Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

De Nederlandse spaarrente belachelijk laag...

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
12 minuten geleden zei Hollander:

Alles in BTC en ETH en blijf ook iedere maand bij kopen ongeacht de prijs en blijf dit doen tot 2030 en waarschijnlijk stap ik er dan uit.

Raar tijdstip. Je kan beter de cyclussen wat volgen en uitstappen in 2025, 2029 en 2033, en instappen eind jaren 26, 30, 34 

Geplaatst
5 minuten geleden zei Hotrunner:

Raar tijdstip. Je kan beter de cyclussen wat volgen en uitstappen in 2025, 2029 en 2033, en instappen eind jaren 26, 30, 34 

Ik heb BTC en ETH als lange termijn investering daarom blijf ik ook iedere maand kopen (DCA) ik ben er van overtuigd dat BTC echt serieus geld waard gaat zijn in de toekomst. Aangezien ik momenteel al in het bezit ben van iets meer dan 1 Bitcoin hoop ik rond 2030 ongeveer 2 bitcoins in bezit te hebben als appeltje voor de dorst. Afhankelijk van hoe de markt dan is en of ik misschien wel eerder met pensioen wil gaan kijk ik dan naar de verdere strategie.

Geplaatst
1 uur geleden zei Satellite Boy:

Hodl dus.

Dan heb je er écht vertrouwen in.

En stalen zenuwen heb je wanneer de Bitcoin weer 80 % gaat zakken. 

Ik ben er van overtuigd dat Bitcoin 1 van de beste investeringen is die je kan doen voor de lange termijn. Daarom koop ik ook geen andere coins. Mijn wallet bestaat uit BTC 75% en ETH 25% het blijft altijd een gok natuurlijk maar dat is met bijna alle investeringen zo.

Geplaatst
Op 19-11-2024 om 22:21 zei Hollander:

Ik ben er van overtuigd dat Bitcoin 1 van de beste investeringen is die je kan doen voor de lange termijn. Daarom koop ik ook geen andere coins. Mijn wallet bestaat uit BTC 75% en ETH 25% het blijft altijd een gok natuurlijk maar dat is met bijna alle investeringen zo.

Inderdaad de beste investering die je kan doen. 

Geplaatst
Op 19-11-2024 om 15:05 zei Hollander:

Ik heb BTC en ETH als lange termijn investering daarom blijf ik ook iedere maand kopen (DCA) ik ben er van overtuigd dat BTC echt serieus geld waard gaat zijn in de toekomst. Aangezien ik momenteel al in het bezit ben van iets meer dan 1 Bitcoin hoop ik rond 2030 ongeveer 2 bitcoins in bezit te hebben als appeltje voor de dorst. Afhankelijk van hoe de markt dan is en of ik misschien wel eerder met pensioen wil gaan kijk ik dan naar de verdere strategie.

Helemaal goed, wat je doet.

Alleen wil ik op de toppen wat verkopen zodat ik in de dippen wat extra kan terug kopen.

Volgend jaar wil ik circa 70% van mijn wallet verkopen, zodat ik daar in 2026 het weer kan terugkopen in meervoud.

Geplaatst
39 minuten geleden zei Hotrunner:

Helemaal goed, wat je doet.

Alleen wil ik op de toppen wat verkopen zodat ik in de dippen wat extra kan terug kopen.

Volgend jaar wil ik circa 70% van mijn wallet verkopen, zodat ik daar in 2026 het weer kan terugkopen in meervoud.

Ik neem aan dat jij meer coins in bezit hebt dan alleen BTC en of ETH? En dat je die volgend jaar verkoopt of verkoop je je BTC ook?

Geplaatst
15 uur geleden zei Hollander:

Ik neem aan dat jij meer coins in bezit hebt dan alleen BTC en of ETH? En dat je die volgend jaar verkoopt of verkoop je je BTC ook?

ja ik heb meer coins in mijn portofolio. Daarvan is de intentie dat ik die allemaal verkoop volgend jaar ( misschien een moonbag van 10% dat ik dat laat staan in een enkele coin waar ik zeer veel vertrouwen in heb)

Maar ik ga ook zeker circa 70% van mijn BTC verkopen en als die daarna nog veel hoger zou gaan wil ik misschien nog wel 20% verkopen zodat ik nog circa 10% over houdt van wat ik nu heb. Alles met de intentie om het een jaar later veel goedkoper terug te kunnen kopen.

Maar wat jij doet is ook geweldig goed, gewoon elke maand een x bedrag DCA aankopen , en HODL 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.