Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo TOTO
TOTO

Ontvang tot 200 free spins!


Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

  • 0

Uitbetaling Toto


Vraag

Geplaatst (bewerkt)

Hey,

Ik heb op 26-07 2x een uitbetaling gedaan bij TOTO, ging om een bedrag van 150 en 60 euro. Op 27-07 was het overgemaakt naar een rekening die niet meer bestaat, ik dacht dat ze het zouden overmaken naar de rekening waarmee ik eerst had gestort. Op 28-07 kreeg ik een mail van TOTO waarin stond: 

Hierbij wil ik je mededelen dat je uitbetaling retour gekomen is. Je bij TOTO geregistreerde rekeningnummer is niet meer in gebruik of geblokkeerd.

Zou je zo vriendelijk willen zijn je rekeningnummer op je TOTO account te wijzigen?

Ik had die rekeningnummer ook gewijzigd en toen werd mij verteld dat het vanaf 28-07 10 werkdagen kan duren voor ik het op mijn andere rekening binnen krijg. Toen ik ze gisteren had gebeld om een update hadden ze mij verteld dat ze helemaal geen uitbetalingen zie en ik niets van ze krijg. Toen kreeg ik een email dat het weer 10 extra werkdagen gaat duren voor de uitbetaling. Ik snap er niets meer van want telkens vertellen ze mij iets anders bij TOTO zowel in live chat, mail of via de telefoon. Wat kan ik nog doen? Moet het nu via de ombudsman.

 

 

bewerkt door Heyoo

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 1
Geplaatst
17 uur geleden zei Heyoo:

Hey,

Ik heb op 26-07 2x een uitbetaling gedaan bij TOTO, ging om een bedrag van 150 en 60 euro. Op 27-07 was het overgemaakt naar een rekening die niet meer bestaat, ik dacht dat ze het zouden overmaken naar de rekening waarmee ik eerst had gestort. Op 28-07 kreeg ik een mail van TOTO waarin stond: 

Hierbij wil ik je mededelen dat je uitbetaling retour gekomen is. Je bij TOTO geregistreerde rekeningnummer is niet meer in gebruik of geblokkeerd.

Zou je zo vriendelijk willen zijn je rekeningnummer op je TOTO account te wijzigen?

Ik had die rekeningnummer ook gewijzigd en toen werd mij verteld dat het vanaf 28-07 10 werkdagen kan duren voor ik het op mijn andere rekening binnen krijg. Toen ik ze gisteren had gebeld om een update hadden ze mij verteld dat ze helemaal geen uitbetalingen zie en ik niets van ze krijg. Toen kreeg ik een email dat het weer 10 extra werkdagen gaat duren voor de uitbetaling. Ik snap er niets meer van want telkens vertellen ze mij iets anders bij TOTO zowel in live chat, mail of via de telefoon. Wat kan ik nog doen? Moet het nu via de ombudsman.

 

 

Waarom.vraag je niet het saldo terug in je account dan pas je het rekening nummer en aan betaal je weer uit heb je het geld meteen.

Als het via via moet achter de schermen duurt het veel te lang.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

  • 0
Geplaatst
1 uur geleden zei Deventer15:

Waarom.vraag je niet het saldo terug in je account dan pas je het rekening nummer en aan betaal je weer uit heb je het geld meteen.

Als het via via moet achter de schermen duurt het veel te lang.

Willen ze niet doen had dat al eerder gevraagd. En kreeg eergisteren een mail dat het 10 werkdagen extra gaat kosten. Wat een waardeloos casino is TOTO. Vorige week kon een medewerker niet zien dat het is uitbetaald en vroeg mij om een printscreen van mij inzet en winst.. ik kan ze niet meer serieus nemen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.