Jump to content

Wie gaat er dit jaar naar Ameland toe?

Recommended Posts

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Ben hier een aantal keer geweest helaas dit jaar niet. De hal bestaat uit twee gedeeltes. Het voorste deel voor kinderen,    met arcade kasten en muntschuivers. De balie in het midden rechts en daarachter de gokkasten. Ze hebben een kleine rokersruimte met een meerspeler. Verder de wat oudere gokkasten.

• Like 1

Ben hier een aantal keer geweest helaas dit jaar niet. De hal bestaat uit twee gedeeltes. Het voorste deel voor kinderen,    met arcade kasten en muntschuivers. De balie in het midden rechts en daarachter de gokkasten. Ze hebben een kleine rokersruimte met een meerspeler. Verder de wat oudere gokkasten.

Wouw, dus als de kids oud genoeg zijn, mogen ze een plekje doorschuiven. Ik moet het maar eens met eigen ogen zien.

Guest Gokje
1 uur geleden zei TheGallant:

Wouw, dus als de kids oud genoeg zijn, mogen ze een plekje doorschuiven. Ik moet het maar eens met eigen ogen zien.

Het kan nog gekker bij 'Circus Zandvoort' kunnen papa en mama boven van achter de gokkast hun kroost beneden in de Arcade in de gaten houden. :)

Eén van de meest iconische en mooiste gokkasten die ik heb blijkt van Kooistra Ameland te komen - of all places - De JPM - Goldrun uit 1986 ( Goldrun videootje indien je niet weet wat een leuke gokkast is i.p.v. de inspiratieloze meuk van afgelopen 10 jaar ) In de jaren dat ik gokkasten verzamelde kwam ik in hoekjes en vergeten opbergsleuven altijd interessante dingen tegen zoals geld (altijd), administraties, brieven e.d.

De Goldrun had een sticker van herkomst en ik zag daarnet dat dit Kooistra van Ameland is. De kast is 31 jaar oud en zal naar schatting t/m begin jaren 90 daar gestaan hebben. Hij is terecht gekomen bij een kerel in Den Bosch die Steef Rouvoet (van de Random Runner) nog kende, hij was bevriend met zijn dochter. En van deze kerel kocht ik deze Goldrun.

Ik denk dit is zo typisch ik post het even. Deze stickers zaten op de ruiten van de Goldrun en heb ik bewaard:

stickers-van-goldrun.thumb.jpg.830b9aadb7fd7c2f2475d5ab4c131d4d.jpg

Edited by Guest