LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Nederlanders en vooral van boven de grote rivieren zijn gek op schaatsen. Zodra het begint te vriezen denken ze al aan de Elfstedentocht. Nu hoef je hieraan nog niet te denken maar de tijd komt nog dat er weer veel gepraat gaat worden of en wanneer de Elfstedentocht komt. Komt er een Elfstedentocht in 2016, 2017, 2018, 2019 of ........ Wat denken jullie vul de poll maar in. Geen idee maar ik vraag me af of je hierop ook weddenschappen kunt afsluiten. En wat zijn dan de Odds? Herinnert u deze nog, nog, nog. Geniet van de video met hierop de sprint van de laatste Elfstedentocht 1997. Gewonnnen door! https://youtu.be/CcXoSYK8mn0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 De elfstedentocht zou in theorie ook nog dit jaar in 2015 kunnen gebeuren en daar gok ik dan op (einde van het jaar) ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Lol, maak je geen zorgen. Als er een Tocht komt, dan kun jij bij mij komen wedden. Ik maak wel odds! In 2016 is de volgende tocht overigens al! Dan weet je dat vast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted April 11, 2015 Author Report Share Posted April 11, 2015 Lol, maak je geen zorgen. Als er een Tocht komt, dan kun jij bij mij komen wedden. Ik maak wel odds!In 2016 is de volgende tocht overigens al! Dan weet je dat vast. Heb jij een glazen bol of zo? Het zou mooi zijn maar daar geloof ik niet in. [-X Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 11, 2015 Report Share Posted April 11, 2015 Niet zo negatief, begin maar alvast rookworsten en erwtensoep in et slaan, anders ben je te laat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Dit zou ook een mooie weddenschap zijn voor de TOTO om Nederlanders te lukken. Wanneer wordt er weer een elfstedentocht gehouden. Jammer dat je dan soms wel jaren moet wachten op je uitbetaling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Bij Unibet wel eens gezien een bet ober de Elfstedentocht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted September 9, 2015 Report Share Posted September 9, 2015 We krijgen NOOIT meer een winter die streng genoeg is voor de elfsteden tocht, dus helaas die komt er nooit meer. Alleen kan je daar niet op wedden ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted September 9, 2015 Report Share Posted September 9, 2015 Ben jij TSO pellenboer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_Special_One Posted September 9, 2015 Report Share Posted September 9, 2015 Ik heb een glazen bol, en ik heb een lijntje met Pelleboer in de hemel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts