Spring naar bijdragen

Zo kom je ook aan je OneTimer, diefstal!


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Oké, je overtreedt één van de tien geboden als je steelt. Ik weet het, diefstal valt niet goed te praten maar wat ze afgelopen weekend in Londen hebben gedaan kan ik op één of andere manier toch waarderen. Knap werk is daar geleverd.

Bij een geraffineerd uitgevoerde diefstal van de inhoud van honderden kluisjes tijdens het paasweekeinde in Londen is mogelijk voor 275 miljoen euro aan onder meer juwelen en contanten buitgemaakt. Bron: Nu.nl

Zo kom je ook aan je OneTimer. Ik vraag me wel af hoe het met de bewaker is afgelopen.

Toen een bewaker kwam kijken en de voor- en de achterdeur onbeschadigd zag, vertrok hij weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
Oké, je overtreedt één van de tien geboden als je steelt. Ik weet het, diefstal valt niet goed te praten maar wat ze afgelopen weekend in Londen hebben gedaan kan ik op één of andere manier toch waarderen. Knap werk is daar geleverd.

Bij een geraffineerd uitgevoerde diefstal van de inhoud van honderden kluisjes tijdens het paasweekeinde in Londen is mogelijk voor 275 miljoen euro aan onder meer juwelen en contanten buitgemaakt. Bron: Nu.nl

Zo kom je ook aan je OneTimer. Ik vraag me wel af hoe het met de bewaker is afgelopen.

Toen een bewaker kwam kijken en de voor- en de achterdeur onbeschadigd zag, vertrok hij weer.

Heb je enig idee hoeveel dat in contanten en juwelen is? 275 miljoen kun je niet eens in je eentje tillen.

Een miljoen aan €500 biljetten weegt 2.2 kilo, dus dan heb je puur aan cash alleen al een slordig 600 kilo aan bankbiljetten. Goud weegt al snel zo'n 30 kilo per miljoen. Die inbrekers zijn echt wel even bezig geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.