Spring naar bijdragen

Enorm veel vraag naar ICO's


Nomore

Aanbevolen berichten

Dat de ICO's hot zijn moge duidelijk zijn, mijn persoonlijke mening is dat het enorm overdone is en dat er helemaal niet zoveel van deze muntjes nodig zijn. Waarom moet je bijvoorbeeld betalen via de 'gulden' als je ook met de wereldwijde geaccepteerde Bitcoin kunt betalen. En zo zijn er nog honderden nieuwe muntjes. 

Ook de Big 4, accountants kantoren Deloitte, KPMG, EY en PWC worden doodgegooid met de vraag wat een ICO is. Er is ook nog geen enkele regelgeving door en daardoor enorm risicovol.

Wat is volgens jullie de meest succesvolle ICO? Voor mij is dit Skincoin, gericht op esports.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ik zou het niet perse iets cultureels noemen. Ze willen de totale muziek industrie uiteindelijk op de kop zetten. Als muzikant weet ik hoeveel behoefte hier aan is. Transparant maken, royalties betalingen automatiseren maar ook de mogelijkheid om te investeren in artiesten. En daarnaast hebben ze een streaming service die ze als basis voor andere streaming services op hun blockchain gaan zetten. Klinkt toch top? En dat allemaal uit Utrecht

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.