Jump to content

Multi roulette Holland Casino


eurobsgame

Recommended Posts

Laatst ben ik in Holland Casino gaan spelen aan de Multi roulette . Ik zat 5 minuten te spelen en bij het verschijnen van nummer 34 in de Rotterdam SC roulette bak ( dat is er e'e'n  zonder tafel , die staat vlak bij de Multi roulette units ) verscheen een mededeling op de console dat de laatste draai een " error" was en niet meetelt .

 

 

Aangezien ik niet op nummer 34 had gespeeld , was ik allang blij en ik dacht : mooi , dat was een "rondje" van het huis.

 

 

De chef kwam naar de Rotterdan SC roulette en hij resette het roulette - uitlees systeem , en de bouleur draaide vervolgens  door . De afgeschreven credits van de draai die viel op nummer  "34" werden terugbetaald ( automatisch) .

 

 

Daarna kwam de chef weer terug en die plaatste- handmatig -  nummer 34 in het systeem - , de credits die ik eerst had teruggekregen  verdwenen weer .

 

 

Ik dacht : "dat is niet eerlijk " . Eerst verkondigt de machine dat de draai niet meetelt , daarna wordt dit ongedaan gemaakt en worden mijn credits alsnog afgeschreven !

 

Ik dacht : " Ik had moeten uitcashen  : Ti- To ticket  moeten  uitdraaien ".

 

 

Kan iemand  mij vertellen of hij / zij hetzelfde heeft meegemaakt aan de Multi roulette. En wat gebeurt er bij een error als je meespeelt met de roulette van een andere vestiging ?

 

Misschien heeft @dobbelsteen hier  een antwoord op ?

tapatalk_1499772847408.thumb.jpeg.4284335b2d91a7afcda2de450ad1ae89.jpeg

tapatalk_1499772858644.thumb.jpeg.de7028c8829e91a38405864c5a287555.jpeg

Onderste foto: de 34 is handmatig , achteraf ( dus nadat nummer 14 was gekomen)  toegevoegd) . 

 

 

Edited by eurobsgame (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

3 uur geleden zei rhellevo:

Vind het eigenlijk wel eerlijk, je had toch al verloren!!

nu hoop ik wel dat de mensen die 34 hadden gespeeld ook daadwerkelijk hun uitbetaling hebben gekregen

Je hebt natuurlijk gelijk . De gevolgde procedure was de eerlijkste !

Waar ik naar benieuwd ben , is of er ook andere manieren zijn om deze uitlees-error af te handelen ?

Link to comment
Share on other sites

7 uur geleden zei TheMikeyx:

Geen idee. Ligt eraan of het een foutief geworpen bal is, of wat dan ook. Te weinig info om hierover te oordelen, sorry.

Dat is niet helemaal wat ik bedoel.  Ik bedoel : wordt misschien soms de " gemiste " draai NIET meer in het systeem gezet ? Zeg maar dat de "uitlees-error" niet meer wordt gecorrigeerd.  Dus in mijn geval mensen die op 34 hadden ingezet naar hun geld kunnen fluiten ?

Link to comment
Share on other sites

Dat is niet helemaal wat ik bedoel.  Ik bedoel : wordt misschien soms de " gemiste " draai NIET meer in het systeem gezet ? Zeg maar dat de "uitlees-error" niet meer wordt gecorrigeerd.  Dus in mijn geval mensen die op 34 hadden ingezet naar hun geld kunnen fluiten ?


Dan is het dus bijvoorbeeld een foutbal of iets dergelijks en dan was de draai toch al ongeldig?
Link to comment
Share on other sites

43 minuten geleden zei TheMikeyx:

 


Dan is het dus bijvoorbeeld een foutbal of iets dergelijks en dan was de draai toch al ongeldig?

 

Nee . Het gaat hier om een geldige bal die door het multi roulette systeem niet is uitgelezen.  Ik speel zelden in Holland Casino maar toch heb ik al twee keer zo'n uitleesfout meegemaakt . 

Het nummer wordt wel gedraaid en is geldig maar hij verschijnt dan niet op de Multi roulette  consoles .. 

Link to comment
Share on other sites

Nee . Het gaat hier om een geldige bal die door het multi roulette systeem niet is uitgelezen.  Ik speel zelden in Holland Casino maar toch heb ik al twee keer zo'n uitleesfout meegemaakt . 
Het nummer wordt wel gedraaid en is geldig maar hij verschijnt dan niet op de Multi Roulette  consoles .. 


Uiteindelijk kunnen ze doen wat ze willen.. 'malfunction voids all pays and plays'
Link to comment
Share on other sites

Bijna dagelijks komen computer storingen voor. De draai is geldig en na resetten van de computer wordt gewoon de worp afgehandeld. Bij een ongeldige draai wordt de inzet terug gezet en verschijnt een geel uitroep teken.Vervelend als je op een tafel van een andere vestiging speelt. Bij een verbreking van de internet verbinding wordt soms handmatig uitbetaald. Ik heb wel eens 15 minuten moeten wachten en nadat ik hulp had ingeroepen werd er contact gezocht met de ander vestiging. Elke storing wordt bij HC correct afgehandeld

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.