DennMann Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 Ik heb altijd interesse gehad om een kluisje ergens te huren, voor de opslag van wat edelmetaal en wat USB-sticks. Eerder was het met nooit echt gelukt om iets te vinden, maar op steenworp afstand van het bedrijf waar ik werk zit een vestiging van De Nederlandse Kluis. Dit bedrijf zit in een voormalig gebouw van De Nederlandse Bank en is dus een van de meest beveiligde gebouwen met veel kluisruimte. Ik heb morgen om 12:00 daar een afspraak en krijg daarbij ook een rondleiding. Ik zal mijn bevindingen hier delen morgen 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 Wel eens bij een bank geprobeerd? ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted March 14, 2017 Author Report Share Posted March 14, 2017 Ja wel eens geprobeerd; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted March 14, 2017 Report Share Posted March 14, 2017 1 minuut geleden zei DennMann: Ja wel eens geprobeerd; maar? niet gelukt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted March 14, 2017 Author Report Share Posted March 14, 2017 Nee, bij een paar banken toen in Nijmegen geprobeerd. En bij de ING kon wel dacht ik, maar moest je ook een rekening hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted March 15, 2017 Author Report Share Posted March 15, 2017 Ben net even langs geweest en heb een kleine rondleiding gehad. Werd vriendelijk ontvangen en daarna kon ik door naar beneden, de kluisruimte zit, ik meen, twee verdiepingen onder de grond. Pand wordt aan de binnen en buitenkant 24/7 bewaakt met ik meen een stuk of 50 camera's en het gebouw heeft de hoogste beveiligingsstatus van wat mogelijk is in Nederland. Ze bieden verschillende formaten kluisjes aan, waarbij de kleinste €180 per jaar kost en een eenmalige borg van €150. Verzekerd tot een bedrag van €45.000, eventueel te verhogen tot €90.000. Ook kun je samen met iemand huren, of iemand machtigen. De deur die naar de lockers gaat is echt een enorme kluisdeur dat is wel tof om te zien. De vrouw daar gaf ook aan dat steeds meer banken deze service afstoten, waardoor bedrijven hier handig op inspelen. Wel tof om even langs te gaan, denk dat ik er binnenkort wel eentje ga huren. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 16, 2017 Report Share Posted March 16, 2017 Dank voor de uitleg Dennis. Zelf heb ik nog een kluisje bij mijn Rabobank en betaald daar ook best wat voor (150€) per jaar. Ik vraag mij eigenlijk af wat er in zit 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted March 16, 2017 Report Share Posted March 16, 2017 2 minuten geleden zei TheGreatOne: Dank voor de uitleg Dennis. Zelf heb ik nog een kluisje bij mijn Rabobank en betaald daar ook best wat voor (150€) per jaar. Ik vraag mij eigenlijk af wat er in zit Ik wil wel even voor je gaan kijken ? Delen we de inhoud ( hoop stiekem op Vegas tickets ), ofja wat goud mag ook natuurlijk ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 16, 2017 Report Share Posted March 16, 2017 2 minuten geleden zei jordi22: Ik wil wel even voor je gaan kijken ? Delen we de inhoud ( hoop stiekem op Vegas tickets ), ofja wat goud mag ook natuurlijk ! Waarschijnlijk ga ik je dan blij maken met een Zwemdiploma (A&B), type diploma en met een beetje mazzel mijn Mavo diploma en speldjes van de avondvierdaagse :-) 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted March 16, 2017 Report Share Posted March 16, 2017 1 minuut geleden zei TheGreatOne: Waarschijnlijk ga ik je dan blij maken met een Zwemdiploma (A&B), type diploma en met een beetje mazzel mijn Mavo diploma en speldjes van de avondvierdaagse :-) Hmm, had meer verwacht, maar natuurlijk heeft dit wel voor u waarde en dat telt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted March 16, 2017 Author Report Share Posted March 16, 2017 Als ik binnenkort nog een keer langs ga zal ik proberen stiekem een foto te maken;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts