Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
2 uur geleden zei eurobsgame:

Ik ben  vandaag op zoek naar een leuk gokje ! 

Laat ik nou juist vandaag dit topic zien . 

5 % nog open @jordi22 ?  Count me in  ... 

Super voor het vertrouwen, de laatste 5 % gaan naar @eurobsgame. Alles verkocht wat ik wou 65 %, mijn gegevens maak ik dit weekend over aan alle % houders. 2 dagen voor vertrek wordt er een groepsapp aangemaakt voor de updates en de foto's. Smullen gaan we samen :) 

Geplaatst
Hoeveel krijg je van mij en [mention=4]TheGreatOne[/mention]? Dan betaal ik dat vanavond cash aan je, kan je het meteen op de roulette gooien!

Jullie 117 dollar ligt ook nog incl. een kleine 200 dollar extra in m’n Bredaase kluis te branden... Winner, winner, chickendinner!
  • 2 weken later...
Geplaatst

Helaas het eerste toernooi geen grote potten kunnen breken. Hele tijd rond average gehangen maar had nog maar 9 bb na de break. Schoof op de small blind met 6-6 twee callers. Flop 10-5-10 voor me gevoel niks aan de hand. 2 spelers checken hem door turn 3, river q iemand speelt q-k andere a-j helaas. Anders had ik 1,5x average. Morgen 20:00 ga ik hem weer spelen. Waren 121 entrees en 13 in het geld eerste prijs was 6.8 vandaag. ff1b7c5529f97187714c12336882b8f3.jpg

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

Geplaatst

Tweede toernooi was een regelrechte ramp in het begin pakte ik wat potjes op en bracht me stack naar 12k. Hierna zeker half uur niks kunnen spelen en met antes gaat het dan snel. Afgeblind tot 7k wat tien nog 19 bb waren schuif ik het erin met a-10 suited krijg cal van a-6 , 6 op de flop einde verhaal. Morgen laatste kans tot nu toe niet echt geluk gehad.

Geplaatst
Hoe ging het 3de toernooi?
Heel kort maar krachtig , paar flopjes gekeken niks geraakt, grootste deel verloor ik met flushdraw die niet binnenkwam. Halve stack kwijt erin geschoven met de beste hand maar helaas verloren. Echt pech gehad aan de toernooitafels cashgame ging veel beter. Sorry, maar bedankt voor de backin helaas geen potten kunnen breken.

• Like 1
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.