Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Op 9-8-2025 om 20:10 zei Masida:

Laatste deel van de bonus nooit ontvangen, cashout duurde een paar uurtjes.

Gisteren opeens een mail dat de laatste 50 spins zouden klaar staan en ze stonden ook daadwerkelijk klaar. Dus uiteindelijk komt wel alles in orde.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)
Op 5-8-2025 om 10:05 zei D00PIE:

Mijn mening: Ontzettende schijtsite.

Binnen 3 uur spelen (klassieker toernooi) verbannen van promoties. Ik krijg een pop-up dat ik ZELF heb aangegeven geen promoties meer te willen ontvangen. Ik heb over de promoban en/of "zelfuitsluiting" geen e-mail mogen ontvangen. Al tig keer heb ik geprobeerd de klantenservice te bereiken via de chat maar dat is onmogelijk. Ik heb steeds 10-15 wachtende voor mij en dan een half uur tot een uur ben ik bijna aan de beurt en dan stopt de chat ermee.

Volgens mij mag dit allemaal niet van de KSA. Als de chat nooit werkt ben je gewoon onbereikbaar.

5 minuten geleden:

image.thumb.png.5ff060da878b623c6b91e59a0acd760b.png

Tijd om een klacht in te dienen bij de KSA. 

Ik heb precies hetzelfde gehad. Na openen account (wat als enige wel redelijk snel ging) heb ik uren in de chat gehangen om de standaard stortlimiet van €350 te verhogen. Na een poos wordt je er gewoon uitgekickt. de volgende dag opnieuw geprobeerd, na 1 uur 45 min eindelijk geholpen. Denk maar niet dat je er bijna bent als je #2 of #1 in de wachtrij bent, kan nog gerust 3 kwartier duren. 

Gisteren maar eens geprobeerd een toernooitje te spelen. 3 uurtjes ingelogd geweest (mijn zelf ingestelde max is 8 uur). Vandaag log ik in en ik zie op de promoties pagina de melding dat ik mijzelf uitgesloten hebt. pardon? Zeker weer zo'n stinkalgoritme dat voor geen meter werkt maar waarmee ze kunnen 'aantonen' dat ze wat met verantwoord spelen doen. 

na 3 kwartier in de chat wachten krijg ik een medewerker die mij exact niets kan vertellen. Ik ben uitgesloten, is een "interne beslissing" geweest, hij weet niet waarom, krijg ik dus niet te horen. Vervolgens wordt direct de chat gesloten want kan hij mij verder niet helpen. Oftewel de live medewerkers ontstijgen nauwelijks het niveau van de chatbot.

Al met al heb ik op die site dus langer in de wachtrij vd chat gestaan dan dat ik gespeeld heb, en nu bonusban omdat ik 3 uur ingelogd ben geweest. Terwijl ik zelf 8 uur als max heb ingevuld. 

Wat 888 dus denkt toe te voegen aan de huidige markt is mij een raadsel. Genoeg betere partijen in Nederland.

bewerkt door Pierke

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.