Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
babydoll86
Een aantal weken geleden ben ik gaan spelen bij Slotrush.com. Ik won daar €4000. Gelijk een uitbetaling aangevraagd en heb ik gemaild met het verzoek mijn account te sluiten. De uitbetaling bleef uit en ook mijn account werd niet gesloten..Dus ik ben verder gaan spelen en uiteindelijk nog €2000 winst. En nogmaals meerdere malen verzoek tot sluiting van mijn account gedaan. Na 2,5wk werd eindelijk mijn account gesloten, maar kreeg ik nog geen geld. Nadat ik dagelijks contact opnam met de livechat werd mij verteld dat ik de juiste documenten moet mailen voor verificatie. Dus dat gedaan. En nu 3 weken verder heb ik nog niks ontvangen en reageren ze niet op mijn mail en de live chat zegt niks te kunnen omdat het bij de financiële afdeling ligt...
Mijn vraag is of iemand anders dit ook heeft gehad, en of iemand advies heeft wat ik kan doen?
5 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.