Alwin82 Posted September 19, 2017 Report Share Posted September 19, 2017 Hi ik heb dus een package gewonnen 3300 euro bij unibet. Maar het gaat erg slecht met mijn moeder, en ben niet erg zeker of ik erbij kan zijn. Zijn er mensen die geinteresseerd zijn, gaat sowieso 750 eu vanaf die had ik al gestort gekregen. Veel extra's excl. partys, trips etc 0651801974 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted September 19, 2017 Report Share Posted September 19, 2017 Is een package überhaupt overdraagbaar? En aan wat voor waarde zit je te denken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hotrunner Posted September 20, 2017 Report Share Posted September 20, 2017 Volgens mij is het pakket niet overdraagbaar. Alwin ik zou sowieso contact opnemen met Unibet ( kan je gewoon in het Nederlands doen), en vragen wat de mogelijkheden zijn. Je kan dan denken dat het pakket word omgezet in punten ( waarvoor je dan toernooitickets of cashgame tickets kan kopen), of dat het word omgezet naar een ticket in Boekarest eind November ( maar dan kan je misschien nog steeds niet) Contact opnemen kun je het beste doen via de chat en dan niet gelijk laten opschepen met een eerste antwoord maar dat je graag iemand wilt spreken die over het pokeren gaat voor de Nederlandse spelers . ( je kan vragen naar Leon) Sterkte met je moeder, en hopelijk komt alles goed. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted September 20, 2017 Report Share Posted September 20, 2017 Beterschap , €1500? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts