Jump to content
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!


Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Recommended Posts

Posted

Ik heb de afgelopen 2 jaar gespeeld bij JungliWin Casino en ben altijd tevreden geweest over hun service. Ik weet dat het casino geen vergunning heeft in het land waar ik woon, maar ze bieden wél esports betting aan, iets wat andere, wel gelicentieerde websites niet doen. Ze hebben een licentie in Costa Rica en het moederbedrijf lijkt meerdere van dit soort goksites te bezitten.

Gisteren had ik geluk en won ik €2000, maar toen ik vandaag de site wilde openen, kreeg ik alleen de melding “technisch onderhoud”. De klantenservice zegt dat ze niets weten over dat de site offline is. Ze geven geen directe antwoorden op mijn vragen en zeggen alleen dat ik “even moet wachten” en dat mijn vragen “zijn doorgestuurd naar de juiste afdeling”. Ik begin me nu zorgen te maken dat die €2000 weg is.

Natuurlijk ben ik me bewust van het risico dat ik nam met mijn geld, maar ze hebben in de loop der jaren ook flink aan mij verdiend (ik heb een hoog inkomen en vind het niet erg om wat geld uit te geven aan gokken). Toch klopt er iets niet aan de hele situatie.

Is er hier iemand die bekend is met JungliWin of iets soortgelijks meemaakt?

Als iemand een oplossing heeft koop ik een cadeautje!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Posted
33 minutes ago, retep32 said:

geen persoonlijke ervaring maar: 

 

 

Bedankt retep, deze heb ik gelezen inderdaad. Maar lijkt een ander issue te zijn dan de site die helemaal offline is. In het verleden hebben ze me gewoon netjes uitbetaald, al ging dat om lagere bedragen 

Posted

Ik heb dat ook eens op een website gehad. Technisch onderhoud. Bleek dat ze documenten etc wouden checken. Duurde allemaal erg lang.  Dus even geduld is vaak de juiste manier om hier mee te handelen. Hoe strondvervelend dat ook is!

  • Thanks 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Terms of Use, Privacy Policy en We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.