Jump to content

Kudos Leovegas


Pat

Recommended Posts

Ik weet niet of ik deze topic in juiste section plaats , mocht het niet zo zijn dan alvast mijn excuses . 

Bij deze wou ik Leovegas bedanken . 

Deze casino wat mij betreft heeft bewezen één van de beste te zijn en ze verdienen een pluim .

Zowel hun omgaan met klanten als all andere belangrijke aspecten  wat bij online gambling horen  ( zoals uitbetalingen verwerken en ....................)  is uitstekend . 

Vanochtend had ik een withdraw request gedaan via banktransfer en slechts 1 uur later dat bedrag was op mijn rekening bijgeschreven . 

iets minder dan 1 uur voor banktransfer !!!!! , Dat's  snel . 

Wat mij betreft deze casino is een aanrader !!  

  

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ik heb zelf een iets minder prettig ervaring met ze. Paar weken geleden heb ik een withdraw aangevraagd wat ik vervolgens bij toeval afgelopen weekend ontdekte dat er nog steeds niks mee was gedaan. Ben de chat in gegaan en de vraag gesteld waarom het zolang duurt. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik mijn account moest verifiëren. Vind het vreemd dat ze mij daarover niet op de hoogste stellen via de email, en dat ik het dus bij toeval zelf achter moet komen. Ze boden hun excuses aan en gaven aan dat mijn verifiëren dezelfde dag behandeld zou worden. Nu 2 werkdagen later nog steeds niks....

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die zich niet aan hun afspraken houden, dus wat mij betreft krijgen ze een onvoldoende en staan ze met 2-0 achter.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Op 1-8-2017 om 00:17 zei Dopey:

Ik heb zelf een iets minder prettig ervaring met ze. Paar weken geleden heb ik een withdraw aangevraagd wat ik vervolgens bij toeval afgelopen weekend ontdekte dat er nog steeds niks mee was gedaan. Ben de chat in gegaan en de vraag gesteld waarom het zolang duurt. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik mijn account moest verifiëren. Vind het vreemd dat ze mij daarover niet op de hoogste stellen via de email, en dat ik het dus bij toeval zelf achter moet komen. Ze boden hun excuses aan en gaven aan dat mijn verifiëren dezelfde dag behandeld zou worden. Nu 2 werkdagen later nog steeds niks....

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die zich niet aan hun afspraken houden, dus wat mij betreft krijgen ze een onvoldoende en staan ze met 2-0 achter.

Vervelend om te horen/lezen. Misschien een incident. Ik heb zelf ook alleen maar positieve ervaringen met Leo.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Op 1-8-2017 om 00:17 zei Dopey:

Ik heb zelf een iets minder prettig ervaring met ze. Paar weken geleden heb ik een withdraw aangevraagd wat ik vervolgens bij toeval afgelopen weekend ontdekte dat er nog steeds niks mee was gedaan. Ben de chat in gegaan en de vraag gesteld waarom het zolang duurt. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik mijn account moest verifiëren. Vind het vreemd dat ze mij daarover niet op de hoogste stellen via de email, en dat ik het dus bij toeval zelf achter moet komen. Ze boden hun excuses aan en gaven aan dat mijn verifiëren dezelfde dag behandeld zou worden. Nu 2 werkdagen later nog steeds niks....

Als ik ergens een hekel aan heb zijn het mensen die zich niet aan hun afspraken houden, dus wat mij betreft krijgen ze een onvoldoende en staan ze met 2-0 achter.

Inderdaad vervelend . 

Normaal gesproken horen ze een mail sturen en om je documenten vragen . mee eens met @Rmnd78,  Misschien gaat het om een  incident . 

Naar mijn mening , het beste wat elke speler ( die online speelt ) kan doen , is zijn/haar account na registreren gelijk laat verifiëren en niet wachten tot ie wat gewonnen heeft. 

Want op deze manier gaat het gelijk stuk sneller met je uitbetaling ( mocht jij ooit wat winnen ) . 

Dat had ik zelf ook gedaan . Een paar weken terug Na eerste storting ( was een bedrag van 20 euro geloof ik ), had ik zelf mijn documenten per mail opgestuurd en gevraagd 

mijn account te verifiëren , zonder dat ik wat gewonnen had . 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 uur geleden zei Pat:

Inderdaad vervelend . 

Normaal gesproken horen ze een mail sturen en om je documenten vragen . mee eens met @Rmnd78,  Misschien gaat het om een  incident . 

Naar mijn mening , het beste wat elke speler ( die online speelt ) kan doen , is zijn/haar account na registreren gelijk laat verifiëren en niet wachten tot ie wat gewonnen heeft. 

Want op deze manier gaat het gelijk stuk sneller met je uitbetaling ( mocht jij ooit wat winnen ) . 

Dat had ik zelf ook gedaan . Een paar weken terug Na eerste storting ( was een bedrag van 20 euro geloof ik ), had ik zelf mijn documenten per mail opgestuurd en gevraagd 

mijn account te verifiëren , zonder dat ik wat gewonnen had . 

 

Bij een hoop accounts kan dat pas nadat ze erom vragen. En heb ook sommige die er helemaal niet eens om vragen en dus gewoon kunt uitbetalen.

Edited by Dopey (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zojuist zei TheMikeyx:

Serieus? Bij welke sites dan? Ik ben lid van n ontelbaar aantal sites, maar heb nog nooit meegemaakt dat je jezelf niet kon verifiëren..

Geen idee, heb er sowieso een stuk of 6 minimaal meegemaakt. Misschien ligt dat ook aan wat je daar speelt. Ik speel geen casino, maar sportbetting. Misschien heb je daar weer andere regels over.

Link to comment
Share on other sites

Geen idee, heb er sowieso een stuk of 6 minimaal meegemaakt. Misschien ligt dat ook aan wat je daar speelt. Ik speel geen casino, maar sportbetting. Misschien heb je daar weer andere regels over.


Dat laatste zou nog kunnen ja, ik speel totaal geen sportbetting. Behalve als@thegreatone weer een 'free lunch' aanbied die uitloopt op een erg duur broodje kaas (je moet toch iets eten alsnog he?! :P )
Link to comment
Share on other sites

9 uur geleden zei Dopey:

Bij een hoop accounts kan dat pas nadat ze erom vragen. En heb ook sommige die er helemaal niet eens om vragen en dus gewoon kunt uitbetalen.

Dit is mij onbekend eerlijk gezegd .

je moet zelf weten ( Ieder zijn/haar eigen geld ) , maar als dat bij mij gebeurd  dan sluit ik mijn account en

zeg ik de groeten . want dat vertrouw ik niet .  Online spelen is niet zelfde als naar HC gaan .

Je gaat naa HC steek je je winst zo in je zaak en loop je weg . Met online spelen zou ik toch meer voorzichtig zijn en nagaan of de casino wel te vertrouwen is .

 

Wat uitbetalen betreft , ( dit weet jij waarschijnlijk zelf ook wel ) , als het om een bedrag minder dan

2200 euro gaat officieel casino is niet verplicht om ID controle te doen ( maar dat mogen ze wel doen ) .Dus kan zijn dat ze soms 50 euro winst zomaar uitbetalen . 

Hoger dan 2200 euro    (i.v.m. AML regulations)  zijn ze verplicht om Documenten vragen ( ID en ...............).

Plus het feit dat ze van provider ook groene licht moeten krijgen anders gaan ze niet over tot uitbetaling .

Echter dit is alleen maar in theorie . in het praktijk , gaan ze meestal  je account  verifiëren ongeacht hoeveel  je gewonnen hebt . En dat is juist heel goed wat mij betreft ,

want dan weten beiden partijen gelijk wat ze van elkaar kunnen verwachten .

 

Edited by Pat (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ik vind Leovegas een zeer fijne site.

Alleen inderdaad weken goed gegaan (betalingen \ uitbetalingen.)

Maar nu wachte ik al een paar dagen op 450 euro. blijkt het in afwachting te staan.

ik vind het prima dat ik moet bewijzen wie ik ben. Maar laat het dan even weten. (en dan in de tussen tijd wel smsjes sturen met nieuwe aanbiedingen...)

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...