Spring naar bijdragen

Coindash token website hacked


Aanbevolen berichten

Coindash was een nieuwe ICO, waarbij deze coin zou worden geïntroduceerd. Nu blijkt door schokkende meldingen dat de website is gehacked en dat het adres waar je je Ethereum naar toe moest sturen is veranderd. De hacker laat nu dus alle beleggers hun geld (Ether) sturen naar zijn adres en dit is volledig anoniem, en daarmee de ultieme oplichting.

Men wilde uiteindelijk $12 miljoen ophalen met deze Initial Coin Offering, maar deze is nu stilgelegd. Er is nog niet bekend gemaakt hoeveel geld er daadwerkelijk verdwenen is! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei TheGallant:

Slechte zaak en lekker voor het vertrouwen!

Ik denk juist dat dit soort incidenten wel goed zijn. Misschien dat het de huidige ICO gekte een beetje inperkt.
Uiteindelijk verwacht ik dat in het gunstigste geval slechts enkele projecten zullen overleven. Dus alles wat direct verdwijnt scheelt weer een beetje pijn in de toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Wederom nieuws omtrent een hack bij een ICO. Dit keer was Enigma met haar munt aan de beurt en is er naar verluid 500.000 dollar buit gemaakt door de hackers. Het ging om precies te zijn om 1500 Ether. Het ging relatief simpel, want er werd een email gestuurd vanuit de Slack community waar men ether moest storten om mee te doen met de ICO. Het bleek dat deze email vals was en er al snel Ethereum werd overgeboekt naar een adres dat niet van Enigma was.

Ik denk dat het aftellen is tot de hele ICO gekte tot een einde komt met een grote knal a la Worldonline

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...