LasVegasNic Posted June 13, 2017 Report Share Posted June 13, 2017 Ik ben al klant bij DEGIRO dus ik kan niet profiteren van deze mooie actie. Jij wellicht wel! Betaalt u nog steeds teveel voor uw beurstransacties? Dan is dit hét moment om te gaan beleggen bij DEGIRO. Dankzij een zeer hoge klanttevredenheid en ongekend lage tarieven het grootste beleggingsplatform van Nederland. Open en activeer uw account t/m 21 juni en maak gebruik van €1000 transactietegoed. Succes met beleggen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted June 14, 2017 Report Share Posted June 14, 2017 Thanks voor de tip! Heb een account aangemaakt en wat geld gestort. Wel een slecht registratieformulier zeg. Pas na 5 wachtwoorden had ik een goede, kreeg nergens feedback waarom een veld niet goed was ingevuld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted June 14, 2017 Report Share Posted June 14, 2017 En ook bij de accountkeuze werken de vraagtekens niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted June 15, 2017 Author Report Share Posted June 15, 2017 @DennMann, succes met beleggen. Weetje al waarin je gaat beleggen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted June 15, 2017 Report Share Posted June 15, 2017 Brood met beleg? jong belegen kaas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted June 16, 2017 Report Share Posted June 16, 2017 11 uur geleden zei LasVegasNic: @DennMann, succes met beleggen. Weetje al waarin je gaat beleggen? Ik heb wat aandelen Batenburg Techniek gekocht https://www.iex.nl/Aandeel-Koers/11817/Batenburg-Techniek.aspx Een van mijn klanten is de eigenaar van een dochterbedrijf en zij gaan nog wel wat stappen zetten verwacht ik de komende tijd. Goede toevoeging @rhellevo 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted November 8, 2017 Report Share Posted November 8, 2017 Inmiddels staat batenburg op €34 per aandeel:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts