WInnie Posted February 22, 2017 Report Share Posted February 22, 2017 Welke site op Facebook kun je vrienden vinden voor Myvegas? Ik ben op zoek naar vrienden...:-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 Welkom @WInnie @SubAqua Weet hier het antwoord op :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 Je kunt iedereen toevoegen met myvegas in hun fb naam. 90% kans dat ze het spel nog spelen. Zelf heb ik zo 900 vrienden. Je zou ook mij kunnen toevoegen en dan bij mij vrienden kijken en hun toevoegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WInnie Posted February 23, 2017 Author Report Share Posted February 23, 2017 Oke dank je wel, maar is er geen groep waar ik me aan toe kan voegen waar mensen mij toevoegen als vriend? Want als ik er te veel aan vraag dan blokkeert facebook me straks... En als je dan vrienden bent geworden via FB, hoe krijg je die dan in Myvegas? Hoe ben jij aan zoveel vrienden gekomen als ik vragen mag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 Groep weet ik niet. Ik heb gewoon veel mensen toegevoegd met myvegas in hun fb naam. Je krijgt die mensen vanzelf in myvegas als ze het spel spelen of hebben gespeeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peeter01 Posted March 3, 2017 Report Share Posted March 3, 2017 mensen die reageren op de facebook/myvegas zullen vast je vriendje of vriendinnetje willen zijn. heb zelf nog zoveel punten dat ik het zelf niet meer zo vaak speel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SubAqua Posted March 5, 2017 Report Share Posted March 5, 2017 @WInnie, Je kunt je op facebook aanmelden bij de volgende groep: https://www.facebook.com/groups/myvegasfriendsmeetingsrewards/ Als je lid bent geworden kun je een verzoek plaatsen in de "add me" thread, dan heb je er zo een hoop vrienden bij. De facebookvrienden die MyVegas spelen verschijnen vanzelf onderin de rij bij je MyVegas spel op facebook, en anders kun je op hun icoontje klikken en ze uitnodigen (dan staat bij het icoontje ook iets van 'invite'. Succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts