Spring naar bijdragen

Bezoekje brengen aan De Nederlandse Kluis


DennMann

Aanbevolen berichten

Ik heb altijd interesse gehad om een kluisje ergens te huren, voor de opslag van wat edelmetaal en wat USB-sticks. Eerder was het met nooit echt gelukt om iets te vinden, maar op steenworp afstand van het bedrijf waar ik werk zit een vestiging van De Nederlandse Kluis. Dit bedrijf zit in een voormalig gebouw van De Nederlandse Bank en is dus een van de meest beveiligde gebouwen met veel kluisruimte.

Ik heb morgen om 12:00 daar een afspraak en krijg daarbij ook een rondleiding. Ik zal mijn bevindingen hier delen morgen :)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben net even langs geweest en heb een kleine rondleiding gehad. 

Werd vriendelijk ontvangen en daarna kon ik door naar beneden, de kluisruimte zit, ik meen, twee verdiepingen onder de grond. Pand wordt aan de binnen en buitenkant 24/7 bewaakt met ik meen een stuk of 50 camera's en het gebouw heeft de hoogste beveiligingsstatus van wat mogelijk is in Nederland.

Ze bieden verschillende formaten kluisjes aan, waarbij de kleinste €180 per jaar kost en een eenmalige borg van €150. Verzekerd tot een bedrag van €45.000, eventueel te verhogen tot €90.000. Ook kun je samen met iemand huren, of iemand machtigen.

De deur die naar de lockers gaat is echt een enorme kluisdeur dat is wel tof om te zien. 

De vrouw daar gaf ook aan dat steeds meer banken deze service afstoten, waardoor bedrijven hier handig op inspelen. 

Wel tof om even langs te gaan, denk dat ik er binnenkort wel eentje ga huren.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei TheGreatOne:

Dank voor de uitleg Dennis. Zelf heb ik nog een kluisje bij mijn Rabobank en betaald daar ook best wat voor (150€) per jaar. Ik vraag mij eigenlijk af wat er in zit :)

Ik wil wel even voor je gaan kijken ? Delen we de inhoud :P ( hoop stiekem op Vegas tickets ), ofja wat goud mag ook natuurlijk ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei jordi22:

Ik wil wel even voor je gaan kijken ? Delen we de inhoud :P ( hoop stiekem op Vegas tickets ), ofja wat goud mag ook natuurlijk ! 

Waarschijnlijk ga ik je dan blij maken met een Zwemdiploma (A&B), type diploma en met een beetje mazzel mijn Mavo diploma en speldjes van de avondvierdaagse :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.