Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

B365 bug sessielimieten


Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Heeft iemand anders ook last van een bug bij B365 met de sessielimieten? Gisteren kreeg ik, net als iemand die ik ken, ineens deze melding (met als datum vandaag):

4386770-PSGU2.jpg

 
Ik weet zeker dat ik niet te lang ingelogd was. Vanochtend heb ik via de app ingelogd, direct weer uitgelogd, en verder niets gedaan. Maar nu, aan het einde van de avond, probeer ik opnieuw in te loggen en bam, weer dezelfde foutmelding.

De klantenservice via de chat gaf me het gevoel alsof ik gek was. Ze zeiden iets over een sessie die nog actief zou zijn, maar konden niet uitleggen waarom ik vanochtend wel gewoon kon inloggen. Volgens hen was ik slechts één minuut ingelogd via de app. Toen ik vroeg of ze die sessie konden beëindigen voor mij was het antwoord dat er geen actieve sessie meer was. Hij bleef maar hetzelfde verhaal herhalen en verbrak daarna de chat. Ik ben gewoon aardig gebleven maar dat was echt een beroerde support ervaring.

Iemand die ik ken kreeg te horen dat er een probleem met de sessies is en dat ze dit aan het onderzoeken zijn.

Als ik al iemand ken die hetzelfde probleem heeft, zijn er hier vast meer mensen die er last van hebben. Dus: heeft iemand hier dezelfde ervaring?

Dat het om een bug gaat, lijkt me ook duidelijk. Normaal gesproken ben je bij een overtreding een maand lang je bonussen kwijt, maar vanochtend stonden die er nog gewoon.
bewerkt door 1299

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Had gisteren dezelfde melding. Kon dit ook niet echt verklaren. Nu blijft 365 vaak wel actief in je browser. Heb al vaker gezien dat de sessie nog openstaat, nadat de wedstrijden zijn afgelopen. Gerust 4 of meer uur, geen automatische logout.

Al met al 10€ bespaard gisteren op de superboost.

Geplaatst

Ik heb dit bij Bet365 op mijn mobiel als ik ingelogd ben en daarna het scherm sluit. Hij logt dan niet automatisch uit en de sessie blijft doorlopen. Ik gebruik overigens niet de app, maar pak gewoon de website.

Dit probleem speelt zeker al 2 jaar. Heb al eens contact gehad met de klantenservice, maar dat leverde niks op. Die zeiden gewoon dat ik zo lang ingelogd ben geweest. Ik probeer er uiteraard op te letten, maar soms vergeet ik het toch :( 

Geplaatst
On 12/8/2024 at 12:38 PM, Jan Alleman said:

Heb je vandaag ook een bericht en een promoban? Voor mij de 1e op 365. 

Hier is hij nog mooier geworden, omdat ze een bug hadden met sessielimieten dacht ik, ik zet mijn dagelijkse limiet nog wat hoger. Een week lang niks aan de hand, nu ging die verhoging in (was het alweer vergeten want de bug is inmiddels opgelost) bam bonussen weg. Dus ik heb weer een maand bonusban aan mijn broek. En een paar minuten later:

Image

Vermoedelijk ben ik "door hun bug" nu getagd als probleemgokker, ik moet tot 48 uur wachten een bericht, en ondertussen kan ik geen cent inzetten 😂 Vlak voor 1 oktober had ik mijn max saldo verhoogd en dat leverde destijds ook al een bonusban op. Dus ik zal hierom wel op een lijst met probleemgevallen terecht zijn gekomen ofzo. Ik sta over een heel jaar slechts €1200 in de min dus waar praten we over?

  • 4 weken later...
Geplaatst

Door deze fout heb ik moeten besluiten om dit spel te verlaten en een ander spel te zoeken omdat mijn bonussen verdwenen waren. Ik ben er vrij zeker van dat ik niet te lang heb ingelogd. Vanochtend logde ik in via de app, logde meteen uit en deed verder niets. Maar nu, aan het eind van de avond, probeer ik weer in te loggen en krijg ik weer dezelfde foutmelding.

De klantenservice heeft niet al mijn vragen kunnen beantwoorden. 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.