Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Heyoo
Hey,
Ik heb op 26-07 2x een uitbetaling gedaan bij TOTO, ging om een bedrag van 150 en 60 euro. Op 27-07 was het overgemaakt naar een rekening die niet meer bestaat, ik dacht dat ze het zouden overmaken naar de rekening waarmee ik eerst had gestort. Op 28-07 kreeg ik een mail van TOTO waarin stond:
Hierbij wil ik je mededelen dat je uitbetaling retour gekomen is. Je bij TOTO geregistreerde rekeningnummer is niet meer in gebruik of geblokkeerd.
Zou je zo vriendelijk willen zijn je rekeningnummer op je TOTO account te wijzigen?
Ik had die rekeningnummer ook gewijzigd en toen werd mij verteld dat het vanaf 28-07 10 werkdagen kan duren voor ik het op mijn andere rekening binnen krijg. Toen ik ze gisteren had gebeld om een update hadden ze mij verteld dat ze helemaal geen uitbetalingen zie en ik niets van ze krijg. Toen kreeg ik een email dat het weer 10 extra werkdagen gaat duren voor de uitbetaling. Ik snap er niets meer van want telkens vertellen ze mij iets anders bij TOTO zowel in live chat, mail of via de telefoon. Wat kan ik nog doen? Moet het nu via de ombudsman.
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.