FiftyFifty Posted July 5, 2017 Report Share Posted July 5, 2017 OMGWTFLOL Na de absurde Dogecoin (die toch een succes werd) en Shitcoin (hopelijk ook succesvol ooit) is er nu ook: Useless Ethereum Token. En ja, er zijn mensen die hier daadwerkelijk geld in steken: http://coinmarketcap.com/assets/useless-ethereum-token/ ? De teksten op de site zijn hilarious: "You're going to give some random person on the internet money, and they're going to take it and go buy stuff with it. Probably electronics, to be honest. Maybe even a big-screen television. Seriously, don't buy these tokens." Whahaha. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gokje Posted July 5, 2017 Report Share Posted July 5, 2017 Ik twijfel serieus of deze 'coin' veel kanslozer is als Bitcoin op dit moment. Vanavond probeerde ik een kleine 1.500 euro aan Bitcoin uit te cashen via Bitonic na twee pogingen met time-out uiteindelijk tegen een 'miners fee' van 5 euro wel gelukt. Inclusief de fee van de twee mislukte pogingen in totaal wel meer dan een tientje aan 'fees' kwijt. De achterliggende techniek zal ongetwijfeld revolutionair zijn maar in de praktijk werkt het allemaal voor geen ene meter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted July 10, 2017 Report Share Posted July 10, 2017 Op dit moment lijken alle cryptocurrencies even van god los met verliezen van 20% vandaag. Je ziet zo dat Bitcoin de enige currency is die er echt toe doet en minder volatiel is dan de rest. Bij iets verdere daling koop ik weer een plukje muntjes bij. Ik denk aan: Gulden Steem Ripple 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gokje Posted July 10, 2017 Report Share Posted July 10, 2017 9 minuten geleden zei JackPot: Op dit moment lijken alle cryptocurrencies even van god los met verliezen van 20% vandaag. Je ziet zo dat Bitcoin de enige currency is die er echt toe doet en minder volatiel is dan de rest. Bij iets verdere daling koop ik weer een plukje muntjes bij. Ik denk aan: Gulden Steem Ripple Ik heb net mijn 10.000 tokens Funfair teruggekocht voor half geld op 490 Satoshi. Ripple zou ik afblijven, Steem altijd goed en Gulden wil ik eerdaags ook instappen. Ik volg momenteel met buitengewone interesse: ARK, MobileGo en PIV-X. Skincoin waar jij het over had wil ik ook wel kopen niet in de ICO want ik vind 1 Ethereum voor 6000 tokens relatief duur. Ik koop deze liever zodra die op de exchanges te koop is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FiftyFifty Posted July 15, 2017 Author Report Share Posted July 15, 2017 Geweldige quote, als reality check voor jezelf of een altcoin/token de moeite waard lijkt. Hou deze van ene Doniali dan in gedachte: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gokje Posted July 16, 2017 Report Share Posted July 16, 2017 http://fucktoken.io/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted November 23, 2017 Report Share Posted November 23, 2017 Ripple heeft aangekondigd dat ze twee 'veteranen' in dienst hebben genomen om de betalingen over de grens (cross border payments), waar Ripple voor is, sneller uit te breiden en in goede banen te leiden. Er staat een uitgebreid artikel over Ripple op onetime waar je meer informatie kunt vinden over deze cryptocoin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts