Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Een aantal weken geleden ben ik gaan spelen bij Slotrush.com. Ik won daar €4000. Gelijk een uitbetaling aangevraagd en heb ik gemaild met het verzoek mijn account te sluiten. De uitbetaling bleef uit en ook mijn account werd niet gesloten..Dus ik ben verder gaan spelen en uiteindelijk nog €2000 winst. En nogmaals meerdere malen verzoek tot sluiting van mijn account gedaan. Na 2,5wk werd eindelijk mijn account gesloten, maar kreeg ik nog geen geld. Nadat ik dagelijks contact opnam met de livechat werd mij verteld dat ik de juiste documenten moet mailen voor verificatie. Dus dat gedaan. En nu 3 weken verder heb ik nog niks ontvangen en reageren ze niet op mijn mail en de live chat zegt niks te kunnen omdat het bij de financiële afdeling ligt...

Mijn vraag is of iemand anders dit ook heeft gehad, en of iemand advies heeft wat ik kan doen?

  • 2 weken later...

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)

Waarom vragen om sluiting van het account en uitbetaling tegelijk? Daar houden ze niet van (want dan ga je daar niet meer spelen). Geen slimme zet. 

En spelen in een online casino met een Costa Rica vergunning is meestal vragen om problemen bij zulke bedragen. 

bewerkt door MilanZLD
Geplaatst
Op 4-3-2025 om 23:48 zei babydoll86:

Een aantal weken geleden ben ik gaan spelen bij Slotrush.com. Ik won daar €4000. Gelijk een uitbetaling aangevraagd en heb ik gemaild met het verzoek mijn account te sluiten. De uitbetaling bleef uit en ook mijn account werd niet gesloten..Dus ik ben verder gaan spelen en uiteindelijk nog €2000 winst. En nogmaals meerdere malen verzoek tot sluiting van mijn account gedaan. Na 2,5wk werd eindelijk mijn account gesloten, maar kreeg ik nog geen geld. Nadat ik dagelijks contact opnam met de livechat werd mij verteld dat ik de juiste documenten moet mailen voor verificatie. Dus dat gedaan. En nu 3 weken verder heb ik nog niks ontvangen en reageren ze niet op mijn mail en de live chat zegt niks te kunnen omdat het bij de financiële afdeling ligt...

Mijn vraag is of iemand anders dit ook heeft gehad, en of iemand advies heeft wat ik kan doen?

Domste wat je kan doen is account sluiten.

Als je een dikke speler bent betalen ze nog wel eens uit in de hoop dat je meer terugbrengt.

Nu weten ze als we dit betalen zien we er nooit een cent weer van terug.

En bij boefjes zoals dit casino kan dat wel eens de druppel zijn een middelvinger naar je op te steken.

Je had je account pas moeten sluiten na ontvangst van het geld, al is het wel belachelijk dat ik dit hier typ want je zou natuurlijk ten alle tijde gewoon betaald moeten worden maarja zo werken illegale casinos vaak.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.