Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
AlexanderBoers
Wie o wie kan mij helpen.
Speel nu al tijdje soms via betspino (ik weet nu na het lezen hier dat ik dit dus echt niet weer moet doen daar) en een paar keer laten uitbetalen en dat ging goed. Nu had ik eindelijk een keer een mooie "winst" en nu blijft de uitbetaling op pending staan. Ze zeggen dat er meerdere bedragen aan mijn account zijn toegevoegd zonder bij hun bijgeschreven te zijn. Ik moet contact opnemen met de bank.. ze geven aan dat er 2462,36€ is bijgeschreven op mijn speelaccount maar dat de betalingen niet goed zijn gegaan. Dit kan niet kloppen, weet ik 100% zeker. Als ik stort zijn het ook altijd ronde bedragen. De tekst vanuit hen luidt: Couple of your deposits never reached our site but was credited to your account. Wie kan mij helpen?
bewerkt door AlexanderBoers16 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.