Spring naar bijdragen

group streepje diamonds punt com


rikislief

Aanbevolen berichten

Hallo Wantaimers!

Ik heb net 26 minuten aan de telefoon gezeten met een belg die al vijftien jaar in engeland woont. Hij biedt me aan om te investeren in "Investeringsdiamanten". Hij zegt dat ze minimaal 8 procent rendement op jaarbasis garanderen. 

Hij zegt dat ze eigen mijnen hebben, die de diamanten verschepen naar hun eigen diamantfabrieken in amsterdam, van waar ze geslepen doorgestuurd worden naar amerika om gecertificeerd te worden. Jouw gecertificeerde diamant kun je thuisgestuurd krijgen, of zij houden hem in bewaring, waardoor diamantairs jouw diamant kunnen kopen. Het geld dat je daarmee verdient kun je verder investeren in nieuwe diamanten. 

Claims die hij maakte:

- ze hoeven niet te voldoen aan AFM eisen, omdat ze niet in nederland gevestigd zijn

- Diamanten zijn nog nooit in waarde gedaald, dit in tegenstelling tot goud, zilver etc.

 

Ik geloof hem niet. Zijn site werd bij mij niet eens gevonden door google. het adres is group-diamonds.com Ben ik dan echt te slecht van vertrouwen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg zelf ook regelmatig telefoontjes over bosgrond, goud, penny stock of zelfs van struisvogels investeringen. In mijn leven zoveel dingen voorbij zien komen en de rode draad is bijna altijd 'they screw up'. Behalve Bitcoins ;-) maar dat account is gekraakt en failliet (MTGOX) gegaan dus alsnog screwed!

 

Doe alleen investeringen in zaken waar je zelf verstand van hebt en geef het zeker niet uit handen aan mensen (in buitenland) of die je niet goed kent. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.