Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!


Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Hierbij het volgende dat mij persoonlijk ontzettend stoort aan de dienstverlening van Onecasino.nl

Om jullie mee te nemen in de klacht die ik heb is een screenshot toegevoegd.

Op de screenshot is zichtbaar dat de croupier in box 2 kaarten trekt tot 34. 
Hierdoor miste ik uiteindelijk in box 7 waar ik speelde op 13 de 8 die naar mijn buurman ging en kreeg ik een 10 ipv de oorspronkelijke 8.

Het meest vervelende is dat ze bij onecasino de meest amateuristische klantenservice hebben die ik ooit in casinoland heb meegemaakt. Je krijgt een niet bereid willende swa in de chat die zogezegd Dirk-Jan zou heten. Aan het niveau waarop deze persoon communiceert kun je al zien dat hij geen Dirk-Jan heet. Daarnaast is deze “Dirk-Jan” ook nog eens ontzettend onbeleefd in zijn toon en response. Vragen blijven onbeantwoord die ik stel in de chat en telefonisch praat deze swa die opnam met Dirk-Jan ook zeer onbeleefd. Hij zoekt continu verwijten en probeert je af te schepen en stelt simpelweg dat ik met 21 ook had verloren🤣. Hij probeert continu verwarring te creëren om het gesprek naar hem toe te draaien. Dit noemen ze bij onecasino een “klanten-service”

Nu heeft Dirk-Jan een ticket aangemaakt zegt hij en zal binnen 24h contact met mij op laten nemen. Het antwoord vanuit de ticket zal ik met jullie delen zodra ik iets ontvangen heb van onecasino.

Zijn er meer leden die ervaring hebben met de klantenservice van onecasino?

Had zelf een paar minuten voor dit voorval al een croupier die beweerde dat ik niet had ingezet terwijl dit wel zo was, maar ik geen kaarten ontving van hem. Beide voorvallen had ik aan de nederlandsche tafels op onecasino van evolution.

Dit gaan ze toch nooit volhouden op deze.. dan moet je wel erg verslaafd zijn om hier te willen spelen met deze vorm van oplichting die hier plaatsvindt.

bewerkt door KingAce

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)

Jezus wat slecht zeg! Is die chat wel een echte medewerker? Begint standaard antwoorden te geven op vragen die niet gesteld worden. 

Ik vraag mij af wat een slechter scenario zou zijn:

- het is geen echte medewerker, terwijl OneCasino jou probeert te geloven dat hij wel echt is

- het is wel een echte medewerker, die werkelijk compleet clueless is over wat er door jou aangegeven wordt, met zijn "Kan je wat specifieker zijn?" Het is toch 100% duidelijk wat het probleem is?

Hoe dan ook, werkelijk schandalig.

Ik denk trouwens wel dat hij echt is, maar gewoon geen enkel idee heeft. Laat ik maar wat raaskallen over RNG's dan haken de meeste spelers wel af en ben ik van het gezeur af, zo iets.

bewerkt door Wolfie
Geplaatst

@Wolfie echt bijzonder dit.. nooit eerder zulke amateurs meegemaakt in casinoland.

Heb direct gebeld na de chat. Kreeg ik Dirk-Jan met accent van een swa aan de lijn. Hij kon zich niet herinneren welk gesprek hij zojuist had gevoerd met mij 2 minuten geleden. Weer dezelfde toon en vragen aan de telefoon. Alle gegevens moest ik doorgeven.. na een discussie van een half uur met hele brutale woorden naar mij als klant.. flikkerde hij de haak erop.

Daarna weer een chat gestart ditmaal kreeg ik Valentijn zogezegd in de chat.

Die chat zal ik nu uploaden.

Zie bijlage/link

https://postimg.cc/gallery/RBSgT44

Geplaatst
1 minuut geleden zei retep32:

hmm, maar de computer houd de stand toch bij, dus daar moet toch van een fout ontstaan. 

Ja maar niet als die croupier die kaart niet heeft gescand zoals in dit geval.

