Spring naar bijdragen

Money on my mind


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Dit is de slogan van OneTime. "Money on my mind"

Vraag eens aan een gemiddelde tiener wat die later wilt worden en het antwoord is altijd hetzelfde; "Rijk"

Waarom heeft geld zo'n enorme invloed op ons als mens? Op OneTime en uiteraard op dit forum zullen we jullie alle kneepjes van het vak leren en de kneepjes die wij nog niet kennen horen we graag weer van jullie. Zo kunnen we met deze kennis nog beter anticiperen op de mogelijkheden en nog meer dromen realiseren. Money on my mind, ik vind het perfect passen als slogan voor OneTime.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij krijgen ze vanaf hun 6e zakgeld en ook direct een mooi bedragje (Althans in vergelijking met leeftijdsgenootjes) De oudste krijgt €10 in de maand automatisch bijgeschreven. Ik probeer hem juist niet te behoeden voor domme aankopen.

Dat is moeilijk om te doen, want het is niet leuk als je oogappeltje wordt getild door een lokale ondernemer en je kan het voorkomen maar je doet het niet, maar wel meteen een heel goede levensles. Ik heb liever dat hij nu af en toe een tientje verklooit aan onzin, dan later een veel groter bedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik probeer hem juist niet te behoeden voor domme aankopen.

Dat is moeilijk om te doen, want het is niet leuk als je oogappeltje wordt getild door een lokale ondernemer en je kan het voorkomen maar je doet het niet, maar wel meteen een heel goede levensles. Ik heb liever dat hij nu af en toe een tientje verklooit aan onzin, dan later een veel groter bedrag.

Damn, misschien ook gaan toepassen. Tja, ik ben nog veel te beschermend. Mijn dochter van 10 krijgt wat geld om lekker uit te geven en om te sparen. Ze heeft al wat levenslessen gehad. Zoals van ruilen komt huilen. En toen ging het nog maar om knikkers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.