TheGallant Posted July 18, 2017 Report Share Posted July 18, 2017 Zag zojuist een bericht voorbij komen dat er in Las Vegas een bar wordt geopend waarbij robots in een razend tempo cocktails kunnen samenstellen. Er kunnen tot 120 drankjes per uur worden gemaakt. Het drankje wordt vervolgens geserveerd door een echte bediende. Ik vind het mooi om te zien dat de technologie tot steeds meer in staat is, maar geloof niet in een toekomst voor deze machine. Uiteraard ga ik een keer kijken om het mee te maken. Check: https://futurism.com/videos/is-this-the-future-of-bartending/?utm_source=fd-now-nieuwsbrief&utm_medium=maillink&utm_content=artikel&utm_campaign=none&s_cid=557 Wat vinden jullie hiervan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rmnd78 Posted July 18, 2017 Report Share Posted July 18, 2017 Zag zojuist een bericht voorbij komen dat er in Las Vegas een bar wordt geopend waarbij robots in een razend tempo cocktails kunnen samenstellen. Er kunnen tot 120 drankjes per uur worden gemaakt. Het drankje wordt vervolgens geserveerd door een echte bediende. Ik vind het mooi om te zien dat de technologie tot steeds meer in staat is, maar geloof niet in een toekomst voor deze machine. Uiteraard ga ik een keer kijken om het mee te maken. Check: https://futurism.com/videos/is-this-the-future-of-bartending/?utm_source=fd-now-nieuwsbrief&utm_medium=maillink&utm_content=artikel&utm_campaign=none&s_cid=557 Wat vinden jullie hiervan? Onvermijdelijk......kijk maar naar file die gebaseerd zijn op de toekomst.Wat mensen kunnen bedenken of over fantaseren gaat ooit werkelijkheid worden....Zal uiteindelijk een mix worden en voor een ieder de keuze waar hij of zij een lulstaart gaat halen......Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted July 19, 2017 Report Share Posted July 19, 2017 Nee joh, niks onvermijdelijk. Dit is gewoon een gimmick en zal het ongetwijfeld een paar jaar leuk doen. Totdat de nieuwigheid eraf is en dan sluiten ze de boel en verzinnen ze weer wat nieuws. Typisch iets wat mensen 1x doen om het daarna van hun lijstje af te vinken. Interactie met echte mensen is toch leuker. Of het nou een dealer of een bartender is. De blackjack machines met virtuele dealers (hoe lekker ze ook zijn) zijn in Vegas ook nooit bezet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted July 23, 2017 Author Report Share Posted July 23, 2017 Ik vermoed ook een tijdelijk iets. Ik wil als ik uit eten ga/ naar een bar ga persoonlijk contact. Leuke gimmick, maar daar blijft het bij. Op de volgende website kun je vinden wat experts voorspellen: Wordt jouw baan vervangen door robots? Barman kon ik even niet vinden, wie wel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KevkeHMD Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Tijdelijk iets , maar wel grappig om een keer te proberen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 6 uur geleden zei KevkeHMD: Tijdelijk iets , maar wel grappig om een keer te proberen Net zoals The Heart Attack Grill :-) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Zojuist zei TheGreatOne: Net zoals The Heart Attack Grill :-) Ik weet niet meer wie die opdracht voor mij en @roulette had bedacht, maar ik schaamde me enorm. Vragen in een fast food restaurant of ze ook iets vegetarisch hebben. Is hetzelfde als je in een schoenenwinkel gaat vragen of ze ook brood hebben. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 3 minuten geleden zei jordi22: Ik weet niet meer wie die opdracht voor mij en @roulette had bedacht, maar ik schaamde me enorm. Vragen in een fast food restaurant of ze ook iets vegetarisch hebben. Is hetzelfde als je in een schoenenwinkel gaat vragen of ze ook brood hebben. Jordi heb je ook zoveel zin om lekker een Barcardi Cola te drenken op het hoekje bij de sportsbar in The Bellagio op vrijdagavond als alle mooiste dames van de wereld de club in willen en je ze ongestoord kan aankijken hoe mooi ze zijn? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jordi-414 Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Wordt nu al gek wil alles zien en doen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 Stelletje creeps ? Maar bedankt voor de tip! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 6 uur geleden zei TheGreatOne: Jordi heb je ook zoveel zin om lekker een Barcardi Cola te drenken op het hoekje bij de sportsbar in The Bellagio op vrijdagavond als alle mooiste dames van de wereld de club in willen en je ze ongestoord kan aankijken hoe mooi ze zijn? Waarom ga je dan ook niet naar binnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted July 24, 2017 Report Share Posted July 24, 2017 1 uur geleden zei rhellevo: Waarom ga je dan ook niet naar binnen? Entree fee (voor mannen), lange wachtrij, ben geen party beest maar voornamelijk de #outofthebox truuk ;-) Deze zal ik @jordi22 laten zien en dan blijft die er wonen :-) 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts