Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik had gisteren gespeeld op LeoVegas en gewonnen, ik heb toen een deel uitgecasht en rest laten staan.

Nu wou ik net de rest uitcashen maar kreeg een "beperking" waardoor ik niet meer kan storten of uitcashen. 

Iets wat ik heel bijzonder vind aangezien ik geen mail heb gehad erover, en ik vannacht nog kon uitcashen en ik volgens mij niks fout heb gedaan.

Maar nu komt het probleem, de livechat reageert niet (half uur in wacht en geen enkele reactie alleen de bot) zowel als ik normaal inlog als incognito browser.

Ook op de mail komt een standaard antwoord, en het telefoonnummer op de site is buiten werking.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is en wat ik nu beste kan doen?

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
1 uur geleden zei Gamble1987:

Hallo,

Ik had gisteren gespeeld op LeoVegas en gewonnen, ik heb toen een deel uitgecasht en rest laten staan.

Nu wou ik net de rest uitcashen maar kreeg een "beperking" waardoor ik niet meer kan storten of uitcashen. 

Iets wat ik heel bijzonder vind aangezien ik geen mail heb gehad erover, en ik vannacht nog kon uitcashen en ik volgens mij niks fout heb gedaan.

Maar nu komt het probleem, de livechat reageert niet (half uur in wacht en geen enkele reactie alleen de bot) zowel als ik normaal inlog als incognito browser.

Ook op de mail komt een standaard antwoord, en het telefoonnummer op de site is buiten werking.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is en wat ik nu beste kan doen?

Heb je de uitbetaling reeds ontvangen of staat deze ook in de wacht? Kan een standaard check zijn. Beetje vervelend dat je niet even een duidelijke email krijgt!

Geplaatst
2 hours ago, Gamble1987 said:

Hallo,

Ik had gisteren gespeeld op LeoVegas en gewonnen, ik heb toen een deel uitgecasht en rest laten staan.

Nu wou ik net de rest uitcashen maar kreeg een "beperking" waardoor ik niet meer kan storten of uitcashen. 

Iets wat ik heel bijzonder vind aangezien ik geen mail heb gehad erover, en ik vannacht nog kon uitcashen en ik volgens mij niks fout heb gedaan.

Maar nu komt het probleem, de livechat reageert niet (half uur in wacht en geen enkele reactie alleen de bot) zowel als ik normaal inlog als incognito browser.

Ook op de mail komt een standaard antwoord, en het telefoonnummer op de site is buiten werking.

Heeft iemand een idee wat er aan de hand is en wat ik nu beste kan doen?

Volgens mij zijn LeoVegas en MGM een kopie van elkaar, inclusief waardeloze klantenservice.

Deze melding hoeft niet per se te betekenen dat je niet meer kan spelen, uitbetalen of storten, maar dat je enkel een bonusban hebt. Dat is in mijn geval ieder geval wel zo. 

image.png.de85ce598ef11871876d90213deeb170.png

 

Mochten ze niet reageren kun je een melding maken op Trustpilot, daar kreeg ik van de MGM klantenservice wel een reactie op.

 

Geplaatst (bewerkt)

Hier hetzelfde. Het merkwaardige is ook dat ik op een dag opeens een ban kreeg bij BetMGM en ik de volgende dag de ban bij LeoVegas (zonder daar gespeeld te hebben in de tussentijd). Lijkt tussen die organisaties dus met betrekking tot AVG iets fout te gaan. Boefjes.. Mocht ik daar ooit nog zin in hebben ga ik nog een melding maken bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

bewerkt door Aydeef
Geplaatst
24 minuten geleden zei Aydeef:

Hier hetzelfde. Het merkwaardige is ook dat ik op een dag opeens een ban kreeg bij BetMGM en ik de volgende dag de ban bij LeoVegas (zonder daar gespeeld te hebben in de tussentijd). Lijkt tussen die organisaties dus met betrekking tot AVG iets fout te gaan. Boefjes.. Mocht ik daar ooit nog zin in hebben ga ik nog een melding maken bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

Zelfde bedrijf toch? Staat vast ergens in de voorwaarden wel dat je dan bij beiden niet mag spelen/bonussen mag pakken.

 

Geplaatst
26 minuten geleden zei FreebetFreddie:

Deze melding hoeft niet per se te betekenen dat je niet meer kan spelen, uitbetalen of storten, maar dat je enkel een bonusban hebt. Dat is in mijn geval ieder geval wel zo. 

image.png.de85ce598ef11871876d90213deeb170.png

 

Mochten ze niet reageren kun je een melding maken op Trustpilot, daar kreeg ik van de MGM klantenservice wel een reactie op.

 

Bovenstaande melding heb ik ook , heel irritant, kan ook gewoon storten en uitbetalen binnen mijn limieten, het zal wel met verantwoord spelen en/of bonusban te maken hebben.