Geplaatst

Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat de speler met 16 op box 3 heeft gehit en dat die 10 voor die speler is. Dan heeft hij de kaart bij de verkeerde speler gelegd en dan is de speler op box 3 gebust (ook volgens het computersysteem) 

Geplaatst (bewerkt)
19 minuten geleden zei Seabert:

Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat de speler met 16 op box 3 heeft gehit en dat die 10 voor die speler is. Dan heeft hij de kaart bij de verkeerde speler gelegd en dan is de speler op box 3 gebust (ook volgens het computersysteem) 

Dat zou kunnen, maar die speler had stand op box 3.

En dan nog is de klantenservice bijzonder slecht. 

bewerkt door KingAce
  • KingAce changed the title to Bijzonder slechte klantenservice Onecasino.nl
Geplaatst
27 minuten geleden zei Seabert:

Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat de speler met 16 op box 3 heeft gehit en dat die 10 voor die speler is. Dan heeft hij de kaart bij de verkeerde speler gelegd en dan is de speler op box 3 gebust (ook volgens het computersysteem) 

Het zou kunnen, maar dan nog kun je dat uitleggen en het spel even terughalen en het liefst delen met de speler ipv op brutale wijze met je klanten omgaan. Weet dat ze in andere landen andere normen waarden hanteren, maar dit is ongekend. Zelfs bij Surinaamse Toko wordt je vriendelijker te woord gestaan.

Geplaatst

In het spel dat je speelde is een fout gemaakt: er is een kaart bij een verkeerde box gelegd (2 ipv 3)  of anders een kaart teveel in box 2.

Lijkt me iets om uit te zoeken door Onecasino bij Evolution.

Klantenservice komt onkundig over, maar die toon van jou in de chat tegenover klantenservice is beneden peil.

Misschien door het late tijdstip?

Geplaatst
2 minuten geleden zei Rudi:

In het spel dat je speelde is een fout gemaakt: er is een kaart bij een verkeerde box gelegd (2 ipv 3)  of anders een kaart teveel in box 2.

Lijkt me iets om uit te zoeken door Onecasino bij Evolution.

Klantenservice komt onkundig over, maar die toon van jou in de chat tegenover klantenservice is beneden peil.

Misschien door het late tijdstip?

Dat mag je vinden. Ik had al met dealer gechat die interesseert het weinig en de vorige dealer ook. Dus dan ga ik mensen of organisaties naar hun waarde behandelen. En helemaal als er dan zo een bakbanaan aan de telefoon en chat komt. 
Het gaat voor mij om een klein bedrag, maar dit is niet de juiste gang van zaken. Bij Holland Casino bijvoorbeeld of 711 etc kun je 24/7 bellen en kijken ze echt alles na voor je terwijl je aan de lijn hangt. 
Dus als medewerker klantenservice mag ik verwachten dat je erop getraind ben om met deze doelgroep te werken. En ja wat je vindt mag je houden.. ik vindt jou blouse op die profielfoto van je ook beneden peil en net te rose..

Geplaatst
2 uur geleden zei Rudi:

In het spel dat je speelde is een fout gemaakt: er is een kaart bij een verkeerde box gelegd (2 ipv 3)  of anders een kaart teveel in box 2.

Lijkt me iets om uit te zoeken door Onecasino bij Evolution.

Klantenservice komt onkundig over, maar die toon van jou in de chat tegenover klantenservice is beneden peil.

Misschien door het late tijdstip?

Als speler moet je begrijpen dat het casino een platform is waar de spellen worden aangeboden.

Er is geen live chat die dit kan oplossen voor je. Alles wat er gedaan kan worden is een ticket aanmaken voor evolution en die gaan dat dan bekijken. 

En dat hebben ze gedaan.

Dat ik ben een grote speler en ik post dit op onetime etc daar lachen ze zich dood om. Dat soort dreigementen doen helemaal niets. 

Daarbij komt ook nog eens dat voorheen de support op Malta zit. Tegenwoordig veel vanuit NL waar ze een blik uitzendkrachten opentrekken. Die inderdaad niet alle regels kennen. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
4 minuten geleden zei LuukFOD:

Als speler moet je begrijpen dat het casino een platform is waar de spellen worden aangeboden.

Er is geen live chat die dit kan oplossen voor je. Alles wat er gedaan kan worden is een ticket aanmaken voor evolution en die gaan dat dan bekijken. 

En dat hebben ze gedaan.

Dat ik ben een grote speler en ik post dit op onetime etc daar lachen ze zich dood om. Dat soort dreigementen doen helemaal niets. 

