Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Ik heb die eerste zin 5 keer gelezen maar ben er nog niet uit wat  nou je vraag is. Ik doe toch maar even een poging:

Heb een tijd lang bij bitvavo gehandeld. Prima "recht toe, recht aan" exchange. Doet wat het moet doen, je geld staat tot €100.000,- veilig. Wel even de voorwaarden lezen wat er onder "veilig" wordt verstaan. Volgens mij alleen bij een hack van bitvavo, niet zozeer bij een faillissement. Zeer snelle uitbetaling van fiat naar IBAN.

Ik ben een paar maanden geleden overgestapt naar Bybit. Veel meer promoties die de moeite waard zijn. Bijvoorbeeld: Hoge APR op tegoeden, debit card waarop ik 10-15% cashback kreeg in november en december op al mijn aankopen. Ook een zeer snelle uitbetaling van fiat naar IBAN.

Geplaatst

Nee , ik heb geen bitvavo account.  Ik vertrouw ze niet , net zo min als ik de buitenlandse cryptobeurzen vertrouw. 

Diep in mij ( ik luister veel podcasts,  lees kranten etc.)  ben ik ervan overtuigd dat de meeste cryptomunten een ponzi schema zijn.

Ik vertrouw de ECB ook niet dus ik doe niets , ( geld staat bij een grootbank) en laat mijn spaargeld door inflatie steeds minder waard worden. 

Het enige wat mij interesseert is dat mijn geld zo veilig mogelijk opgeslagen is... de deposito garantie in Nederland vertrouw ik nog wel.

Geplaatst
3 uur geleden zei Lady_Diamond:

Ja, eigenlijk alleen nog maar bij bitvavo. Ik heb eerst ook een account bij BLOX, maar vanaf daar kon ik geen crypto's naar een andere (offline) wallet sturen en dat kan bij bitvavo wel, zoals het hoort.

Heb je al uitgezocht hoe dat zit met de nieuwe "travelers wetgeving"? Volgens mij doen ze nu moeilijk moet offline wallets?

Geplaatst
5 uur geleden zei Satellite Boy:

Nee , ik heb geen bitvavo account.  Ik vertrouw ze niet , net zo min als ik de buitenlandse cryptobeurzen vertrouw. 

Diep in mij ( ik luister veel podcasts,  lees kranten etc.)  ben ik ervan overtuigd dat de meeste cryptomunten een ponzi schema zijn.

Ik vertrouw de ECB ook niet dus ik doe niets , ( geld staat bij een grootbank) en laat mijn spaargeld door inflatie steeds minder waard worden. 

Het enige wat mij interesseert is dat mijn geld zo veilig mogelijk opgeslagen is... de deposito garantie in Nederland vertrouw ik nog wel.

Het is toch zonde dat je geld ieder jaar minder waard wordt?? Investeer je ook niets in een fonds oid? 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.