Wat nog veel erger/irritanter was is dat ik onlangs een mailtje kreeg van 'Team Leovegas" of alles naar wens is op hun website.  Hierop had ik een email concept opgesteld met o.a. bovenstaande irritante melding als 1 van mijn opmerkingen, vervolgens wilde ik deze versturen naar [email protected]  (waar hun email vandaan kwam) en tot mijn grote schrik kreeg ik deze gelijk terug en even later was heel mijn ziggo emailaccount  geblokkeerd. Volgens Ziggo omdat dit emailadres 'verdacht' was of zoiets.

En ja communicatie is uitermate lastig, live chat reageert bijna niet en telefonisch moet je erg veel geluk hebben en zit er iemand die je ook niet verder helpt.

 

  • 3 maanden later...
Geplaatst

Alle “Kambi aanbieders” (Unibet, LeoVegas, MGM, Jacks lijken je gegevens te delen. Bij de ene bookmaker een limiet en aanmelden bij een volgende resulteert al heel snel in een nieuwe limiet. De limieten zijn bovendien bij al deze bookmakers exact hetzelfde. Dat dit wordt gestuurd vanuit Kambi is wel duidelijk, maar geen idee wat je ertegen kunt doen, het lijkt er in ieder geval wel op dat je persoonsgegevens worden gedeeld.

Geplaatst (bewerkt)
5 hours ago, Beestachtig said:

Alle “Kambi aanbieders” (Unibet, LeoVegas, MGM, Jacks lijken je gegevens te delen. Bij de ene bookmaker een limiet en aanmelden bij een volgende resulteert al heel snel in een nieuwe limiet. De limieten zijn bovendien bij al deze bookmakers exact hetzelfde. Dat dit wordt gestuurd vanuit Kambi is wel duidelijk, maar geen idee wat je ertegen kunt doen, het lijkt er in ieder geval wel op dat je persoonsgegevens worden gedeeld.

veel te kort door de bocht.

Vroeger, in de illegale periode ben ik wel eens heel snel gelimiteerd doordat ik op zich winstgevend inzette op  dezelfde niche markten,
Dan hebben ze mijn persoonsgegevens niet echt nodig maar zijn de weddenschappen typisch en genoeg voor limitering,

Bij de legale casino's van nu ben ik bij Jack's zwaar gelimiteerd en bij de andere Kambi sportsbooks niet of nauwelijks.

 

 

 

 

bewerkt door Rudi
Geplaatst (bewerkt)
8 uur geleden zei Rudi:

veel te kort door de bocht.

Vroeger, in de illegale periode ben ik wel eens heel snel gelimiteerd doordat ik op zich winstgevend inzette op  dezelfde niche markten,
Dan hebben ze mijn persoonsgegevens niet echt nodig maar zijn de weddenschappen typisch en genoeg voor limitering,

Bij de legale casino's van nu ben ik bij Jack's zwaar gelimiteerd en bij de andere Kambi sportsbooks niet of nauwelijks.

 

 

 

 

Ik ben inmiddels bij alle Kambi aanbieders gelimiteerd. Het is wel opvallend dat dat bij Betcity 1,5 jaar duurde en daarna achtereenvolgens Unibet, Jacks, MGM en LeoVegas. De perioden dat werd gelimiteerd nadat ik er een account aanmaakte werd steeds korter met als laatste dieptepunt LeoVegas waar ik welgeteld 2 (-EV) bets heb kunnen plaatsen op een 2 heel normale premier league wedstrijden. Ik ben al jaren in dit wereldje bezig dus weet ook wel hoe je flags kunt voorkomen maar hier was duidelijk meer aan de hand. In het verleden heb ik ook al eens hetzelfde gehad bij BetVictor (na 1 bet), niet geheel verassend ook een Kambi bookmaker.

 

Verder zijn de limieten die worden gegeven bij al deze bookmakers exact hetzelfde. Niet afgerond naar 1 euro maar een gek bedrag als 2,38 op een odd van 3. En dit gebeurt van het ene op het andere moment dus het lijkt er op dat dit niet wordt aangestuurd door de bookmaker zelf maar door Kambi. 
 

Ik ben de laatste die valse beschuldigingen wil uiten en het is ook niet met 100% zekerheid aan te tonen, maar het is op zijn minst opvallend te noemen.

 

 

 

 

bewerkt door Beestachtig
Geplaatst

Ik ben er ook wel redelijk van overtuigd dat Kambi gegevens van operator X gebruikt om te limiteren bij operator Y.

Ik had bij een operator 20 combi bets geplaatst met gemiddelde odds van 13 en een gemiddelde inzet van 65 euro per bet op 1X2 markten. Vervolgens ben ik volledig gelimiteerd, zonder ook maar één single weddenschap te plaatsen.

Geplaatst
Op 28-2-2025 om 09:39 zei Aydeef:

Weet je zeker dat je gelimiteerd bent voor bonusmisbruik of sportwedden? Volgens mij is het bij LeoVegas ook zo dat je account gelimiteerd wordt als je over de dagelijkse speellimiet gaat. Dan is na 30 dagen je account weer 'vrij'. 

Gelimiteerd op sportwedden ja. Was ook niet bij LeoVegas.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.