Jump to content

Enorm veel vraag naar ICO's

Recommended Posts

Dat de ICO's hot zijn moge duidelijk zijn, mijn persoonlijke mening is dat het enorm overdone is en dat er helemaal niet zoveel van deze muntjes nodig zijn. Waarom moet je bijvoorbeeld betalen via de 'gulden' als je ook met de wereldwijde geaccepteerde Bitcoin kunt betalen. En zo zijn er nog honderden nieuwe muntjes. 

Ook de Big 4, accountants kantoren Deloitte, KPMG, EY en PWC worden doodgegooid met de vraag wat een ICO is. Er is ook nog geen enkele regelgeving door en daardoor enorm risicovol.

Wat is volgens jullie de meest succesvolle ICO? Voor mij is dit Skincoin, gericht op esports.

• 2 weeks later...

Ik zou het niet perse iets cultureels noemen. Ze willen de totale muziek industrie uiteindelijk op de kop zetten. Als muzikant weet ik hoeveel behoefte hier aan is. Transparant maken, royalties betalingen automatiseren maar ook de mogelijkheid om te investeren in artiesten. En daarnaast hebben ze een streaming service die ze als basis voor andere streaming services op hun blockchain gaan zetten. Klinkt toch top? En dat allemaal uit Utrecht

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk