TheGreatOne Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Net vers in mijn inbox: Bent u de beste Formule 1 manager? Bij Telesport kunt u niet alleen voor actueel sportnieuws terecht, maar ook de strijd aan in het spannendste Formule 1 spel GPPRO. Stel uw team samen en strijd wekelijks tegen grote namen uit de Forumule 1-wereld. U maakt kans op mooie GP prijzen, waaronder een 3 daagse reis voor 2 pers. naar de Grand Prix van Spanje in 2016 Ga de strijd aan » Tip: speel tegen vrienden, familie en kennissen in een eigen minicompetitie. Met vriendelijke groet, De Telegraaf Wat zeggen jullie, leuke gratis prijzen en met onze kennis in huis moet dit toch bijna kat in het bakje zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 mweh, ik vind auto"sport" geen sport eigenlijk. Beetje bochtjes sturen en uiteindelijk wint de gast in de rapste auto. Het zou eerlijker zijn als ze allemaal in dezelfde wagen zouden moeten rijden. Of in elkaars wagen, zodat aan het eind iedereen een keer in een wagen heeft gereden. Dan kun je pas zeggen wie de beste coureur is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted April 8, 2015 Report Share Posted April 8, 2015 Lijkt me wel leuk om aan mee te doen maar dan bij voorkeur met 1 team namens onetime en niet een soort poultje waarbij iedereen een team moet maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts