


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Troetel
Beste leden ik heb een vraag n.a.v. een spin die ik heb gedaan op een livegame van Pragmatic Play, roulette welteverstaan.
Na mijn inzet te hebben gedaan, pakte de dealer de roulette bal en maakte een spin, die ging niet helemaal lekker en viel bijna instant in een getal. Aangezien de bal minimaal 3 volle rondjes moet maken zou dit een foutieve spin moeten zijn. Er moest op de floor manager gewacht worden en die verscheen na enige tijd in de chat met de mededeling dat de spin niet correct was en de uitkomst van nummer 31 dus niet geldig was.
Alle inzetten bleven staan en er zou een respin komen. Dat gebeurde ook, de dealer pakte de bal uit nummer 31 en maakte de respin. Deze spin was wel correct en kwam in nummer 11 terecht. Prima opgelost zou je denken, en zoals het hoort.
Nadat de bal in 11 was gekomen, duurde het erg lang voor het resultaat naar voren kwam na eker 5 a 6 minuten, pakte de dealer opeens de bal uit 11 en legde het vervolgens weer in 31. Tot mijn verbazing kwam als resultaat nummer 31 naar voren, en er werd gedaan alsof er niets vooraf is gegaan. De dealer ging gewoon verder met het spel.
Aangezien ik dus het geld wat ik op 11 had staan niet heb gekregen vraag ik mij af waar ik hiervoor terecht kan, ik heb helaas geen beelden maar wel een screenshot gemaakt dat de bal in 11 ligt met mijn inzet ook duidelijk in beeld. In mijn speel history kan ik de ronde aanklikken maar krijg dan steeds een error en dat ik moet refreshen, dat werkt dus ook niet. Het game ID heb ik a.d.h.v. het screenshot dus wel.
Het casino waar ik op gespeeld heb, hebben mij als reactie teruggegven dat er niets mis is met de game ronde en alles correct is verlopen, wat dus helemaal niet klopt. Ik laat het hier dus echt niet bij zitten.
Kan ik hiervoor Pragmatic zelf direct hiervoor benaderen? Of heeft iemand een contact daar?
Ik wil de beelden namelijk terugzien want dit klopt voor geen meter en is gewoon vals spel.
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.