Daarbij komt ook nog eens dat voorheen de support op Malta zit. Tegenwoordig veel vanuit NL waar ze een blik uitzendkrachten opentrekken. Die inderdaad niet alle regels kennen. 

 

Ik begrijp wat je zegt. Maar dan nog zou ik als ceo niet willen dat mijn bedrijf deze klantenservice zou hebben. En ja het ging echt om een k*tbedrag.. dus ja ik lach er ook om dat ze mij dit niet kunnen flikken met een ton😉 dus ja zijn ze weer een speler armer en maken ze een nieuwe speler aan die minder oplevert. Daarnaast blijft slechte reclame ook reclame. Het is maar waar je voor kiest!

Geplaatst
30 minuten geleden zei KingAce:

Ik begrijp wat je zegt. Maar dan nog zou ik als ceo niet willen dat mijn bedrijf deze klantenservice zou hebben. En ja het ging echt om een k*tbedrag.. dus ja ik lach er ook om dat ze mij dit niet kunnen flikken met een ton😉 dus ja zijn ze weer een speler armer en maken ze een nieuwe speler aan die minder oplevert. Daarnaast blijft slechte reclame ook reclame. Het is maar waar je voor kiest!

Ik zou ook niet willen dat er deze klantenservice is. Maar ik denk dat ze blij zijn dat er uberhaupt iemand zit. Goed personeel is lastig te vinden. 

Geplaatst
4 uur geleden zei KingAce:

Dat mag je vinden. Ik had al met dealer gechat die interesseert het weinig en de vorige dealer ook. Dus dan ga ik mensen of organisaties naar hun waarde behandelen. En helemaal als er dan zo een bakbanaan aan de telefoon en chat komt. 
Het gaat voor mij om een klein bedrag, maar dit is niet de juiste gang van zaken. Bij Holland Casino bijvoorbeeld of 711 etc kun je 24/7 bellen en kijken ze echt alles na voor je terwijl je aan de lijn hangt. 
Dus als medewerker klantenservice mag ik verwachten dat je erop getraind ben om met deze doelgroep te werken. En ja wat je vindt mag je houden.. ik vindt jou blouse op die profielfoto van je ook beneden peil en net te rose..

gaat mij wel wat ver om iemand met een accent een bakbanaan te noemen. Dat vind ik dan weer. 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Wolfie:

gaat mij wel wat ver om iemand met een accent een bakbanaan te noemen. Dat vind ik dan weer. 

Ja misschien vindt jij dat maar ik kan het zeggen want ik heb dezelfde huidskleur als die persoon. Dus of ik nou frikandel of gehaktbal zeg. Je mag tegenwoordig helemaal niets meer. Zelfs negerzoen mag ik zo niet meer noemen.. helaas doe ik het nog steeds.

Geplaatst

Wat een kulargument. Dus als je dezelfde huidskleur hebt dan kan je iemand nooit beledigen met dezelfde huidskleur?  Hele vreemde gedachte.

Maar goed, ik snap dat je je niet serieus genomen voelt, al komt het schermen met Onetime en dat je een grote speler bent wel een beetje sneu over. Een beetje "Weet je wel wie ik ben?" gedrag. 

 

Geplaatst (bewerkt)

Ach ja we verschillen daarop van inzicht. Gelukkig zijn er meerdere politieke partijen waar jij als ik op mogen stemmen.

 

Waarom zou ik niet mogen melden dat ik met groot geld speel? En dat ik het daadwerkelijk publiceer nadat ik geen overeenstemming heb bereikt? En op welke site ik publiceer? Is dat bij wet verboden? Dat jou het tegen de borst stuit dat kan, maar ik vindt ook wel eens de kleur van een auto niet mooi. Dat wil niet zeggen dat ik dan moet zeggen omdat jij hem mooi vindt dat hij ook echt mooi is. En ja ik ben die Guy die met een AMG kijk mij rijden auto rond rijdt en zomers zo een fout Gucci tassie draagt. 
Wat ik sneu vindt is dat er mensen zijn zoals jij die anderen daarop afrekenen. Want verder ken je heel die persoon niet. Maar omdat jij niet op deze wijze leeft zou die ander dat ook moeten doen? Bescheidenheid siert de mens? 

bewerkt door KingAce

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.