Spring naar bijdragen
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Iemand nog een verborgen of nieuwe game ontdekt die de moeite waard is?

Featured Replies

Geplaatst
23 minutes ago, TheGreatOne said:

Mooi werk weer!

2 kleine nitpicky dingetjes nog;

In het oordeelbalkje met de sterren heb je nog "Gonzo's Quest" als titel staan.
Onder "Waar kan ik Pirots 5 spelen?" loopt je zin niet af.

Edit: + "presenatie" onder de "voordelen" 😉

bewerkt door devad

• Reacties 156
  • Weergaven 12,3k
  • Gestart
  • Laatste post

Top leden in dit Topic

Populaire posts

• Toshi Ways Club Een klassiekertje uit de Hacksaw stal in een nieuw jasje. Dit is het vervolg op Toshi Video Club, een slot waarbij een zeer specifiek en gericht Japans retro sfeertje opgeroepen w

• 4 november komt "deck of scurra" van Print studios. Ziet er leuk uit.

• Disorder - komt over een paar dagen uit via NLC (komende week ergens). Korte samenvatting: Een prequel van Mental 1 en 2 welke de origin story van de Hannibal Lecter-achtige kerel in het masker g

• 2 weken later...
Geplaatst

@Lady_Diamond complimenten nog voor deze: https://www.onetime.nl/nieuws/nolimit-city-komt-met-drie-opvallende-nieuwe-slots/. Leuk artikel en jullie zitten er goed op.

AFK kent inmiddels wat meer details. Ondanks dat ze er vrij laat mee zijn is de mogelijkheid om een extra risicovolle spin te kopen na een winstronde zoals we al een tijdje terug zien komen in verschillende NLC kasten nu met de komst van deze kast inmiddels met terugwerkende kracht omgedoopt naar een getrademarkde feature (xTra).

En Duck Hunters 2 kun je ook toevoegen aan het lijstje (confimed voor een september release en gaat vast weer knallen en nieuw publiek naar binnen trekken, deeltje 1 en happy hour waren ook al behoorlijke succes nummertjes) 🙂.

Geplaatst
19 uur geleden zei devad:

@Lady_Diamond complimenten nog voor deze: https://www.onetime.nl/nieuws/nolimit-city-komt-met-drie-opvallende-nieuwe-slots/. Leuk artikel en jullie zitten er goed op.

AFK kent inmiddels wat meer details. Ondanks dat ze er vrij laat mee zijn is de mogelijkheid om een extra risicovolle spin te kopen na een winstronde zoals we al een tijdje terug zien komen in verschillende NLC kasten nu met de komst van deze kast inmiddels met terugwerkende kracht omgedoopt naar een getrademarkde feature (xTra).

En Duck Hunters 2 kun je ook toevoegen aan het lijstje (confimed voor een september release en gaat vast weer knallen en nieuw publiek naar binnen trekken, deeltje 1 en happy hour waren ook al behoorlijke succes nummertjes) 🙂.

Leuk dat je hem gezien hebt! Ik ga hem aanvullen! 😊 Ja, ik zag dat Duck Hunters 2 er ook aan komt. Ik was een beetje in de war, want ik dacht.."die is er toch al? Duck Hunters: Happy Hour?" Maar die tellen ze duidelijk niet al nummer 2 dus.

Zelfde verhaal met Tanked en Tanked 3: first blood 2. Waar is 2 dan..? 🤔

Geplaatst
1 hour ago, Lady_Diamond said:

Leuk dat je hem gezien hebt! Ik ga hem aanvullen! 😊 Ja, ik zag dat Duck Hunters 2 er ook aan komt. Ik was een beetje in de war, want ik dacht.."die is er toch al? Duck Hunters: Happy Hour?" Maar die tellen ze duidelijk niet al nummer 2 dus.

Zelfde verhaal met Tanked en Tanked 3: first blood 2. Waar is 2 dan..? 🤔

Happy Hour was meer een snelle rerelease om 't momentum vast te houden van deel 1 en wat kleine tweaks door te voeren die het eerste deel niet gehaald hadden. Ietsjes volatieler ook en als gevolg nog een iets hogere max-win, maar verder exact dezelfde game. Wbt 't zeker wel honderd procent zeer bewust skippen van Tanked 2, dat was om ELK een vriendschappelijke loer te draaien (verderop ook nog een screenshot van statement vanuit betreffende designer in dit topic): https://forum.onetime.nl/topic/25241-van-welke-online-slots-krijg-jij-geen-genoeg-2026/#comment-211397

Geplaatst
1 minuut geleden zei devad:

Happy Hour was meer een snelle rerelease om 't momentum vast te houden van deel 1 en wat kleine tweaks door te voeren die het eerste deel niet gehaald hadden. Ietsjes volatieler ook en als gevolg nog een iets hogere max-win, maar verder exact dezelfde game. Wbt 't zeker wel honderd procent zeer bewust skippen van Tanked 2, dat was om ELK een vriendschappelijke loer te draaien (verderop ook nog een screenshot van statement vanuit betreffende designer in dit topic): https://forum.onetime.nl/topic/25241-van-welke-online-slots-krijg-jij-geen-genoeg-2026/#comment-211397

Jaaa, dat klopt ook! 😂😂

Geplaatst
  • Auteur
Op 12-6-2026 om 10:11 zei demyjucy:

grappig

Screenshot_20260612_101016_Chrome.jpg

Wow mooi,Pirots kan dus wel grote winst geven😄.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Configureer Push Notificaties in de browser

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.