Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nu al voor de tweede keer! Als eerste, voordat ik ga spelen, klik ik (meermaals) de 0,20 aan. Standaard staat de inzet op 5 (!) euro.
Laatst werden mijn inzetjes, terwijl de 0,20 groot en opgelicht was, veranderd in 5 euro. Dan gaat het hard! Aangezien ik wel een aantal inzetjes tegelijk doe. Dat kan ook makkelijk met 0,20.

Ik gebeld met de klantenservice die dag en nacht bereikbaar is. Heeft geen nut, je krijgt een callcenter medewerker die nergens van weet. Dus via email klacht/vraag ingediend. Ruim een week geleden, nooit iets van gehoord.

Nu overkomt me vanmorgen precies hetzelfde! Terwijl de inzet van, 0.20 groot en opgelicht is, werd er 5 euro van gemaakt. Wég saldo. Nu ben ik er klaar mee!!

• Like 1
  • Confused 1

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
1 uur geleden zei DennMann:

op welk moment zie je dat? Als je een inzet plaats staat er dan gelijk 5? 

Eerlijk gezegd ben ik dan geconcentreerd op de getallen van de roulette, let niet op de hoogte van de inzet. Maar het gaat dan heel snel en ben ik een groot bedrag kwijt. Terwijl mijn inzet wel op 0,20 staat. 

1 uur geleden zei jantje:

@Solidagio Je moet die rommel van Playtech ook niet willen spelen. Zoek je heil elders en speel Lightning, xxxtreme lightning roulette van Evo of mega roulette / roulettte lucky 6 (dat wiel heeft overigens een hele krachtige magneet) van pragmatic. 

Voordeel van mega fire blaze roulette is dat je niet persé plein hoeft te spelen. Halfjes etc. doen ook mee. Bij die andere tellen alleen plein inzetten mee.

Geplaatst
55 minuten geleden zei 1299:

Dus je klacht is dat de inzet standaard niet op 20 cent staat? En je denkt dat bij gezetten weddenschappen de klantenservice nog even de boel kan terugdraaien?

Lezen is een vak. Mijn klacht is dat ik de 0,20 aan geklikt heb. Dit doe ik altijd voor de zekerheid 3 keer. Daarna is het inzetje van 0,20 groot en opgelicht. Vervolgens worden mijn inzetjes veranderd in 5 euro. 

Geplaatst

Als de inzet opeens verspringt zou dat een zeer kwalijke zaak zijn, wel frappant dat dit slechts in lage frequentie voorkomt. Ik mag toch aannemen dat die software wel door en door getest is.

Als je het nog aandurft zou ik zeggen neem het beeld op zodat je een duidelijk casus hebt. Vermoedelijk wordt de chat dagelijks bestookt door mensen die met een smoesje hun geld terug willen dus daar zou ik weinig hoop op hebben.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.