt en weinig toevoegt. Echter wat je hier aangeeft is letterlijk het tegenovergestelde van wat je uiteindelijk gedaan hebt door de boel weer open te klikken. Stel, die cooldown zat er wel op, en je was na 7 dagen pas die 6000 euro verloren - was 't dan wel goed? Of stel, je had 6000 euro gewonnen in plaats van verloren, hadden we deze post dan ook gezien vanuit de beschermende gedachte richting al je medespelers?

bewerkt door devad
Geplaatst
6 minuten geleden zei devad:

Vooropgesteld, ik ben het met je eens dat die tool dan niet naar behoren werkt en weinig toevoegt. Echter wat je hier aangeeft is letterlijk het tegenovergestelde van wat je uiteindelijk gedaan hebt door de boel weer open te klikken. Stel, die cooldown zat er wel op, en je was na 7 dagen pas die 6000 euro verloren - was 't dan wel goed? Of stel, je had 6000 euro gewonnen in plaats van verloren, hadden we deze post dan ook gezien vanuit de beschermende gedachte richting al je medespelers?

Ik snap wat je bedoelt maar het was geen cooldown of iets dergelijks ik heb me overal bij elke online casino preventief uitgelosten voor die onderdelen.  en nee natuurlijk niet, als ik de tool nooit had gebruik had ik ooit nooit wat kunnen zeggen. bij elke andere provider gaat dit geweldig en bij LeoVegas werkt het gewoon niet met alle gevolgen van dien, ik vind verantwoord spelen nou net niet de onderdeel waar je als bedrijf grappen moet maken.

ik weet ook niet wat ik moet zeggen, die tool werkt niet zoals het hoor te werken dat is gewoon een feit, ik verwacht gewoon van LeoVegas dat ze me herin tegemoet komen. 

dat meen ik oprecht!

de tool zegt letterlijk VAN WELKE PRIODE TOT EN MET WELKE PERIODE wil je uitgesloten worden, als ik zeg 1 jan tot 1 mei, maar ik kan het na 10 sec weer verwijderen, wtf is dit dan?  het is absurd!!! ik ben echt verbaasd dat ze het nog steeds niet aangepast hebben! dat is nog het aller ergste!

Geplaatst
1 minuut geleden zei nousernameclue22:

de tool zegt letterlijk VAN WELKE PRIODE TOT EN MET WELKE PERIODE wil je uitgesloten worden, als ik zeg 1 jan tot 1 mei, maar ik kan het na 10 sec weer verwijderen, wtf is dit dan?  het is absurd!!! ik ben echt verbaasd dat ze het nog steeds niet aangepast hebben! dat is nog het aller ergste!

Als dit daadwerkelijk is waar 't je om te doen is dan zou ik Rudi's advies hier boven opvolgen en een klacht indienen bij de KSA met jouw eigen ervaring als praktijkvoorbeeld.

Geplaatst

Als je dit aangepast wil hebben, accountje aanmaken op casinogrounds en een pm sturen naar letsgiveitaspin of naar Skylined87
Voor restitutie kom je van een koude kermis thuis, alle glibbers en angleshooters zijn daar al eens langs gekomen.
 

Geplaatst
16 minuten geleden zei nousernameclue22:

Jammer blijkbaar als je legaal gokt, en je gebruikt de legale tools, zit je nog steeds verkeerd.

had het leuk gevonden als LeoVegas tenminste hierop kon reageren en zeggen waarom hun tool zo is.

bedankt voor alle feedback. 

Als je bewust in een casino komt met een persoonlijk gokprobleem waar je al kennis van hebt en achteraf dan aan damage control wilt doen zit je al verkeerd, ongeacht legaal of niet legaal. We proberen je hier ook een beetje een spiegel voor te houden en dat is niet lelijk bedoeld, want als die tool het wel had gedaan dan was de verleiding er ook gewoon voor je geweest om 'm met iets meer tijd in het verschiet alsnog te deactiveren. Als je echt wilt dat ze dit aanpassen (vanuit de beschermende gedachte voor andere spelers) en het je dus niet puur om het geld te doen is, dan pak je nu door met de gesuggereerde oplossingen in plaats van dat je opgeeft. Is dit niet het geval, dan is de beste tip die je nog kunt krijgen een inschrijving op https://cruksregister.nl/ in combinatie met een installatie van https://betblocker.org/ op je devices. Succes ermee!

Geplaatst

@nousernameclue22 Deze vorm van uitsluiten is per wet niet verplicht om aan te bieden. Als zij een oplossing ontwikkelen op verticals uit te zetten, wat je gedaan hebt, dan mogen ze ook zelf bepalen hoe dit opgeheven kan worden. Zij hebben gekozen voor direct, en dat mag. Ik persoonlijk heb gekozen voor 24 uur afkoel periode. Maar nogmaals, dit aanbieden is niet verplicht dus kunnen ze het zelf zo inrichten als ze willen. 

That's it. 

Geplaatst
30 minuten geleden zei jantje:

@nousernameclue22 Deze vorm van uitsluiten is per wet niet verplicht om aan te bieden. Als zij een oplossing ontwikkelen op verticals uit te zetten, wat je gedaan hebt, dan mogen ze ook zelf bepalen hoe dit opgeheven kan worden. Zij hebben gekozen voor direct, en dat mag. Ik persoonlijk heb gekozen voor 24 uur afkoel periode. Maar nogmaals, dit aanbieden is niet verplicht dus kunnen ze het zelf zo inrichten als ze willen. 

That's it. 

ik heb een keer op een casino gespeeld waar je een deposit limit kon instellen en die kon je ook verwijderen en direct weer storten mag dat ook ?

Geplaatst
1 minuut geleden zei demyjucy:

ik heb een keer op een casino gespeeld waar je een deposit limit kon instellen en die kon je ook verwijderen en direct weer storten mag dat ook ?

Ligt er aan welk jurisdictie

Geplaatst
Zojuist zei jantje:

@demyjucy je bedoeld denk ik PECH CASINO? :) Hun mogen idd doen wat ze willen want ze hebben niet eens een licentie, dus 0.0% spelersprotectie. 

oke ach ja ik speel nu sowieso niet meer buiten Nederland om en moet wachten tot 01-01-2025 dan loopt cruks af goed begin van het jaar 🤣🤣🤣😅😅😡😒

Geplaatst
37 minuten geleden zei demyjucy:

oke ach ja ik speel nu sowieso niet meer buiten Nederland om en moet wachten tot 01-01-2025 dan loopt cruks af goed begin van het jaar 🤣🤣🤣😅😅😡😒

Je kunt gewoon verlengen he, heb je mss een beter jaar 😉

Geplaatst
15 minuten geleden zei devad:

Je kunt gewoon verlengen he, heb je mss een beter jaar 😉

jaa ik heb op de helft van de casino's een permanente uitsluiting de andere helft heb ik limieten dus erg fout kan het niet gaan 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.