Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Etappe 19! Weer een dag voor de vlucht?

Healy top 10, 2,00 Kambi
Paret Peintre top 10, 2.75 Kambi
Rubio top 10, 3.25 Kambi
Muhlberger top 10, 8.00 Kambi

Als de favorieten het gaan uitmaken, wordt het natuurlijk Pogacar à 1.72 Bet365

Geplaatst (bewerkt)

Vandaag is een overgangsetappe met gigantische kansen. Simons is de favoriet, maar heeft als favoriet odd 10! Als je goed gokt, ben je spekkoper. Maar wie wil nog? Healy staat 4e in het jongerenklassement, hij kan de #3 nog inhalen. Hij gaat vast nog even aan en dan mee tot het einde.

Healy top 3 @ 8.75 bij zebet

bewerkt door Arthur
Geplaatst
23 minuten geleden zei Hansheem:

Blijkbaar heeft mijn betje op POGI wint niet goed gepakt, dus deze is niet ingezet... scheelt 20 units haha 

image.png.59245cc565bdabda922c4ac8f3bf2c95.png

Dat voelt een beetje als buiten de tijdslimiet binnenkomen en toch de volgende dag nog mogen starten❤️

Geplaatst
3 uur geleden zei dosterik:

Heb je uiteindelijk nog wat ingezet vandaag Hans?

Ja ik kon enkel een paar winnaars spelen omdat ik zo stom was om te laat alles in te willen zetten. Al met al 10 units verloren. Echt stom. 

morgen nog 35 units om te spelen. Ik neig naar een alles of niets poging omdat niemand gelukkig gaat worden van een freebet van 5 euro denk ik 😝

Geplaatst

Ja, de laatste alweer! Het ging snel, deze tour, en ik heb er bar weinig van gezien. Ik verwacht Wout vandaag van voor om alsnog die overwinning te pakken! Bij Sporza zei hij het volgende:

Morgen krijgt Van Aert nog een laatste kans op ritwinst in de slotrit over Montmartre. "Ik ga het morgen nog eens graag proberen. Ik ben veel meer gemotiveerd dan voorheen. Ik heb me af en toe in een massasprint gemengd."

"Dat ging een keer met succes, maar anders waren dat telkens makkelijke sprints. Nu is het met Montmartre eerder een klassiek gegeven, al zal het een korte, explosieve koers worden. Maar het is iets dat me ligt."

"Ik hoop dat Pogacar zich niet mengt - al is dat uit persoonlijke redenen. Om eerlijk te zijn ziet hij er niet heel gemotiveerd meer uit. Al zal veel van het weer afhangen."

Je weet natuurlijk nooit of Pogi er nog zin in heeft, maar daarom is WVA top 3 een prima bet:

WVA top 3 zebet 3.10!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.