LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Oké, je overtreedt één van de tien geboden als je steelt. Ik weet het, diefstal valt niet goed te praten maar wat ze afgelopen weekend in Londen hebben gedaan kan ik op één of andere manier toch waarderen. Knap werk is daar geleverd. Bij een geraffineerd uitgevoerde diefstal van de inhoud van honderden kluisjes tijdens het paasweekeinde in Londen is mogelijk voor 275 miljoen euro aan onder meer juwelen en contanten buitgemaakt. Bron: Nu.nl Zo kom je ook aan je OneTimer. Ik vraag me wel af hoe het met de bewaker is afgelopen. Toen een bewaker kwam kijken en de voor- en de achterdeur onbeschadigd zag, vertrok hij weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonvk Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Als de beveiliging van 275 miljoen wordt over gelaten aan één persoon dan gaat het daar al fout. Mensen maken nou eenmaal fouten en als er zo veel op het spel staat moet je dat beter regelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Oké, je overtreedt één van de tien geboden als je steelt. Ik weet het, diefstal valt niet goed te praten maar wat ze afgelopen weekend in Londen hebben gedaan kan ik op één of andere manier toch waarderen. Knap werk is daar geleverd.Bij een geraffineerd uitgevoerde diefstal van de inhoud van honderden kluisjes tijdens het paasweekeinde in Londen is mogelijk voor 275 miljoen euro aan onder meer juwelen en contanten buitgemaakt. Bron: Nu.nl Zo kom je ook aan je OneTimer. Ik vraag me wel af hoe het met de bewaker is afgelopen. Toen een bewaker kwam kijken en de voor- en de achterdeur onbeschadigd zag, vertrok hij weer. Heb je enig idee hoeveel dat in contanten en juwelen is? 275 miljoen kun je niet eens in je eentje tillen. Een miljoen aan €500 biljetten weegt 2.2 kilo, dus dan heb je puur aan cash alleen al een slordig 600 kilo aan bankbiljetten. Goud weegt al snel zo'n 30 kilo per miljoen. Die inbrekers zijn echt wel even bezig geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts